Huomasin että tuommoinen firma kuin Jouhan on saanut BF:ltä 100 000 euroa yritystukea. Helposti löytyi firma jonka nettisivut olivat kesken. Liikevaihto finderin mukaan useampana vuonna alle puoli miljoonaa ja liikevoitto niukasti plussalla. Kun firma työllistää ilmeisesti vain omistajansa, kannattaa seurata koska uusia mersuja alkaa ajella Tokmannilla. Siinä meidän veroeuroja menee!
Mikä Jouhan ja 100 000 tukea BF:ltä?
Anonyymi
3
637
Vastaukset
- Anonyymi
Jouni ja Hannu sentään älysivät hakea rahoja, moni muu ei. Rahoille varmasti parempikin käyttötarkoitus kuin ökymersun hankinta. Ei tuollaisella pikkufirmalla niin hyvin mene että kadehtia kannattaisi, hyvä kun leipä pöytään tulee. Oliko muuten ainoa firma kun Harjavallassa ylipäätään on hakenut tukea?.
- Anonyymi
Sadalla tonnilla saa ainakin nettisivut toimimaan. Muu menee Jounin farmille?
- Anonyymi
Joillakin ahneudella ja röyhkeydellä ei ole mitään rajaa.itse käytän rehellisten omillaan toimeentulevien firmojen palveluksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804