Hei!
Tällä sivustolla käy keskustelu syövästä ja sen erillaisista hoitomuodoista aika kuumana.
Olen jo pitemmän aikaa työskenellyt internet sivuston kanssa tästä nimenomaisesta aiheesta.
Sivusto on yhä pahasti kesken...sisältää käytännössä MIELETTÖMÄN määrän "humoristisia" kuvia ja on kaikenlisäksi aika huonosti muotoiltu.
Päätin tästä huolimatta littää sen nyt tähän viestiketjuun.
Vakavaa aihetta käsitellään tosiasiassa aika raalla hirtehishuumorilla...eli hyvä lukija...älä ota aihetta liian vakavasti...ensimmäinen sivuni on oikeastaan eräänlainen "keskustelun avaus" tai oikeammin esipuhe...toisella(vielä kehitteillä olevalla) sivustolla mennään enemmän itse varsinaiseen aiheeseen!
Ja haluan vielä korostaa...että tämä on TODELLA VAKAVA & VAIKEA AIHE!!!
En tämän takia pysty kertomaan "Koko totuutta" vain yhdellä sivustolla...joudun kiertelemään ja kaartelemaan...käyttämään huumoria ja erillaista johdattelua...käytännössä on vaan kertakaikkiaan pakko!
Mitä itse kuviin tulee...no...sain aiemmin aika paljon negatiivista palautetta koska kehittelin vasvaatanlaista sivustoa(tosin täysin eri aiheesta) ja minulle kerrottiin että tekstini oli kovin kuivaa...joten olen siitä lähtien pyrkinyt lisäämään siihen paljon kuvia saadakseni aikaan hieman "väriä" Eikä se ehkä aina ole toiminut halutulla tavalla...kumminkin tässä sivusto!
https://tinaturner18.wordpress.com/2020/03/17/vaihtoehtoinen-syopablogi
Vaihtoehtoinen syöpäblogi
Anonyymi
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869