Esimiesharjoittelija
www.venumsales.fi
Haemme tuloshakuista esimiesharjoittelijaa,myyntitoimistollemme Lahteen.
Tiimisi keskeisin tehtävä on saavuttaa liiketoiminnan asettamat myynnilliset ja laadulliset tavoitteet.
Etsimme esimiesharjoittelijaa varainhankintaprojektiimme nuorten urheilun tukemiseksi opettelemaan johtamisen ja myynnin salat,sekä kehittämään itseään alalla!
Esimiesharjoittelijana olet avainasemassa luomassa asiakkaille ja alaisillesi lisäarvoa omalla panoksellasi.Keskeisimmät tehtäväsi ovat siis edistää muiden esimiesten kanssa myynti tulosten saavuttamisen sekä toteuttaa laadukasta myyntiä sekä käydä läpi työntekijöiden myyntipuheluita ja pitää tarvittaessa lisäkoulutuksia sitä tarvitseville henkilöille.Esimiesharjoittelijana työtehtäviisi kuuluu myös työntekijöiden kuukausi-ja viikkopalaverien suunnittelu sekä toteutus,raporttien täyttö,myyntilukujen seuraaminen ja niiden analysointi.
Edellytämme sinulta:
Järjestelmällisyyttä ja sovituista asioista kiinni pitämistä
Erinomaisen työilmapiirin luomista ja halua kehittyä esimiehenä
Aikaisempaa kokemusta myynnistä.Aiempi kokemus esimiehen tehtävistä ei ole välttämätön.
Tarjoamme sinulle:
Vastuuta ja vapautta,sekä mahdollisuutta yhdistää vapaa-aikasi mutkattomasti työhön
Kilpailukykyisen palkan innostavassa työympäristössä sekä kattavan perehdytyksen
Tavoitteellisen tiimin ja työkaverien tuen yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi.
Laita vapaamuotoinen hakemuksesi sähköpostilla: [email protected], otsikoi hakemuksesi Esimies.
Esimiesharjoittelija Varainhankintaan
Anonyymi
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268