Missä haluaisit tavat kaivattusi?

Anonyymi

1) Kävelyretki merenrannan läheisyydessä?
2) Kävelyretki puistossa ja penkillä istuskelu?
3) Kahvi/teehetki ulkoterassilla kaupungissa?
4) Istuskelu kalliolla eväiden kanssa, jälleen meren läheisyydessä?
5) Jossain muualla?

41

68

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parkkipaikalla 😘

      • Anonyymi

        Oletko kenties håmå? Niitä miesten parkkipaikkåjahan löytyy. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kenties håmå? Niitä miesten parkkipaikkåjahan löytyy. :)

        Eiks ne ole pitkin kallioita? :)


    • Anonyymi

      Paikalla ei ole meidän tapauksessa merkitystä.

    • Anonyymi

      Ainakin tällä hetkellä 2) Kävelyretki puistossa ja penkillä istuskelu. Ikävää kun ei kodin ulkopuolella oikein voi käydä missään teellä. :( T.M-mies

    • Kävelyretki meren vieressä, paljain jaloin rantakallioilla, mikä sen romanttisempaa. Hiljainen hetki välissämme, vain luonnon äänet. Olisihan se unelma. Merelle vähän matkaa vain täältä Itä-Suomesta...

    • Anonyymi

      Haluaisin istua hänen kanssaan hiekkarannalla ilta-auringon aikaan ja valuttaa sormien välistä juoksevaa lämmintä hiekkaa hänen paljaille jaloilleen. Olisi ihana tuntea hänen päänsä ja hiuksensa olkapäätäni vasten.

      • Anonyymi

        Ristohan heittäytyi yhtäkkiä niin hempeäksi, ettei mainaa tunnistaa. Missä ne rivot ja kaljaviestit nyt on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ristohan heittäytyi yhtäkkiä niin hempeäksi, ettei mainaa tunnistaa. Missä ne rivot ja kaljaviestit nyt on?

        Ei ole risto :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole risto :(

        Kyllä on ja kohta tulee pimperopom.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on ja kohta tulee pimperopom.

        Ei ole risto usko jo :(


    • Anonyymi

      Hm, varmaan tuo nro 1)

      j

      • Anonyymi

        Onko tuo joskus aiemmin kenties tapahtunutkin?


      • Anonyymi

        Oletko j-nainen?


    • Anonyymi

      1) missä täällä on lähin meri??? Aika kaus saa ajaa että meren löytää ja merellä tuulee. Tulee kylmä!
      2) Miks kävellään puistossa ja istutaan jäätymässä penkillä?
      3) Ulkoterassi. Tulee kylmä. Sisäterassi ois jees.
      4) kalliolla jäätymässä tuulessa istuskelu. Ei nyt oo mikään kesä vielä!
      5) Eikö asia tullut jo selväksi. Ihan missä vaan jossa on 22-27 astetta lämmintä eikä tuule!

      • Anonyymi

        Meri, öö, 50 metrin päässä että jollan jaksaisi kantaa venesataman rantaan ja voisi soudella ympäri valtameriä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meri, öö, 50 metrin päässä että jollan jaksaisi kantaa venesataman rantaan ja voisi soudella ympäri valtameriä. :D

        Öö ei..näyttää lähimmälle merelle olevan 120 km karttapalvelun mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö ei..näyttää lähimmälle merelle olevan 120 km karttapalvelun mukaan

        Puhuinkin omasta asunnosta..


    • Anonyymi

      Kaikki käy paitsi ei kai tässä nyt merenrantaan asti lähdettäisi.

      • Anonyymi

        Minä asun meren rannalla.


    • Anonyymi

      Suihkuun ja hierontaa hänelle (naiselle).

    • Anonyymi

      1 paras

    • Anonyymi

      5) Meidän kahdenkeskisessä omassa kuplassa, ihka omassa universumissamme.

    • Anonyymi

      Kävelyretki järven rannalla.

    • Anonyymi

      Merestä kun puhutaan ollaanko Oulu.kokkola.vaasa.pori.rauma.

      • Anonyymi

        Etelämpänä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelämpänä...

        Turus, Hanko, Kirkkonummi..


    • Anonyymi

      5) makuuhuoneessa sängyllä kasvokkain makoillessa, tuijotellen silmiin, jutellen maailmankaikkeuden ääriin ja takaisin, mihin se sitten siitä johtaa niin ei voi ennustaa ;)

    • Anonyymi

      Mukava olisi kauniilla säällä istuskella hänen kanssa kauniin luonnonjärven rannalla.
      Pehmeän sammaleen päällä,kädessä termospullo kahvia ja ilmassa kesäisen rannan tuoksuja.Jutella niitä näitä ja katsella hänen kauniita kasvoja,katsella hänen kivasti laitettuja hiuksia ja aistia hänen kaunista naisellisuuttaansa.

    • Anonyymi

      Maataan kalliolla
      Nenät kiinni kivessä
      Maataan kalliolla
      Ja sitä nuolaistaan
      Ja me katsotaan
      Avaruuden ikkunaan

      Siis kalliolla, meren rannalla olisi minun paikka!

    • Anonyymi

      Heti kärkeen joku matka..Siinä sais koetella tunteita..

      • Anonyymi

        Anoppilaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anoppilaan?

        Vain todella rohkeat ja itsevarmat lähtee anoppilaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain todella rohkeat ja itsevarmat lähtee anoppilaan :D

        Ei kyll oo anoppilaa. Joku pitkälento siitä ei voibtoinen karata😊


    • Anonyymi

      5 ehdottomasti.

      • Anonyymi

        Sama.


    • Anonyymi

      Å) Jossakin yleisötapahtumassa jossa olis paljon ihmisiä.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä tuntuu siltä että mieluiten sängyssä. Liian ikävä on.

      • Anonyymi

        Kuin myös haluaisin.


    • Anonyymi

      Voitas varata hotellista huone ja olla siellä pari päivää. Huonepalvelu tois sapuskat ja tyhjennettäisiin minibaari. Mulle ne alkoholittomat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe