Mulla ei oo mitään hajua, onko täällä ketään Brawl Starsia pelaavia, mut mulla olis kysyttävää. Eikö ookki ollu joskus emmonen soolopeli, jossa on 10 pelaajaa ja kaikkien pitää ns vahingoittaa semmosta isoa pomoa (ampua tms) ja sitte ku se pomo "kuolee" nii se kuka on vahingoittanu sitä eniten, voittaa? Miksei sitä oo enää? Ei siis se pomo-ottelu jossa on 3 vastaan pomo. Ja eikö oo ollu semmonen soolona pelattava palkkiojahtikin? Eli ei se 3v3 vaan että kaikki pelaa yksin ja siinä pitää ns tappaa niitä muita pelaajia iin pään yläpuolell kertyy tähtiä. Sitäkään ei oo ollu pitkään aikaan. Ja näissä molemmissa peleissä tais olla silleen, että kun kuolee niin pääsee takas peliin tyyliin 3s kuluttua... miks näitä ei oo ja onko joku huomannu saman?
BRAWL STARS PELAAJAT
7
1303
Vastaukset
- Anonyymi
Koittaisit nyt olla vähän perillä siitä, mitä Supercell oli tiedottanut.
Takedown ja Lonestar poistettiin, koska niitä pelattiin vähiten kaikista pelimuodoista.
Ja 9.5 alkaen, myös ticket eventteihin tarvittavat ticketit poistetaan. - Anonyymi
Ne oli kivoja mutta huonoimpia
- Anonyymi
Supercell poisti sen. Siitä oli Brawl Talkissa, en nyt muista missä.
- Anonyymi
kestääkö mun bannit aina kun sain pysyvät bannit nii onks se sit totta
- Anonyymi
On se viel se vaan tulee takasi tietyn ajan päästä ja mä pelaan oon "aavuska pro"
- Anonyymi
Moi tietääkö kukaan miten saa yhdestä sovelluksesta praplee timantti jalokiviin
- Anonyymi
Tietääkö kukaan miten saa timantit sovelluksesta prapleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1401484
- 981430
- 781361
- 1191219
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992