15-hv nelitahtisen peräöljy mustaa. Ohjekirjan mukaan pitäisi ottaa yhteys huoltoon . Misstähän öljyn mustuminen johtuu??
Vastaukset 12
- Anonyymi
Olet erehtynyt, tämä ei ole huolto.
Ohjeessa käskettiin olla yhteydessä HUOLTOON. - Anonyymi
On siis varmasti kyse alhaalla olevasta vaihteistosta, no se ei saisi olla mustaa vaan kirkasta vanhempanakin. Kyse on vaihteiston kulumisesta ja syy pitäisi tutkia. Jos sitä ei tutkita, saattaa perä hajota, eli laakerit ekana.
- Anonyymi
Ne kuuluu olla keltaista tahmaa.
- Anonyymi
Vaihda öljyt ja katso kuukauden päästä uudelleen.
- Anonyymi
Voiku tietäisitte kuinka mustaa mun peräöljy on kilpakoneessa ;D
- Anonyymi
Onko siis kyse kilpaperästä ?
- Anonyymi
Miten usein peräöljyt on vaihdettu?
- Anonyymi
Ok. vaihdoin öljyn , katsotaan kuinka käy. Ostin tuon moottorin käytettynä. Huolto historiasta ei mitään tietoa. Lienee 15-hv nelitahtinen evinrude aika harvinainen malli.
- Anonyymi
Miten vanha kone ? En ole kuulutkaan moisesta ennen.
- Anonyymi
Miten vanha kone ? En ole kuulutkaan moisesta ennen.
- Anonyymi
Miten pakokaasua menee vaihteistoöljyyn vai saako synteettisen oikeasti palamaan.
- Anonyymi
Ei siellä mitään pakokaasua ole. Kuka niin väittää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4572016- 71828
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39824Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri33816SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht443771- 55741
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 32720- 44675
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40620Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40606