iphone 8 plus

Anonyymi

Haluaisin kuulla kokemuksia iphone 8 plus puhelimesta. Tarkoitus olis vaihtaa pitkästä aikaa androidista iphoneen (ja ei kiitos mitään kuittailuja)ja tuo 8 plus malli olis sellanen malli jota oon miettinyt. Lähinnä kiinnostais esim kamera. Saako sillä ihan hyviä kuvia? Vissiin 8plus malliin saa vielä päivityksiäkin🤔

6

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielestäni 8 Plus on jo liian kallis ikäisekseen, ainakin uutena ostettuna. Senkin voisi tosin saada halvemmalla käytettynä. Päivitystukea on vielä rutkasti jäljellä.

Suosittelen uudempia malleja, sillä ne tarjoavat parempaa hinta/laatusuhdetta:

iPhone SE
      iPhone 11
      iPhone 11 Pro
      iPhone 11 Pro Max

• Anonyymi

Hei kävin hakemassa eilen 8 plussan 64gb dnalta 449 makso mietin SE ja tuon välillä, mutta kyllä sanoisin että jos parempaa ja isompaa näytöä hakee niin hae 8 plus nyt hinta ja laatu kohalaan. Ei ole suorituskyvyltään heikko ja päivityksiä tulee ainakin 3 vuotta

• Anonyymi

Täälläkin päädyin iphone 8 plus malliin. Jotenki oon vaan niin riippuvainen tuosta sormenjälkitunnistimesta😂
        Ainakin ensi vaikutelmaltaan ihan kivan oloinen ja selkeä laite. Vähän opettelua kun on vierähtänyt aikaa siitä kun viimeksi omistin iphonen🙂

• Anonyymi

No ei iphone sen kaliimpi ole kun ylihintaiset samsungin lippulaivatkaan

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe