Naiselle rangaistus

Anonyymi

Olen ollut miestäni kohtaan nyt pidempään ilkeä ja nyt hänelle riitti. Hänellä on lupa minua rankaista ja yleensä tekee sen piiskaamalla, mutta nyt käski minun kysyä täältä teiltä mikä olisi hyvä rangaistus.
Kuulemma hyvä olisi olla kivulias ja nöyryyttävä.
Jokin ehdotuksista tullaan tekemään ja kerron sitten mikä ja miten meni.

9

1423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman muuta kunnon selkäsauna jonkun muun kuin miehesi antamaan. Siinä voi posket punottaa kun on pylly paljaana jonkun osaavan polvella saamassa kunnon kurinpalautusta.

• Anonyymi

Joudut ottamaan useamman miehen ryhmäseksillä ja miehesi voi panna toista naista👍🏻

• Anonyymi

Julkinen nöyryytys ja alistaminen
      Sinulle pitää juottaa vettä reilusti että saadaan aikaiseksi kunnon pissa hätä,
      voit virtsata vain miehesi luvalla
      Miehesi vie sinut ulos kävelylle kovassa kusilastissa ja joudut lopuksi laskemaan housuusi kohtalaisen noloa ihmisten ilmoilla
      Tämän jälkeen hän vie sinut läheiseen metsään joudut häpeäpaaluun alasti
      pitäkööt sinua siinä hyvän tovin
      Kyllästyttyään siihen antakoon piiskaa pankoot tai muuten hyväksikäyttäkööt sinua
      halujensa mukaan

• Anonyymi

Kerroin nämä jo miehelleni ja innostui kaikista. Kuulemma liian vaikea valita joten kaikki tullaan toteuttamaan ja lisää saa ehdottaa.
      Alamme kuulemma heti etsiä piiskaajaa ja se koetetaan hoitaa ensin.
      Ryhmäpano kunhan löytyy hyvä porukka ja tuo kolmas kuulemma toteutetaan kun hyttyset heräävät. Mies nimittäin innostui ajatuksesta että jättää minut housut kintuissa hyttysten armoille, sen jälkeen siis kun minuy on nöyryytetty.

• Anonyymi

Mä voin tulla ryhmään mukaan

• pese matot

• Anonyymi

Täällä oli piiskauksessa taitava kundi.....jone

• Anonyymi

Just joo! Vaimo kertoi toissapäivänä olleensa tuhma ja tehneensä sitäsuntätä. Taisi olla vinkki minulle, että pitäisi jotenkin huomioida se tuhma teko.

• Piiskaus onnistuu kyllä jos on tarve apujoukoille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe