Narsismin ydin

Taidanpa laittaa hyvää ruokaa itselleni.
Avasin punaviinin jo.

28

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on oikein. Kuulostaa ihan terveeltä

    • Anonyymi

      Voi kuinka ihanaa! Hyvää ruokahalua!

    • Anonyymi

      Oikea pahantahtoinen narsisti työpaikalla maalaa itsestään kuvan antajana ja uhrinsa hän maalaa ottajaksi. Narsisti tarjoaa toisella kädellään ja toisessa pitää tikaria jolla iskee jos häntä ei ihailla tai jos joku ei tanssi hänen pillinsä tahtiin. Häntä ei haittaa vaikka hän jää siitä kiinni, koska lampaat uskovat hänen puheitaan. Hän ei kaihda mitään pahaa keinoa tai valhetta ja saa lähes kaiken siitä anteeksi, koska normaalin ihmisen mieli ei pysty käsittämään hänen toimintatapaansa. Normaali ihminen pysyy erossa kaikesta sellaisesta ja elää omaa elämäänsä. Pahantahtoinen narsisti tarvitsee uhreja, kuin vampyyri. Mutta hän antaa samalla lahjoja seuraajilleen...

      • Anonyymi

        "Normaalit" ihmiset tuntui mulle lapsesta asti siltä kuin he ei tietäisi hyvästä ja pahasta mitään.

        "poiuytrfdghj"


      • Anonyymi

        Kirjoitit niin hyvin. Juuri pahansuopasuutta kuulut. Täytyy kylmettää itseni ja olla rajoittamatta omaa elämää.


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus sinulta, Anonyymi 23.04.2020.

        Tärkeintä on oma huomio (varoitusmerkki) miten tällainen ihminen käyttäytyy.


    • Anonyymi

      Narsismi on myös itsekeskeisyyttä. Se ei aina ole automaattisesti tuhoavaa.

      • Anonyymi

        Ei semmoinen itsekeskeisyys mitään haittaa mikä ei mitään tuhoa. Sellaisesta valittaa vain narsistit, kun eivät sitten saa toisen itseä kokonaan valtaansa kun toinen on "itsekeskeinen"

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei semmoinen itsekeskeisyys mitään haittaa mikä ei mitään tuhoa. Sellaisesta valittaa vain narsistit, kun eivät sitten saa toisen itseä kokonaan valtaansa kun toinen on "itsekeskeinen"

        "poiuytrfghj"

        Häiriöttömät narsistit eivät ymmärrä tapaani ajatella.
        Se häiritsee heidän megalomaniaansa.
        Siinä on kuitenkin viihdearvo - minkä vuoksi tuntea empatiaa empatiakyvyttömiä kohtaan?


      • Anonyymi
        temppuilija kirjoitti:

        Häiriöttömät narsistit eivät ymmärrä tapaani ajatella.
        Se häiritsee heidän megalomaniaansa.
        Siinä on kuitenkin viihdearvo - minkä vuoksi tuntea empatiaa empatiakyvyttömiä kohtaan?

        Jo minä en osaa arvioida eettisesti kuinka pitkälle siinä tulisi mennä.
        Kysymys on neuroeettinen ja henkinen jne.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo minä en osaa arvioida eettisesti kuinka pitkälle siinä tulisi mennä.
        Kysymys on neuroeettinen ja henkinen jne.

        "poiuytfghj"

        Ongelmana on se, että empaattinen osapuoili päätyy jokseenkin väistämättä emotionaalisesti hyväksikäytetyksi. Tuohun kysymyksen vaan tarvtaan oikea vastaus niin säästytään suurelta määrältä terapiaa. Terapian terbe syntyy kun ei tiedetä oikeaa annosta tuohon empatiaan.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmana on se, että empaattinen osapuoili päätyy jokseenkin väistämättä emotionaalisesti hyväksikäytetyksi. Tuohun kysymyksen vaan tarvtaan oikea vastaus niin säästytään suurelta määrältä terapiaa. Terapian terbe syntyy kun ei tiedetä oikeaa annosta tuohon empatiaan.

        "poiuytfghj"

        Katoliset valtiot ovat poikkeuksellisia terapiantarpeen suhteen. Heillä papisto antaa sielunhoitoa ripittäytymisen kautta. Se jumalyhteys, jota moni protestanttisessa maailmassa hakee guruilta tai psykologeilta maksua vastaan on katolisen kirkon tarjoamaa vastikkeetonta palvelua. Hyöty tulee muuta kautta.
        Pappi kanavoi energiaa yliluonnolliselta tai yliluonnolliselle sen kaavan mukaisesti, jonka kirkko on pitkän aikavälin traditiollaan kehittänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katoliset valtiot ovat poikkeuksellisia terapiantarpeen suhteen. Heillä papisto antaa sielunhoitoa ripittäytymisen kautta. Se jumalyhteys, jota moni protestanttisessa maailmassa hakee guruilta tai psykologeilta maksua vastaan on katolisen kirkon tarjoamaa vastikkeetonta palvelua. Hyöty tulee muuta kautta.
        Pappi kanavoi energiaa yliluonnolliselta tai yliluonnolliselle sen kaavan mukaisesti, jonka kirkko on pitkän aikavälin traditiollaan kehittänyt.

        Random acquaintancies.
        Totalitaristinen Suomi on kussut omille nilkoilleen.
        Joitain ovia sulkeutuu. Maailma näkee meidän läpi.


      • temppuilija kirjoitti:

        Random acquaintancies.
        Totalitaristinen Suomi on kussut omille nilkoilleen.
        Joitain ovia sulkeutuu. Maailma näkee meidän läpi.

        Terkkuja SUP0:n psykopaateille.

        Siinä missä itse levitätte ionisoivaa säteilyä emittoivaa pölyä isänmaahamme, siinä myös teidän ystävänne tekevät sitä. Milloin perustuslainvastainen 'mandaattinne' paljastuu?
        KRP on jo myöntänyt, jopa tällä palstalla, tekevänsä yhteistyötä venäläisen erikoispalvelun kanssa.

        Milloin on SUP0:n vuoro?


      • Anonyymi
        temppuilija kirjoitti:

        Terkkuja SUP0:n psykopaateille.

        Siinä missä itse levitätte ionisoivaa säteilyä emittoivaa pölyä isänmaahamme, siinä myös teidän ystävänne tekevät sitä. Milloin perustuslainvastainen 'mandaattinne' paljastuu?
        KRP on jo myöntänyt, jopa tällä palstalla, tekevänsä yhteistyötä venäläisen erikoispalvelun kanssa.

        Milloin on SUP0:n vuoro?

        Häiriöttömiä narsisteja päätyy vääjäämättä huippuvirkoihin Suomessa.
        Harmillista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katoliset valtiot ovat poikkeuksellisia terapiantarpeen suhteen. Heillä papisto antaa sielunhoitoa ripittäytymisen kautta. Se jumalyhteys, jota moni protestanttisessa maailmassa hakee guruilta tai psykologeilta maksua vastaan on katolisen kirkon tarjoamaa vastikkeetonta palvelua. Hyöty tulee muuta kautta.
        Pappi kanavoi energiaa yliluonnolliselta tai yliluonnolliselle sen kaavan mukaisesti, jonka kirkko on pitkän aikavälin traditiollaan kehittänyt.

        Mä kannatan hengellistä parannusta enemmän kuin psykologista. Niin mä ajattelin aina ja nuoruuden pärjäsin sillä hengellisellä ja mieluummin palaankin siihen. Toi auttava puhelin oli jotain aivan hirveää, kuin suoraan helvetistä.


        poiuygfdcfvgb


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kannatan hengellistä parannusta enemmän kuin psykologista. Niin mä ajattelin aina ja nuoruuden pärjäsin sillä hengellisellä ja mieluummin palaankin siihen. Toi auttava puhelin oli jotain aivan hirveää, kuin suoraan helvetistä.


        poiuygfdcfvgb

        Ehkä palsta toimii jonkinlaisena kollektiivisena parantajana. Ainakin itse hakeudun tänne ajoittain vertaamaan kokemaani muiden kokemuksiin.


    • Anonyymi

      Yrittäkää googlettaa nimim. poiu... nimimerkkiä. Kas kun google ei tunnista Tor-selaimella kirjoitettuja trolleja.

      • Anonyymi

        Sanoin juuri äidille, että eihän he siellä auttavassa puhelimessa mitenkään voi minua auttaa kun ovat itseäni tietämättömämpiä, että harmia heistä vaan voi minulle olla. Äiti oli samaa mieltä.

        poijhgfxcvb


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin juuri äidille, että eihän he siellä auttavassa puhelimessa mitenkään voi minua auttaa kun ovat itseäni tietämättömämpiä, että harmia heistä vaan voi minulle olla. Äiti oli samaa mieltä.

        poijhgfxcvb

        Olen kuitenkin jo 50 v ja kyse on OMISTA asioistani joita olen tutkinut vuosikymmeniä erityisen tarkasti, niin ihmettelen mistä heille tulee se paremmin tietämisen tunne. Oliskohan tietämättömyydestä

        poiuygtfdvgbn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuitenkin jo 50 v ja kyse on OMISTA asioistani joita olen tutkinut vuosikymmeniä erityisen tarkasti, niin ihmettelen mistä heille tulee se paremmin tietämisen tunne. Oliskohan tietämättömyydestä

        poiuygtfdvgbn

        Se on narsistinen piirre, että haluaa toisen tekevän omissa asioissaan sen eri henkilön mielen mukaisesti.

        poijuhgfdxxcfv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on narsistinen piirre, että haluaa toisen tekevän omissa asioissaan sen eri henkilön mielen mukaisesti.

        poijuhgfdxxcfv

        Jos semmonen puhelin haluaa minun televän valintoja heidän mukaansa omieni sijaan, silloin nähdäkseni koko puhelin käyttätyy narsistisesti soittajaa kohtaan, kopska kyse on soittajan asioista, ei vastaajan.


        poiuygfvgbn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos semmonen puhelin haluaa minun televän valintoja heidän mukaansa omieni sijaan, silloin nähdäkseni koko puhelin käyttätyy narsistisesti soittajaa kohtaan, kopska kyse on soittajan asioista, ei vastaajan.


        poiuygfvgbn

        Kuulostaa oudolle että ne vastaajat painottavat oikeuttaan omiin mielipiteisiinsä minun asioissani.
        Eihän semmoisille sitten missään tapauksessa pidä soittaa, jos tolleen yrittävät napata henkisen vallan iotselleen vieraan ihmisen asioissa. Kun heille ei soita heillä ei voi olla sitä omaa mielipidettäkään niistä asioista,

        poiuytgfdsxcvf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa oudolle että ne vastaajat painottavat oikeuttaan omiin mielipiteisiinsä minun asioissani.
        Eihän semmoisille sitten missään tapauksessa pidä soittaa, jos tolleen yrittävät napata henkisen vallan iotselleen vieraan ihmisen asioissa. Kun heille ei soita heillä ei voi olla sitä omaa mielipidettäkään niistä asioista,

        poiuytgfdsxcvf

        Sellaiseen narsistiseen narkoitukseenko sinne puhelimeen porukkaa hakeutuu, odottamaan että sinne eksyisi soittamaan jotain itseään heikompia jonka asioista he sitten tekisivät OMAT mieliåiteensä, joiden mukaan he haluaisivat soittajan olevan ? Tuo oli minun kokemukseni lukuisista soitoista sinne.

        poiujhygfdfgb


    • Anonyymi

      Sopivasti häirityn narsismin olemus. Erittäin hyvä idea. Terve mieli osaa ajoittain hemmotella myös itseään.

      • Anonyymi

        Nyt tuli peukku väärään kohtaan, tarkoitin alempaa viestiä.

        Narsismin ydin taitaa kylläkin näkyä juuri tässä viestissä. Joidenkin tekemänä syöminenkin on tietysti väärin, itsestään huolehtiminen. Joidenkin kohdalla mikä tahansa taas on tervettä ja normaalia, narsistin itsensä nyt ainakin. Niin he jakavat ihmiset vuohiin ja lampaisiin, mielivaltaisesti, tahtoen hovinsa osallistuvan.


    • Anonyymi

      Ovatko nortmaali ihmiset erityisesti vihasi kohteita.

      • En pääsääntöisesti vihaa ketään. Negatiivisiksi arvottamani toimintamallit välillä suorastaan suututtaa ja harmittaa. Ihmisten skeemat. Viha on liian vahva käsite. Viha ei johda mihinkään tuottavaan. Se on lopulta vain torjuttu 'varjon' ilmentymä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe