Olisiko jollakulla ehdottaa jotakin muuta foorumia, johon voitaisi kaikki rekata? Olen enimmäkseen lukenut kirjoittamisen sijaan tätä palstaa, ja täällä on hirveästi häirintää, kun kaiken maailman anonyymit häiriö-ölisijät huutelevat törkeyksiä joka väliin. Tämän lisäksi mielestäni tämä palsta on herkästi todella sekava, kun ei voi olla varma, kuinka mones anonyymi vastaa ja kenelle ja kuinka monetta kertaa.
Onhan täällä ollut puhetta, että kaikki voisi vain luoda tunnukset. Valitettavasti näin ei kuitenkaan ole näyttänyt käyvän ja tuskin käy. Siksi olisi kätevämpää, että voisi keskustella foorumilla, johon täytyy kirjautua (mitä näitä edes on, en ole paljoa netissä höpötellyt).
Mitä mieltä ja onko ehdotuksia hyvälle foorumille? (Nuo lgtbia -foorumit jotkut vaikutti aika hiljaisilta, mutta tehdään yleisöryntäys😉)
Hei suomi24-kanssalepakot!
68
54
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä vaikuttaa olevan yksi trolli joka pilaa koko palstan.
Aikaisemmin lepakkolaaksossa oli jonkin verran porukkaa ja oli muitakin jo suljettuja foorumeja. Nykyään ei taida olla kuin Facessa ryhmiä.- Anonyymi
No voi pylly! Facebookissa en ole, enkä kyllä tahtoisi liittyä. Ehkä sitten rekkaan tänne ja jätän trollit omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Se on toi joka "keskustelee" itsensä kanssa, monta vuotta jo sekoillut täällä, aiheuttaa tarkoituksella riitoja ja höpisee nonsensea. Liittykää facebookin ryhmiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi pylly! Facebookissa en ole, enkä kyllä tahtoisi liittyä. Ehkä sitten rekkaan tänne ja jätän trollit omaan arvoonsa.
Ei tänne kannata rekata häirinnän takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänne kannata rekata häirinnän takia.
Ei tosiaankaan kannata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on toi joka "keskustelee" itsensä kanssa, monta vuotta jo sekoillut täällä, aiheuttaa tarkoituksella riitoja ja höpisee nonsensea. Liittykää facebookin ryhmiin.
Ei ole järkeä rekisteröityä foorumille, johon voi kirjoittaa myös anonyyminä, koska häirintä on silti riesana.
- Anonyymi
Missä on trolli? Ei ehkä yksi pysty pilaamaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole järkeä rekisteröityä foorumille, johon voi kirjoittaa myös anonyyminä, koska häirintä on silti riesana.
Olen pahasti samaa mieltä.
- Anonyymi
Torni olis parempi. Aika vitun korkeana.
- Anonyymi
Foorumit ei taida enää vetää, keskustelu on siirtynyt faceen ja whatsappiin.
- Anonyymi
Itse odotan liveryhmien aukeamista, niissä ei ole häirintää.
- Anonyymi
Samoin, turha täällä on roikkua kun kaikki täysjärkiset häipyy.
- Anonyymi
Niin minäkin aion tehdä.
Mulla ei ole ehdottaa 😁 mutta tähän on nyt pakko itsekin "avautua".
En missään tapauksessa ole tietämätön siitä, jotta myös mun kirjotukset näyttäs jotakuta/joitakuita ärsyttävän. Se on käyny kyllä aivan selvästi ilmi rivien välistä ja onhan niin suoraankin sanottu ettei taatusti jää epäselväks😉 Välillä tulee hyvin erikoisia kysymyksiä, joihin oon sitte koittanu vastata, vaikka aina ei ehkä kannattas eikä pitäs. Yritän suhtautua juttuihin huumorilla, vaikka joskus se hieman vaikeaa onkin ja ajatella, jotta kai siihen huuteluun joku järkisyy on tai sitten vaan tarttee avata ääntään. No oli miten oli. Ei mulla muuta 😁😉- Anonyymi
Onko huuteluusi järkisyy vai ääntäsikö avaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi vastata trollille mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun kyselyysi jokin järkisyy, vai kyseletkö muuten vaan?
- Anonyymi
Ikävä kyllä uskon että aktiivisen matalan kynnyksen foorumin hinta ovat satunnaiset trollit ja mauttomuudet, ja se että jollekin aina tulee jostain paha mieli. Muilla foorumeilla olen todistanut kuppikuntautumista ja keskustelun typistymistä kivakiva-hymistelyksi, joka lopulta ajaa ihmiset pois.
- Anonyymi
Mikä satunnainen trolli, jatkuva maanvaivahan toi on. Tekee asiallinen keskustelun mahdottomaksi.
- Anonyymi
Ja lisäisin vielä, että kaveriporukkatyyliset WhatsApp-ryhmät ja omalla naamalla käytävät FB-keskustelut ovat ihan eri juttu kuin tällaiset avoimet anonyymit keskustelufoorumit. Jos kaipaatte sellaista pientä tiiviimpää yhteisöä, niin perustakaa ihmeessä halukkaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä satunnainen trolli, jatkuva maanvaivahan toi on. Tekee asiallinen keskustelun mahdottomaksi.
Samaa mieltä, liveryhmät ja suljetut ryhmät on parhaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäisin vielä, että kaveriporukkatyyliset WhatsApp-ryhmät ja omalla naamalla käytävät FB-keskustelut ovat ihan eri juttu kuin tällaiset avoimet anonyymit keskustelufoorumit. Jos kaipaatte sellaista pientä tiiviimpää yhteisöä, niin perustakaa ihmeessä halukkaille.
Minä voin liittyä, jos joku perustaa, semmoiset on kivoja, eikä ole häiriköintiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin liittyä, jos joku perustaa, semmoiset on kivoja, eikä ole häiriköintiä.
Mä voin myös liittyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin myös liittyä.
Sama täällä voisin liittyä, jos joku perustaa. Ei tätä palstaa jaksa ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, liveryhmät ja suljetut ryhmät on parhaita.
Liveryhmät ovat hyviä, mutta niitä ei tällä hetkellä ole, joten on pohdittava muita ratkaisuja.
- Anonyymi
Itse tykkään tulla tälle palstalle juuri sen vuoksi, että täällä on kaikki anonyymia ja matala kynnys kirjoittaa ja välillä myös sellanen absurdi villin lännen meno. Mulla on jo lesbokavereita ja kaikenmaailman työpaikka/harrastus/blaablaa rinkejä some ja kännykkä pullollaan, en enää yhtäkään uutta sellaista kaipaa.
- Anonyymi
On minullakin, mutta aina voi olla enemmän, nyt etenkin kun kaikki livejutut, ja muut semmoiset tapahtumat on tauolla koronan vuoksi.
- Anonyymi
Miten olisi lepakkolaakso? Onko muita vastaavia?
- Anonyymi
Samaa mietin, laittakaa tähän ketjuun vinkkejä foorumeista joille on rekisteröitymispakko. Ei haittaa vaikka olisivat hiljaisia, saahan ne aktiivisiksi sillä että muutama alkaa kirjoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin, laittakaa tähän ketjuun vinkkejä foorumeista joille on rekisteröitymispakko. Ei haittaa vaikka olisivat hiljaisia, saahan ne aktiivisiksi sillä että muutama alkaa kirjoittamaan.
Täällä yksi joka voi alkaa kirjoittamaan aktiivisesti, kun sopiva foorumi löytyy. Olisi tarve asialliseen aikuisten väliseen keskusteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti sellaiselle foorumille olisi kysyntää, johon rekisteröidyttäisiin, mutta jossa esiinnyttäisiin nimimerkillä. Itselläni ainakin on asioita, joista haluaisin keskustella face ym. ryhmien ulkopuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti sellaiselle foorumille olisi kysyntää, johon rekisteröidyttäisiin, mutta jossa esiinnyttäisiin nimimerkillä. Itselläni ainakin on asioita, joista haluaisin keskustella face ym. ryhmien ulkopuolella.
Sama täällä, ei kaikkia asioita voi käsitellä facessa tai whatsuppissa. Kuitenkaan niitä ei voi käsitellä täälläkään, koska keskustelu on mitä on. 2000-luvun alussa oli olemassa hyvä foorumi, jossa oli aktiivinen osanotto, se ei ole ollut pitkään aikaan toiminnassa. Nyt se kuuluisa "joku" voisi perustaa rekisteröitymistä edellyttävän foorumin, itselläni ei ole siihen osaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä, ei kaikkia asioita voi käsitellä facessa tai whatsuppissa. Kuitenkaan niitä ei voi käsitellä täälläkään, koska keskustelu on mitä on. 2000-luvun alussa oli olemassa hyvä foorumi, jossa oli aktiivinen osanotto, se ei ole ollut pitkään aikaan toiminnassa. Nyt se kuuluisa "joku" voisi perustaa rekisteröitymistä edellyttävän foorumin, itselläni ei ole siihen osaamista.
Tosi hyvä idea minusta! Takuuvarmasti kiinnostaisi monia, ihan kaikesta ei aina halua jutella nimellään tai ystävien kesken. Liityn heti jos joku asian osaava perustaa.
- Anonyymi
Osaisiko ap perustaa uuden foorumin?
- Anonyymi
Linkatkaa tähän ketjuun uudesta foorumista. Erilaisille palstoille on tarvetta, nuorisoa kiinnostaa kaukoihastelu ja heitä askarruttavat seksiin liittyvät kysymykset, aivan luonnollista. Varttuneemmat ovat nuo vaiheet jo käyneet läpi ja on tarve keskustella muista aiheista, eikä ehkä aikaa tai kiinnostusta myöskään turhaan löpinään.
- Anonyymi
En osaa :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa :(
Harmi, ehkä joku muu osaa.
- Anonyymi
Hyvä kun riidanhaastajat lähtee täältä :D
- Anonyymi
Eli koska olet lähdössä?
- Anonyymi
Teidän riidanhaastajien takiahan täältä lähtee kaikki asialliset kirjoittajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän riidanhaastajien takiahan täältä lähtee kaikki asialliset kirjoittajat.
Sellaisia täällä ei ole ollut enää pitkäänaikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli koska olet lähdössä?
En ole :D
- Anonyymi
Tässä palstassa on ongelmana häirinnän lisäksi myös aloittajan mainitsema sekavuus. Ei tiedä kuka vastaa kenelle ja keskustelut menevät sekaisin. Palstalla ei myöskään toimi kovin hyvin ne systeemit mitkä ennen aikaan, joku tulee herkästi väliin sekoittamaan, vaikka on selkeästi tietylle henkilölle osoitettu kommentti. Tämäkin saattaa johtua osittain sekavuudesta, ei ole välttämättä aina tahallista sotkemista. Joka tapauksessa palstan ainoa itselleni olennainen funktio on kadonnut, sama ongelma taitaa olla aika monilla.
- Anonyymi
Samaa mieltä, tuo on toinen ongelma. Palstasta ei ole enää sitä hyötyä kuin ennen.
- Anonyymi
Corona on jo täällä, joten ei mitään hätää enää. Saatanan suherot.
- Anonyymi
Mitä aloittaja sanoo foorumin perustamiseen?
- Anonyymi
Odotellaan että löytyy joku joka osaa.
Tämmösessä vaan tekemään 😉 Ehkä onnistuu, ehkä ei. Ei mitään kokemusta asiasta ainakaan mulla 😊
http://www.munfoorumi.com/
https://www.palstani.com/- Anonyymi
Nämä kyllä vaikuttaa melko simppeleiltä 🤔 oon ajatellut, että foorumin perustamiseen täytyy osata hirveästi kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä kyllä vaikuttaa melko simppeleiltä 🤔 oon ajatellut, että foorumin perustamiseen täytyy osata hirveästi kaikkea.
Multa sujuisi foorumin perustaminen, mutta ei ole aikaa & tarpeeksi intressiä alkaa ylläpitohommiin. Liityn jos joku muu vaivautuu perustamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Multa sujuisi foorumin perustaminen, mutta ei ole aikaa & tarpeeksi intressiä alkaa ylläpitohommiin. Liityn jos joku muu vaivautuu perustamaan.
Tää idea ei sitten tainnu ottaa tuulta alleen 😁 Oot oikeessa siinä, ettei taida jäädä vaan tuohon perustamishommaan. Mutta jospa saisitte sovittua useamman tyypin siihen pestiin 😉 Tuolleenhan se usein monessa asiassa menee, jotta innokkuutta periaatteessa on, mutta sitten jotain jää puuttumaan, eikä kukaan tartu hommiin, ainaka ennen kuin joku muu alottaa. Tässä jää sitten varmaan vaihtoehdoksi se valmiin foorumin ettiminen. Ite oon sitä mieltä, että tää Suomikaksnelosen anonyymi-uudistus on aivan jostain... No on täällä muutakin, mikä on aivan jostain mutta ei siitä sen enempää..
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Tää idea ei sitten tainnu ottaa tuulta alleen 😁 Oot oikeessa siinä, ettei taida jäädä vaan tuohon perustamishommaan. Mutta jospa saisitte sovittua useamman tyypin siihen pestiin 😉 Tuolleenhan se usein monessa asiassa menee, jotta innokkuutta periaatteessa on, mutta sitten jotain jää puuttumaan, eikä kukaan tartu hommiin, ainaka ennen kuin joku muu alottaa. Tässä jää sitten varmaan vaihtoehdoksi se valmiin foorumin ettiminen. Ite oon sitä mieltä, että tää Suomikaksnelosen anonyymi-uudistus on aivan jostain... No on täällä muutakin, mikä on aivan jostain mutta ei siitä sen enempää..
Setalla näyttäs olevan sekä avoimia että suljettuja keskustelualueita. Jospa sieltä löytyis mieleinen trolliton 😉
https://keskustelu.seta.fi/- Anonyymi
Setalla näyttäs olevan sekä avoimia että suljettuja keskustelualueita. Jospa sieltä löytyis mieleinen trolliton 😉
https://keskustelu.seta.fi/Eiköhän noi ole kaikkien tiedossa.
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän noi ole kaikkien tiedossa.
No kunhan vinkkasin jos ei jollakulla ole tai jos on vaikka muisti menny. Ei kai se kertauska pahaa tee 😁
No kunhan vinkkasin jos ei jollakulla ole tai jos on vaikka muisti menny. Ei kai se kertauska pahaa tee 😁
Kiitos vinkistä! En ollut tietoinen.
TiuhtinWau kirjoitti:
Kiitos vinkistä! En ollut tietoinen.
No nytpä olet tietoinen tästä ja olepa hyvä 😊 Mulla alko just soimaan päässä Leevi and the Leavingsin
"... Muotitietoinen, nyt mä olen muotitietoinen, minä olen muotitietoinen ja tytötkin sen huomaa... 🎵Oiskohan taas vähän väsymystä ilmassa 😁- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se, tulee liikaa työtä. Ei ole aikaa tässä elämänvaiheessa.
- Anonyymi
Tehkääs Discordiin ryhmä.
Helppo ja niin anonyymi kuin ryhmän tekijä sen haluaa olla, joka voi itse määritellä mitä tarvitsee jotta pääsee sisään vai tarviiko mitään.- Anonyymi
Tee sä, jos osaat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee sä, jos osaat!
Elä ny. Kyllä keski-ikäisetkin voivat alkaa oppia tekemään välillä.
- Anonyymi
Pitää lisätä seki että feissariinkin voi tehdä ihan anonyymin profiilin ja tehdä suljetun ryhmän.
- Anonyymi
Mihin ne hesalaiset katos.. joko perustettiin joku ryhmä..?
- Anonyymi
Ketkä hesalaiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä hesalaiset?
Ne jotka kirjotti paljon..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka kirjotti paljon..
Tunnetko / mistä tiedät että hesalaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko / mistä tiedät että hesalaisia?
No tiedän ne yhdestä toisesta paikasta..
- Anonyymi
Mun tietääkseni ei ole perustettu mitään, mutta asioita voi tapahtua meikäläisen selän takanakin:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tietääkseni ei ole perustettu mitään, mutta asioita voi tapahtua meikäläisen selän takanakin:D
Joo eli veikkaan, että kaikki ei vain jaksa tätä palstaa kovin kauaa;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722