Olen tässä miettinyt, että mikä siinä on, kun ex puoliso ei osaa päästää irti??
Tässä sivusta seuranneena , kun mieheni ex on alkanut osoittaa kiinnostustaan nyt, kun tietää meidän suhteen olevan syventymässä. Ei kuitenkaan halua miestä takaisin. Samaten ystäväni ei halua exänsä seurustelevat kenenkään kanssa, mutta ei myös halua miestä takaisinkaan. Haluavat vaan pitää otteessaan ja määrällä toisten elämää ja aiheuttaa riitaa...En tajua!
Kun ei osata päästää irti exästä
5
167
Vastaukset
ei panosuhde ole takaisin ottamista.
- Anonyymi
En ole sananmukaisesti ex, koska olemme vielä virallisesti naimisissa. Niin kauan kuin olemme naimisissa, panen mieheni kanssa, jos huvittaa. Häntähän nyt luonnollisesti huvittaa. Jos se ei sovi hänen naisilleen, se ei minua kiinnosta.
- Anonyymi
Asia harvinaisen selvä!!! minulla ja sinulla ei sitten ikinä voi olla yhtään mitään!!!sen kun jatkat tota avioliitossa nussimista!!minä poistun Nyt täältä palstalta!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia harvinaisen selvä!!! minulla ja sinulla ei sitten ikinä voi olla yhtään mitään!!!sen kun jatkat tota avioliitossa nussimista!!minä poistun Nyt täältä palstalta!!!!!
Tunnen tekeväni oikein. Ikä painaa. Hän ei ehkä selviäisi yksin. Minäkin kaipaan juttukaveria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen tekeväni oikein. Ikä painaa. Hän ei ehkä selviäisi yksin. Minäkin kaipaan juttukaveria.
Olisit voinut sanoa aikasemmin niin turhaan en olis toivonut!!!en voi muuta sanoa kuin kiitos kun rikoit mun tunteet!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68740Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3733Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3600Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35587Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520- 40511
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 36495