Huutokaupat näyttää pyörivän...

Anonyymi

...ihan niin kuin ennenkin:

http://palsanmaki.fi/tapahtumat

Kuparipannua nimmarilla saa edelleenkni viidelläsadalla:

http://palsanmaki.fi/huutokauppa/seuraava-huutokauppa-ennakkotarjouksilla-24.4.2020-klo.-16.30/

Niin miksi ihmeessä pitää veronmaksajien rahoittaa sadalla tonnila läkkeelle jääviä?

https://www.ksml.fi/kotimaa/Eläkkeestä-haaveileva-huutokauppakeisari-Aki-Palsanmäki-paljasti-ILlle-Myymme-tämän-paikan-pois/1540215

Huutokauppa myyntikuntoon veronmaksajien avulla, hillot siirtyy espanjaan keisarin taskussa.

22

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä nyt riittää juorun aihetta koko loppuvuodeksi. Eipä ole ennen näin kuhina käynyt uuraisten sivuilla No kun kateellisia ollaan niin...

      • Anonyymi

        Ei se ole kateutta jos kiinnittää huomiota siihen että jotkut kahmii kriisinhoitorahat taskuihinsa. Jos on ollut keisarilla ja vaimolla varaa maksaa firmasta 100-200te palkkoja joka vuosi molemmille luulisi että olisi sen verran vakavarainen firma ettei se tarvitsisi mitään tukia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole kateutta jos kiinnittää huomiota siihen että jotkut kahmii kriisinhoitorahat taskuihinsa. Jos on ollut keisarilla ja vaimolla varaa maksaa firmasta 100-200te palkkoja joka vuosi molemmille luulisi että olisi sen verran vakavarainen firma ettei se tarvitsisi mitään tukia.

        Edelleen kateellisten panettelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen kateellisten panettelua

        Ainahan voi kaikkia ja kaikkea syyttää kateudesta kumpuavaksi, ei se silti tosiasiaa ansaitsemattomista tuista poista. Taisi vaan tulla vauhtisokeus ja ahneus keisarille telkkarisarjan myötä. Varmaan olisikin paras kaikille kun löisivät rahat taskuunsa ja häviäisivät espanjaan eläkepäivien viettoon.


      • Anonyymi

        Ei tämä ole juoruilua, vaan tapahtunutta ja totista totta. Ahnetta tuenhakua ja häpeällistä julkisuutta koko Uuraisten kunnalle, päästiin syystä Suomen kartalle näkyville ja kuuluville. Säät pian lämpenee, niin tuen tarvitisijat kylille vaan esittäytymään avoautolla. Heli sitten muistaa färjätä alanosansa ja Akin pönsän lilaksi. Että yllä se siittä. Koko kunta häpeää asianomaisia lukuunottamatta, maan alle saisitte painua, kun vain ymmärrystä löytyis.


    • Anonyymi

      Ankea ja ikävä tulee olemaan köyhien romukauppiaitten lapseton vanhuus. Ystävät kaikkoaa, kukaan ei muista...

      • Anonyymi

        Eikä asiakkaita näy. Eihän tuonne ilman naamaria kukaan ilkeis tämän sotkun jälkeen edes mennä, vaikka olis koronakin ohi.. Eikä kukaan järkiveikko ropojaan kanna ahmateille. Komppaan keisaria itteän, joka osaa vain kateutta täällä hokea: edelleen ääliöitä olette. Kuka tuommosia romujoonaksia viittii kadehtia. Oikeudesta on kyse. Menkää nyt niitä lakanoitanne sotkemaan. Aikaa tulee olemaan teillä riittämiin, ei kyllä romukaupan ovi käy ens kesänä ekä netti vingu. Hävettää olla Uuraalla teidän takia. Kauniita unia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä asiakkaita näy. Eihän tuonne ilman naamaria kukaan ilkeis tämän sotkun jälkeen edes mennä, vaikka olis koronakin ohi.. Eikä kukaan järkiveikko ropojaan kanna ahmateille. Komppaan keisaria itteän, joka osaa vain kateutta täällä hokea: edelleen ääliöitä olette. Kuka tuommosia romujoonaksia viittii kadehtia. Oikeudesta on kyse. Menkää nyt niitä lakanoitanne sotkemaan. Aikaa tulee olemaan teillä riittämiin, ei kyllä romukaupan ovi käy ens kesänä ekä netti vingu. Hävettää olla Uuraalla teidän takia. Kauniita unia.

        Eiköhän siellä ne samat erkit käy kun ei ole muutakaan sosiaalista elämää.
        Hölmöille jutulla tekonaurua nauramassa telkkarissa.


    • Anonyymi

      Ahneuttaan tukia hakevat, siksi ikävää, että paljon todella tukea tarvitsevat jäävät ilman. Vaan eiköhän Lintilä ja kumppanit älä oikomaan asioita.

      • Anonyymi

        Älä?? Miten ne älkää


      • Anonyymi

        Jos olisivat rehdimpiä ihmisiä, en puuttuisi. Töitä ovat tehneet, sitä ei kiistä kukaan. Mutta tämä huipentuma: käristetään talvikausi läskejä etelässä ja sitten tullaan Suomeen hyödyntämään koronakriisiä. Hävetkää. Nostakaa tileiltänne rahat firman edistämiseen, tai myykää omaisuuttanne. Niin tekee tosi yrittäjä, laittaa kaikkensa yrittämiseen. Sitä tarkoittaa sana YRITTÄJÄ, ei veromarkkojen kyttääjää ja oikeasti avun tarpeessa olevia ihmisiä. Niitä tässä maassa riittää, ilman omaa syytään ja lusmuilua. Itse olen eläkkeellä oleva yrittäjä, kaiken tehnyt itse varastamatta muilta ja yhteiskunnalta . Olin 16-vuotinen, kun kotoani lähdin tyhjin taskuin isosta lapsiperheestä piikomaan maailmalle.
        Romukauppiaiden liiketoiminnasta ei tarvi edes alvia maksaa käytetyn tavaran osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisivat rehdimpiä ihmisiä, en puuttuisi. Töitä ovat tehneet, sitä ei kiistä kukaan. Mutta tämä huipentuma: käristetään talvikausi läskejä etelässä ja sitten tullaan Suomeen hyödyntämään koronakriisiä. Hävetkää. Nostakaa tileiltänne rahat firman edistämiseen, tai myykää omaisuuttanne. Niin tekee tosi yrittäjä, laittaa kaikkensa yrittämiseen. Sitä tarkoittaa sana YRITTÄJÄ, ei veromarkkojen kyttääjää ja oikeasti avun tarpeessa olevia ihmisiä. Niitä tässä maassa riittää, ilman omaa syytään ja lusmuilua. Itse olen eläkkeellä oleva yrittäjä, kaiken tehnyt itse varastamatta muilta ja yhteiskunnalta . Olin 16-vuotinen, kun kotoani lähdin tyhjin taskuin isosta lapsiperheestä piikomaan maailmalle.
        Romukauppiaiden liiketoiminnasta ei tarvi edes alvia maksaa käytetyn tavaran osalta.

        Ja niistäkään jalometalleista ei hiiskuta mitä kyliltä on ostettu, eikä niitä huutokaupassa myytävänäkään ole näkynyt, mihin lie kadonnunut.


    • Anonyymi

      Hirveä narina kun joku osaa ottaa rahaa. Se on tuo kateus mikä on ehtymätön luonnonvara. Tottakai liikemies ottaa rahat pois kun sitä on tarjolla, mitä se kenellekään kuuluu. Sama mahdollisuus se on kaikilla, mitä siinä vingutte. Ottaako köyhiä hieman pattiin?

      • Anonyymi

        Ei ota pattiin, kun olen omillani tullut toimeen. Pitäisi olla reilu meininki ja ajatella toisiakin tälläisena aikana. Mutta ahneus rehoittaa. Minä lopetin tämän tosi-tv sarjan katsomisen tähän. Eiköhän nuo vielä tule huomaamaan, että vetävälle tulee pää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ota pattiin, kun olen omillani tullut toimeen. Pitäisi olla reilu meininki ja ajatella toisiakin tälläisena aikana. Mutta ahneus rehoittaa. Minä lopetin tämän tosi-tv sarjan katsomisen tähän. Eiköhän nuo vielä tule huomaamaan, että vetävälle tulee pää.

        Ahneus huipussaan kun on rahaa jaossa. Mutta ei rahallakaan kaikkea saa ?


    • Anonyymi

      No niin, Aki kertoo palauttavansa tuet:

      https://www.uusisuomi.fi/uutiset/100-000-n-koronatuen-saanut-huutokauppias-palsanmaki-palauttaa-tuen-nyt-tuli-mitta-tayteen/18f53b8e-23cc-45b8-9e1f-403909224351

      Toivottavasti tuo myös sitten toteutuu eikä jää pelkäksi höpinäksi. Jos ja kun palautuu nostan hattua palautuspäätöksestä.

      Sehän tässä kyllä vähän ihmetyttää, että nyt kun kohun myötä ovat Sekä
      huutokauppakeisari että IKH valmiita palauttamaan rahat niin ei niillä sitten mitään todellista hätää kai noilla suhteellisen hyvin pärjäävillä yrityksillä ikinä ollutkaan. Nämä kaksi nyt tässä joutuivat keskiöön ja palautuspäätöksen tekemään mutta tulee muistaa että niitä on hirveän paljon muitakin jotka ihan hissukseen nostavat satatonnisensa vaikkei todellista tarvetta olisikaan eivätkä varmaan palauttele mitään.

      Toivottavasti palautuksen myötä Akin ja Helin busines sitten myös lähtee aikanaan taas nousuun eikä näitä kohuja tarpeettomasti kukaan muistele siinä tapauksessa jos/kun veronamksajat ei ole mitään joutuneet rahoittamaan.

      -ap-

      • Anonyymi

        Toivottavasti tulee suut korvat täyteen sakkoa niistä tappo ja talon poltto uhkauksista.
        Meni porukka liian pitkälle mutta sehän ei kerro muusta kuin katkeruudesta ja kateudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tulee suut korvat täyteen sakkoa niistä tappo ja talon poltto uhkauksista.
        Meni porukka liian pitkälle mutta sehän ei kerro muusta kuin katkeruudesta ja kateudesta

        Kyllähän se liiallisuuksiin menee kun aletaan noin uhkailemaan. Toisaalta sitä ymmärtää tuon uutisoinnin kautta syntyneen ihmisten kiihtymyksen kun moni tietää tukirahoille paljon tarvitsevampia kohteita, vaikkapa yksinyrittäviä kampaamoita, hierojia yms. joilla kulut juoksee koronasta huiolimatta eikä muutenkaan se tuolopuoli välttämättä aina kovin mahdotonta. Sekin tulee muistaa että Aki ja Heli tämän itse laittoi alulle hakemuksen tekemällä ja noin isoa summaa pyytämällä, joku kymppitonni ei varmaan olisi uutiskynnystä ylittänyt mutta asia tutkittaneen ja aikanaan ylilyöntejä tehneet saavat näpäytyksen uhkailuistaan.


      • Anonyymi

        Ei lähde enään nousuun liiketoimet. Itse likasivat pesänsä koronan varjolla. Rahan palautus ei enään tässä vaiheessa pyhitä yhtään mitään.

        Pitää muistaa lähtökohta: helppoheikki haki rahaa helpoin keinoin konsultin avustein ja kevein perustein. Pakon edessa palauttaa, kun "kehittämisprojekti" ei kestä päivänvaloa. Jos olisivat hakeneet ja saaneet kahden omistajahenkilön puljuun vaikkapa 10 000 euroa, kukaan ei taatusti olisi kirahtanutkaan ääneen.Ei sovi unohtaa, että vielä heillä ei ollut mitään hätää. Hiljainen aika talvi vietettiin Espanjassa. Suomeen palattuaan syntyi idea alkaa "kehittää" firmaa tukirahalla = tässä tapauksessa eräänlaista yrittäjän sossu-rahaa.

        Meikäläisellä ainakin on tässä tapauksessa norsun muisti.


      • Anonyymi

        Voe voe Anita, eipä taija enää lähtee pisnes heillä nousuun


    • Anonyymi

      Pankrottiin menee Palsanmäkien pulju... ja hyvä niin!

    • Anonyymi

      Eipä enää tarvitse telkkua tuon ohjelmalla kuluttaa saati käydä huutamassa. Törkeä vedätys ja vielä säälipisteiden keruu päälle.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe