Lentokonemeteliä Kivistössä?

Anonyymi

Harkitsen hakevani asuntoa Kivistöstä. Kiinnostaisi tietää pörrääkö lentokoneet Kivistön yli tai vierestä paljonkin? Asuin nimittäin parisen vuotta sitten putkiremppaa paossa Martinlaaksossa ja siellä oli järkyttävä lentokoneen meteli klo 12-23 välisenä aikana, en halua sellaista enää. Että uskaltaako Kivistöön muuttaa kun siinä on lentokenttä vieressä. Kiitos vastauksista.

6

1104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu ei lentele paitsi holtovarmuuskeskuksen rahtikoneet, mutta niitä on vain muutama

    • Anonyymi

      Pelkkä lentokentän läheisyys ei kerro, onko lentomelua vai ei. Jos alue on suoraan lentoreitillä, melua on ihan varmasti. Olin yllättynyt, kuinka helvetinmoinen lentomelu on Espoossa Kaukalahti-Saunalahti-Latokaski alueella, vaikka sieltä on lentokentälle matkaa noin 25km linnuntietä. Varsinkin sunnuntaisin, kun on aikaa olla ulkona, niin koneita menee aamusta iltaan keskimäärin parin minuutin välein. Lauttasaaressa ei mitään lentomelua, eikä Kirkkonummen puolella.

      • Anonyymi

        Lisätään vielä. Tästä voit seurata lentokoneiden lentoreittiä, kun klikkaat kuvassa liikkuvaa konetta, se piirtää viivan lentoreitille. Voit siitä sitten kirjoitella itselle muistiin, mitkä kaupunginosat jätät pois, kun katselet asuntoa.

        https://www.flightradar24.com/60.27,24.95/11


    • Anonyymi

      Kiitos vastauksista. Minulla ei tuo linkki toimi, ei näy mitään koneita missään. Yllättävän kova lentokonemelu on myös Klaukkalassa ja Keravalla, siellä asunut tuttavia ja he myös sitä melua valittivat ja sen itsekin huomasin vieraillessani. Mutta nythän koronan takia on lentoliikenne huomattavasti vähentynyt.

      • Anonyymi

        Johtuu suoli24:n tavasta rikkoa linkki. Kopioi tuo koko alimmainen rivi ja liitä se selaimen osoitepalkkiin, eli alkaen http ja loppuen 95/11, koko rivi.


      • Anonyymi

        https://webtrak.emsbk.com/hel

        Tuossa on kartta, jossa voi seurata Helsinki-Vantaan lentoliikennettä viimeisen 3 kk:n ajalta. Siinä on myös muutama melumittauspiste, joista yksi on Kivistön lähellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe