5 sutta unessa, 4 suden tarkoitus selvisi mutta mitä viimeinen tarkoitti?

Anonyymi

Olen nähnyt susia unissa kauan.
Susi unet alkoivat kun milloinkin mitkäkin pedot jahtasivat minua. Tuli uniin mukaan susi.


Susi oli valtava, musta ja se liikkui varjoissa. Susi hyökkäsi petojen kimppuun mitkä unissa ahdisteli minua, yhdessä unessa muut sudet kunnioittavat yöllä tätä mustaa sutta jättimäistä sutta. Aloin taistella unissa petojani vastaan, tiesin että tämä suuri susi liikkuu varjoissa ja tulee avuksi viimehetkillä, jos en pärjää. Tiesin aina jotenkin että se valvoo ja seuraa minua menen minne tahansa.

Nykyhetki: näin unta kun 5 sutta hyökkäsi kimppuuni.
Tapoin näistä susista neljä yksin. Laskin 5 suden karkuun ja mietin että älä tapa sellaista mikä ei enää yritä tappaa sinua, mietin unessa kuinka kyseisen susi jatkossa pärjää ilman laumaansa ja toivoin että pärjää.

Sudet tarkoittivat tosielämässä että sain kuulla taloudellisista haasteista, haasteen summa oli 4000 euroa vaikka muistin että se oli 1500e.
Olen vuosia ollut ulosotossa, ja nyt olen pääsemässä pois. Selviän 4000e (muistin summan väärin ennen umta ) yllätyslaskusta muutamassa kuukaudessa.
Viimeinen taistelu.

Kuitenkin, mitä unessa tarkoitti 5 susi?
Susi minkä laskin karkuun enkä tappanut vaikka se yritti tappaa minut ja olisin sen pystynnyt helposti tappamaan. Säälin sutta jopa unessa ja toivoin parasta.

7

4089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unien sudet voivat symboloida vaarallisia ihmisiä.
      Ihminen on susi toiselle.

    • Anonyymi

      Hienot unet joilla on vahva viesti! Näin itse viime yönä pitkän unen josta muistan vain lopun; rinteellä juoksi jänis, karhu ja susi. Susi huomasi minut ja alkoi lähestyä. Ajattelin, että pelotan sen tiehensä kävelemällä pelottomasti sitä päin. Se ei siitä minnekään säikkynyt vaan yritti iskeä hampaansa minuun. Otin leuasta kiinni niin että peukalo oli sen suussa takahampaitten takana, juuri ja juuri siinä kohdassa mihin takahampaat loppuu. Pienen väännön jälkeen siihen tuli sitten jotain häiriötekijöitä ja susi jätti minut. Eli, olen kirjaimellisesti joutunut suden suuhun. 😊 Elämäni on nyt käännekohdassa ja olen tavannut uusia ihmisiä. Pelkään että rohkeuteni lähestyä yhtä heistä on tunne-elämälleni vaaraksi. Näin sen tulkitsen tässä tilanteessa.

      • Anonyymi

        Aamulla heräsin ja huomasin, että kumppanin leuat olivat sijoiltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamulla heräsin ja huomasin, että kumppanin leuat olivat sijoiltaan.

        Toi on hyvä! 😂


    • Anonyymi

      Ajattelen että ehkä tapoit sisälläsi riehuvat uhkaavat sudet ja viimeistä ei tarvinnut tappaa, se ei ollut enää uhka. Viimeinen susi kuvaa ehkä voimavarojasi, itseäsi, pärjääkö se yksin ilman laumaa.

    • Anonyymi

      Eli pärjääkö itse kaiken tappion ja taistelun jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe