Olen tässä miettinyt, että mikä siinä on, kun ex puoliso ei osaa päästää irti??
Tässä sivusta seuranneena , kun mieheni ex on alkanut osoittaa kiinnostustaan nyt, kun tietää meidän suhteen olevan syventymässä. Ei kuitenkaan halua miestä takaisin. Samaten ystäväni ei halua exänsä seurustelevat kenenkään kanssa, mutta ei myös halua miestä takaisinkaan. Haluavat vaan pitää otteessaan ja määrällä toisten elämää ja aiheuttaa riitaa...En tajua!
Kun ei osata päästää irti exästä
5
183
Vastaukset
ei panosuhde ole takaisin ottamista.
- Anonyymi
En ole sananmukaisesti ex, koska olemme vielä virallisesti naimisissa. Niin kauan kuin olemme naimisissa, panen mieheni kanssa, jos huvittaa. Häntähän nyt luonnollisesti huvittaa. Jos se ei sovi hänen naisilleen, se ei minua kiinnosta.
- Anonyymi
Asia harvinaisen selvä!!! minulla ja sinulla ei sitten ikinä voi olla yhtään mitään!!!sen kun jatkat tota avioliitossa nussimista!!minä poistun Nyt täältä palstalta!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia harvinaisen selvä!!! minulla ja sinulla ei sitten ikinä voi olla yhtään mitään!!!sen kun jatkat tota avioliitossa nussimista!!minä poistun Nyt täältä palstalta!!!!!
Tunnen tekeväni oikein. Ikä painaa. Hän ei ehkä selviäisi yksin. Minäkin kaipaan juttukaveria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen tekeväni oikein. Ikä painaa. Hän ei ehkä selviäisi yksin. Minäkin kaipaan juttukaveria.
Olisit voinut sanoa aikasemmin niin turhaan en olis toivonut!!!en voi muuta sanoa kuin kiitos kun rikoit mun tunteet!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1676424Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv962949Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?981826Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431535Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko101256- 131117
- 511077
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75993- 17990
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23988