Mun on pakko uskaltaa

Anonyymi-ap

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, ettei halua puhua tai se, että puhuttaisiin, mutta hän sanoisi, ettei ole kiinnostunut tai halua mitään. Sit se olisi sanottu ja sit mä olisin vapaa. Koska ennen kun mä tiedän, että hän ei halua mua, mä en tule olemaan vapaa.

Pitää varmaan vain uskaltaa.

52

1110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, kerran se kirpasee. Napakka ote ja rivakka ranneliike ja viesti on lähtenyt. Ei siihen kuole! Ei edes mene yhtään luuta poikki ja verta tuskin tulet näkemään.

• Anonyymi

Mikä olisi toivottava lopputulos?
      Entä jos hän kertoisi että haluaa sua, mutta ette voi olla yhdessä? Olisitko sitten vapaa?

• Anonyymi

Olisin. Mä olen realisti. Jos ei oikeasti voi olla mitään, pääsisin kyllä tunteistani.

• Anonyymi

Mikä olisi este yhdessä ololle..varattu..sitten olisin vapaa jos toinen ei ole vapautumassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä olisi este yhdessä ololle..varattu..sitten olisin vapaa jos toinen ei ole vapautumassa.

Onko hän antanut ymmärtää että on vapautumassa? Eroamassa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin. Mä olen realisti. Jos ei oikeasti voi olla mitään, pääsisin kyllä tunteistani.

Osa ihmisistä ei halua sitä kertoa suoraan, koska pelkäävät menettävänsä sinut.
        Eivät pysty tai halua mitään, mutta eivät silti hyväksy sitä, että olisit jonkun toisen kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun he eivät halua tunnustaa aina että ovat varattuja.

• Anonyymi

Sama juttu. Ketään ei voi tulla tämän ihastumisen..rakastumista taitaa olla ..tielle. Jos hän ei tunne samoin ...olen surullinen ja vie aikansa että pystyisin johonkin muuhun ihastumaan. Hulluinta ettei uskalla sitä selvittää odotan häneltä sitä ensiaskelta.

• Anonyymi
        UUSI

Jos menet aina sen luokse ja juttelet kun vaan on tilaisuus, kyllä se lopulta ymmärtää.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Riippu miten ajattelet asiaa joko jättää vastaamatta tai tulet lopulta hyväksikäytetyksi jotenkin ääripäät ja niiden välimaastoonhan mahtuu taas miljoonia eri vaihtoehtoja

• Anonyymi

Jos jättäisi vastaamatta, marssisin hänen luokseen ja kysyisin suoraan. Eikä mua hyväksikäytetä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jättäisi vastaamatta, marssisin hänen luokseen ja kysyisin suoraan. Eikä mua hyväksikäytetä.

Vastaamatta jättäminen on manipulointia ja pelkuruutta.

• Anonyymi

Alkoi pelottamaan. 😳

Sivusta

• Anonyymi

Mikä sua nyt siellä sivussa ollessa pelottaa. Pysyt vaan pois jaloista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sua nyt siellä sivussa ollessa pelottaa. Pysyt vaan pois jaloista.

Jaloista ku pysyy poissa, ni tulee koukkustaki vielä otsaan. Kuulema.

• Anonyymi

Minä Sinua aina... Ihanalle
      P~P K~ miehelle ❤️.

~Mn tumma~

• Anonyymi
        UUSI

Onko nuo nimien alkukirjaimet?

• Anonyymi

Voi olla että feidaa.

• Anonyymi

Nyt alkoi pierettää jostain syystä....

• Anonyymi

😂 Anti laulaa vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂 Anti laulaa vaan.

Antti sjungaa paremmin.

• Anonyymi

Sä ehkä kualet.

• Anonyymi

Tätä menoa

• Anonyymi

Minä vastaisin hänelle - onpa sinusta kiva kuulla pitkästä aikaa, aihe on lempiaiheeni.

• Anonyymi

Oletteko aiemmin keskustelleet IRL teistä? Ettei tule ihan puskista? Jos hän on varattu, niin mieti itseäsi samassa tilanteessa, miten suhtautuisit? Mitä kautta viesti kannattaa lähettää? Otat myös viestissä riskin, että näyttää sitä kumppanilleen. Siksi kasvokkain juttelu olisi sinun kannalta vähemmän riskialtista. Mutta siis näin vain, jos hän on varattu.

• Anonyymi

Itse olen liian herkkä kertomaan tunteista. Pitäisi tietää aivan varmasti, että nainen tykkää, että uskaltaisin mitään viestiä laittaa. Joihinkin ne sydämeen tulevat haavat on pahempia kuin ulkonaiset.

• Anonyymi

Rohkeasti vaan viestiä laittamaan!

• Anonyymi
        UUSI

Mietit sitä onko aiempia merkkejä molemmin puolestamia ihastuksesta. Jos on, niin mikä vaara tunnustaa tunteensa?

• Anonyymi

Viestiä vaan rohkeasti. Jos se ei mitään anna ei otakaan!

• Anonyymi

Kyllä uskallat! Uskon sinuun Anonyymi-ap! Hieno päätös.

• Anonyymi
      UUSI

Laita viesti, kysy lounaalle, kahville tms....

• Anonyymi
      UUSI

mee vaan tapaamaan sitä, unohda ne viestit kokonaan, ne on yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Ei tarvi juu kirjottaa teit itse viimeisen virheesi ei ole enää mitään tunteita en edes enään tunne sua olet hölmö paska nainen

• Anonyymi
        UUSI

Mies kuulostat katkeralta ja vihaiselta.
        Jäitkö naiselle kiinni valheista ja purat pahanolosi naiseen?
        Aikuinen mies ei tuolla tavalla puhu naisille yleensäkkään.
        Onko sinulla ketään ,että saisit purettua katkeruutesi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mies kuulostat katkeralta ja vihaiselta.
        Jäitkö naiselle kiinni valheista ja purat pahanolosi naiseen?
        Aikuinen mies ei tuolla tavalla puhu naisille yleensäkkään.
        Onko sinulla ketään ,että saisit purettua katkeruutesi.

Ei varmaan ole mies tuon kirjoittaja.

• Anonyymi
      UUSI

Uskalsitko?

• Anonyymi
        UUSI

Jos tapahtuu tuolla oikeassa elämässä vielä jotakin, joka saa mut uskomaan siihen, että hänellä on tunteita minua kohtaan, laitan viestin tai otan tän sopivassa tilanteessa puheeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tapahtuu tuolla oikeassa elämässä vielä jotakin, joka saa mut uskomaan siihen, että hänellä on tunteita minua kohtaan, laitan viestin tai otan tän sopivassa tilanteessa puheeksi.

Sinulla oli jo hetken vahva tahtotila. Nyt kun jotain tapahtuu, niin selität itsellesi, että ei hän katseellaan mitään takoittanut tms. Tiedän kokemuksesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla oli jo hetken vahva tahtotila. Nyt kun jotain tapahtuu, niin selität itsellesi, että ei hän katseellaan mitään takoittanut tms. Tiedän kokemuksesta.

Eihän se kenellekkään kuulu, selvitänkö tämän vai en. Olen rohkea ja voin tän selvittää, mutta hullunrohkea ei kannata olla. Voin vielä hyvin odottaa hetken.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se kenellekkään kuulu, selvitänkö tämän vai en. Olen rohkea ja voin tän selvittää, mutta hullunrohkea ei kannata olla. Voin vielä hyvin odottaa hetken.

Oma on tosiaan asiasi. Jotenkin vain surettaa aina nähdä, kuinka ihmiset pelkää lähestyä toista. Vaikka ymmärrän ja tiedostan, miten jännittävältä se tuntuu. Tunteistaan kertominen ei tosin minun papereissa mene koskaan hullunrohkeuden puolelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oma on tosiaan asiasi. Jotenkin vain surettaa aina nähdä, kuinka ihmiset pelkää lähestyä toista. Vaikka ymmärrän ja tiedostan, miten jännittävältä se tuntuu. Tunteistaan kertominen ei tosin minun papereissa mene koskaan hullunrohkeuden puolelle.

Miksi sä sitten kirjoittelet tänne, jos oot suoran toiminnan ihminen? Et ole välttämättä ihan oikea ihminen mua neuvomaan. 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä sitten kirjoittelet tänne, jos oot suoran toiminnan ihminen? Et ole välttämättä ihan oikea ihminen mua neuvomaan. 😁

Mikä noissa neuvoissa on muka pielessä? Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä noissa neuvoissa on muka pielessä? Sivusta.

Asenne, että surettaa, kun ihmiset pelkää lähestyä toisiaan. Jos ei itsekkään uskalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Asenne, että surettaa, kun ihmiset pelkää lähestyä toisiaan. Jos ei itsekkään uskalla.

On ehkä tullut torjutuksi tai jätetyksi. Tosin anonyymillä palstalla vain substanssiosaaminen ratkaisee, ei kirjoittajan aikaisemmat elämänvaiheet ja niiden yksityiskohdat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallista kyllä, mutta myös suunsa auki saaneet saattaa ikävöidä. En mielestäni ole sinua neuvonut? Jaan vain mielipiteitä ja kokemuksia. Toivottavasti saat selvyyden asiaasi.

• Anonyymi
      UUSI

Todennäköisesti viesti olisi näillä lähihuoltsikan tyypeillä aiemmin tiedossa kuin minulla.

• Anonyymi
      UUSI

Ap on ihan oikeassa: on vain uskallettava.

Olen ite puhelimessa saanut kaksi suhdetta loppumaan.
      Eka kerta väistelin ja esitin innotonta niin luurin toisessa päässä ymmärrettiin ettei kannata soitella.
      Toka kerralla jouduin kuulostelemaan ja varovasti kysellä. Kun alkoi tulla välttelyä ja kaikki meidän väliset jutut käänsi niin että sotki mukaan muitakin tuttuja, niin siittä ymmärsin et ei halua meidän välille mitään. peli oli pelattu. Enpä enää soitellu ;-)

Viestit on vähän kankeita verrattuna siihen että soittaa. Mut jos ei uskalla soittaa niin voihan sen alottaa tekstarilla.

• Anonyymi
      UUSI

Yleensä aiemmin toimin aika suoraan elämässä.

Nykyään en niinkään.

Syynä on se että on tullut niin paskaa kohtelua naisilta että jos kyse on naisesta jonka tunnen ja jonka joudun olemaan tekemisissä jatkossa niin en tee aloitetta ellen ole lähes varma kiinnostuksesta.

Ikävää, mutta naiset ovat ajaneet tähän pisteeseen.

Ja kyllä, totta kai, vika on minussa kuten kaikki tätä lukevat naiset miettivät. Paska luuserihan siellä. Se heruttava kusipää taas on niin ihana että sille vastataan.

• Anonyymi
        UUSI

Juha tule ja sano se ääneen.
        Mun sydän on itkenyt tarpeeksi. Ikävä sua!
        Sattuu liikaa nähdä sua töissä

• Anonyymi
      UUSI

Tärkeintä on juuri saada jotain liikahtamaan eteenpäin eikä odottaa loputtomiin asioiden tapahtuamista omia aikojaan. Jos kaikki vain odottaisivat että joku ilmaisi halunsa heitä kohtaan maailma olisi pysähtyneisyyden tilassa.

• Anonyymi
      UUSI

Kuolemansairaalle viestin laittaminen voi olla piristävääkin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3415
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      131
      2425
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      24
      1927
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      7
      1520
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      72
      1505
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1310
    7. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      63
      1164
    8. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      66
      1142
    9. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      52
      1110
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      61
      1011
    Aihe