Olen ollut miestäni kohtaan nyt pidempään ilkeä ja nyt hänelle riitti. Hänellä on lupa minua rankaista ja yleensä tekee sen piiskaamalla, mutta nyt käski minun kysyä täältä teiltä mikä olisi hyvä rangaistus.
Kuulemma hyvä olisi olla kivulias ja nöyryyttävä.
Jokin ehdotuksista tullaan tekemään ja kerron sitten mikä ja miten meni.
Naiselle rangaistus
9
1372
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman muuta kunnon selkäsauna jonkun muun kuin miehesi antamaan. Siinä voi posket punottaa kun on pylly paljaana jonkun osaavan polvella saamassa kunnon kurinpalautusta.
- Anonyymi
Joudut ottamaan useamman miehen ryhmäseksillä ja miehesi voi panna toista naista👍🏻
- Anonyymi
Julkinen nöyryytys ja alistaminen
Sinulle pitää juottaa vettä reilusti että saadaan aikaiseksi kunnon pissa hätä,
voit virtsata vain miehesi luvalla
Miehesi vie sinut ulos kävelylle kovassa kusilastissa ja joudut lopuksi laskemaan housuusi kohtalaisen noloa ihmisten ilmoilla
Tämän jälkeen hän vie sinut läheiseen metsään joudut häpeäpaaluun alasti
pitäkööt sinua siinä hyvän tovin
Kyllästyttyään siihen antakoon piiskaa pankoot tai muuten hyväksikäyttäkööt sinua
halujensa mukaan - Anonyymi
Kerroin nämä jo miehelleni ja innostui kaikista. Kuulemma liian vaikea valita joten kaikki tullaan toteuttamaan ja lisää saa ehdottaa.
Alamme kuulemma heti etsiä piiskaajaa ja se koetetaan hoitaa ensin.
Ryhmäpano kunhan löytyy hyvä porukka ja tuo kolmas kuulemma toteutetaan kun hyttyset heräävät. Mies nimittäin innostui ajatuksesta että jättää minut housut kintuissa hyttysten armoille, sen jälkeen siis kun minuy on nöyryytetty.- Anonyymi
Mä voin tulla ryhmään mukaan
pese matot
- Anonyymi
Täällä oli piiskauksessa taitava kundi.....jone
- Anonyymi
Just joo! Vaimo kertoi toissapäivänä olleensa tuhma ja tehneensä sitäsuntätä. Taisi olla vinkki minulle, että pitäisi jotenkin huomioida se tuhma teko.
Piiskaus onnistuu kyllä jos on tarve apujoukoille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2911545Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa604129Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1263343Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2102681Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1162376Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061899Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3421260- 691062
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20967- 65850