Itseään normaaliksi kutsuvat!

Anonyymi

Ihmetyttää itseään normaaleiksi kutsuvat.
Minua ihmetyttää se tuomitsevaisuus meitä seksuaalisesti vapautuneempìa kohtaan.
Emme loukkaa ketään emme pakota ketään mukaan.
Jos olemme viihteellä vaikka isommallakin porukalla ja tekee mieli panna.
Meillä ei monesti jätetä ketään ulkopuoliseksi kuten te jätätte.
Meillä saa panna niin parit kuin sinkut.
Ja vaimoni on erittäin suosittu juhlissamme ehkä kauneutensa nuoruutensa tai innokkuutensa kimppa seksin suhteen.
Antaa yleensä kaikille halukkaille pillua.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kukaan täysjärkinen mies Jaa muijaansa muiden kanssa se nyt on sanomattakin selvä asia jos yhtään kunnioittaa ja rakastaa

• Tässä käytetään sanaa "täysjärkinen" merkitsemään samaa kuin "kaavamainen", "mielikuvitukseton", "totunnainen" ja "pysähtynyt". Näyttää tarkoittavan myös "pelokas" ja "muiden orja".

Varsinkin pienten paikkakuntien asukkaat pelkäävät "puheita" kuin kuolemantautia.

• Anonyymi

Tämä on keskustelupalsta, muru. Niille jotka kykenevät keskustelemaan.

• Jos tunkeudut toisen yksityisalueelle kaavamaisin neuvoinesi, lienet varautunut, että takaisin tulee, jotta raikaa. Ei sinulta ole pois, jos toisilla on hauskaa.

• Anonyymi

Minä rakastan kunnioitan ja luotan vaimooni.
        Näistä johtuen on kimppaseksi vaimoni ja toisten miesten kanssa vain seksuaalista seikkailua.
        Varmaan kaikki miespuoliset kaverimme ja ystävämme ovat jossain vaiheessa panneet vaimoani.

• Anonyymi
        kynä kirjoitti:

Tässä käytetään sanaa "täysjärkinen" merkitsemään samaa kuin "kaavamainen", "mielikuvitukseton", "totunnainen" ja "pysähtynyt". Näyttää tarkoittavan myös "pelokas" ja "muiden orja".

Varsinkin pienten paikkakuntien asukkaat pelkäävät "puheita" kuin kuolemantautia.

Tämä on niin tosi olemmeko, täysjärkisiä, että
        onko Avoimieheni saamaton, onko mies tämän
        uhkean Pullukka ISOPERSE Akkansa huoraan,
        Tahdon alla. Olemme N 51v M 49v. Enkä sille
        mitään voi, olen vaan 158cm 89kg on paino,
        En ole mikää löysä läski, hyvin tiukka lihanen,
        Kyllä on tuhti pyöree iso PYLLY, isot on tissit, on lihava tiukka vatsa. Että lihavat paksut reidet. Itse kun olen Tyytyväine muotohini, tämän ei pitäisi kuulua kellekkää. Eikä tämäkää
        kukaan ei voi eikä pysty tietää sitä, että minulla
        on ollut, mekkoni alla Alushousut hyvinkin löyhässä miehille.

Asumme pienellä paikkakunnalla, Omakotitalo pohjoispohjanmaalla. Olemme asuneet täällä noi 6v muutimme Eteläsuomesta, Täällä kuitenkin on paljonkin, keikka matkatyömiehiä
        Joihin Olemme tutustuneet, tämä kyllä menee
        niin Miehet on tosi hemmetti halukkaita himokkaita ollu minua kohtaa Naisena Rouvana, Näitä keikka Työmiehiä, on ollut viikonlopun meillä 2/3 MIESTÄ, Olemme Ottanu alkoholia, olen laittanu viikonloppu ruuat miehille, kaikki mitä olemme tehneet,
        Olemme tehneet sisällä, ja kaikki äänet mitkä
        on tulleet seurustelusta, että siitä että olemme todella naineneet panneet nussineet, Olemme tehny ryhmä sexiä, on Miehet takonu jynkyttäny, minua Haaroje Välii, on varmasti ääntä syntyy, ja huutoo. Mikä ei ole taatusti kesken kasvuiste nähtäväksi eikä Kuultavaxi Mutta tämä kakki on talomme seinie sisäpuolella.

Mutta näitte naapureitte kyttämine vahtaamine, että meillä on joka viikoloput,
        Näitä matkatyömiehiä, ja heidän käsityksen
        mukaan Miehehet ovat viikoloput nussimassa
        Minua kyläkunnan tyylikäintä HUORAA.
        Olen kuulema tämän Pitäjän himotuin Huora
        PERSEESTÄNI.

Nämä asiat on vaikuttanut siihen, että olemme
        laittanu talon myynti muutamme täältä pois.
        Elämämme on muuttunu helvetixi.
        Me emme ole tehny kellekkää Pahaa, mitä
        Olemme tehny varmasti se ei ole KELTÄÄ pois.
        Olen Naisena tehnyt velvollisuuteni vain,
        Nuoria riskiä terveitä Miehiä kohtaa, he tarviivat varmasti, Naista Naiselta Vittua.
        Terkkuja kaikille AVIOPAREILLE, Naisille Rouville, jotka olette samassa tilanteessa.

• Anonyymi

Mikä oletat olevasi, kun arvioit kuka on täysijärkinen. On syytä tajuta, kukaan mies ei
        omista VAIMOOSA Naista. Elämmehän sentää
        Sivistyneessä yhteiskunnassa. Tämä asia on niin,
        yhdessä tämä asia on sovittu Vaimon kanssa, ja
        Vaimon halu on yhtä kova, kuin miehenkin halu,
        saada vierasmies / Miehiä, Vaimoo NAIMAA PANEMAA,
        Eikä tämä ole sitä, että aviomies olisi vaimoonsa
        jakamassa, Tajua tämä asia. Varmasti rakkautta
        riittä näillä AvioPareilla,
        Oletko muuten kateellinen eiko sinun Vaimo kelpaa kenkää miehen naitavaxi. Näin epäilen.

• Anonyymi
        kynä kirjoitti:

Tässä käytetään sanaa "täysjärkinen" merkitsemään samaa kuin "kaavamainen", "mielikuvitukseton", "totunnainen" ja "pysähtynyt". Näyttää tarkoittavan myös "pelokas" ja "muiden orja".

Itse pelkään puheita eniten.
        Vaimoni haluaisi yhden kaverini mukaan kolmen kimppasn.
        Minulle olisi ok panna vaimoani kaverin kanssa ja jopa useamman kanssa.
        Itse vaimon jakaminen on ok jos vain tietäisin ettei juttu leviä.

• Anonyymi

Niinpä niin, se on asia joka ei pitäisi kuulua muille, kuin osallistujille. Mutta aina löytyy mussuttajia. Siksipä nuo harrastajat ovat kaapissa. Mutta ei välitetä, eikä edes kerrota miten kivaa meillä on.

• Anonyymi

Missä voi harrastaa ryhmäseksiä Savon seudulla

• Anonyymi

"Mikä oletat olevasi, kun arvioit kuka on täysijärkinen. On syytä tajuta, kukaan mies ei
      omista VAIMOOSA Naista. Elämmehän sentää
      Sivistyneessä yhteiskunnassa. Tämä asia on niin,
      yhdessä tämä asia on sovittu Vaimon kanssa, ja
      Vaimon halu on yhtä kova, kuin miehenkin halu,
      saada vierasmies / Miehiä, Vaimoo NAIMAA PANEMAA,
      Eikä tämä ole sitä, että aviomies olisi vaimoonsa
      jakamassa, Tajua tämä asia. Varmasti rakkautta
      riittä näillä AvioPareilla,
      Oletko muuten kateellinen eiko sinun Vaimo kelpaa kenkää miehen naitavaxi. Näin epäilen."

Voi oksetus, olet kuvottava, oikea moraalin kadottanut huoripukki. Rakkaudella ei näiden asioiden kanssa ole mitään tekemistä. Eikä millään muullakaan avioliittoon kuuluvilla asioilla kuten toisen kunnioituksella. Kun hekumoit turmeltuneissa himoissasi vaimon olosta vieraiden miesten ilmaisena rattotyttönä. Ei varmasti tule kysyneeksi itseltä tunteeko tuo turmeltu nainen enää miestään kohtaan muuta kuin halveksuntaa tai ylipäätään mitään. Siinä saa huoripukkimies mitä halusi kun vaimosta tuli sydämetön tyhjäsieluinen huora.

• Hienoa että kaikkia saa eikä mitään valintaa ole.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      224
      6908
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2907
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2357
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      102
      2250
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2061
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1530
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      91
      1527
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1401
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1345
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      390
      1329
    Aihe