Mun on pakko uskaltaa

Anonyymi-ap

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, ettei halua puhua tai se, että puhuttaisiin, mutta hän sanoisi, ettei ole kiinnostunut tai halua mitään. Sit se olisi sanottu ja sit mä olisin vapaa. Koska ennen kun mä tiedän, että hän ei halua mua, mä en tule olemaan vapaa.

Pitää varmaan vain uskaltaa.

84

1619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, kerran se kirpasee. Napakka ote ja rivakka ranneliike ja viesti on lähtenyt. Ei siihen kuole! Ei edes mene yhtään luuta poikki ja verta tuskin tulet näkemään.

• Anonyymi

Mikä olisi toivottava lopputulos?
      Entä jos hän kertoisi että haluaa sua, mutta ette voi olla yhdessä? Olisitko sitten vapaa?

• Anonyymi

Olisin. Mä olen realisti. Jos ei oikeasti voi olla mitään, pääsisin kyllä tunteistani.

• Anonyymi

Mikä olisi este yhdessä ololle..varattu..sitten olisin vapaa jos toinen ei ole vapautumassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä olisi este yhdessä ololle..varattu..sitten olisin vapaa jos toinen ei ole vapautumassa.

Onko hän antanut ymmärtää että on vapautumassa? Eroamassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin. Mä olen realisti. Jos ei oikeasti voi olla mitään, pääsisin kyllä tunteistani.

Osa ihmisistä ei halua sitä kertoa suoraan, koska pelkäävät menettävänsä sinut.
        Eivät pysty tai halua mitään, mutta eivät silti hyväksy sitä, että olisit jonkun toisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun he eivät halua tunnustaa aina että ovat varattuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meettekste vähän sänkyyn ääh lääh ja saatte tippurin ja joudutte pöpilään

• Anonyymi

Sama juttu. Ketään ei voi tulla tämän ihastumisen..rakastumista taitaa olla ..tielle. Jos hän ei tunne samoin ...olen surullinen ja vie aikansa että pystyisin johonkin muuhun ihastumaan. Hulluinta ettei uskalla sitä selvittää odotan häneltä sitä ensiaskelta.

• Anonyymi

Jos menet aina sen luokse ja juttelet kun vaan on tilaisuus, kyllä se lopulta ymmärtää.

• Anonyymi

Kyllä on hullu,joka ton guben ottais ihan oikeesti,

a viinaa pitäis olla aina ja peukkuja

• Anonyymi
    • Anonyymi

Riippu miten ajattelet asiaa joko jättää vastaamatta tai tulet lopulta hyväksikäytetyksi jotenkin ääripäät ja niiden välimaastoonhan mahtuu taas miljoonia eri vaihtoehtoja

• Anonyymi

Jos jättäisi vastaamatta, marssisin hänen luokseen ja kysyisin suoraan. Eikä mua hyväksikäytetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jättäisi vastaamatta, marssisin hänen luokseen ja kysyisin suoraan. Eikä mua hyväksikäytetä.

Vastaamatta jättäminen on manipulointia ja pelkuruutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä välttämättä ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä välttämättä ole

Sori mut kyl se vaan on. Mitä muutakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en uskalla kysyä koska vastaus olisi 99,9 prosenttisesti myönteinen

• Anonyymi

Alkoi pelottamaan. 😳

Sivusta

• Anonyymi

Mikä sua nyt siellä sivussa ollessa pelottaa. Pysyt vaan pois jaloista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sua nyt siellä sivussa ollessa pelottaa. Pysyt vaan pois jaloista.

Jaloista ku pysyy poissa, ni tulee koukkustaki vielä otsaan. Kuulema.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reipasta, lievästi ke hari skitso.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenkö sun maailma olis mallillaan ja velat muuttuis saataviksi ruusut kukkisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenkö sun maailma olis mallillaan ja velat muuttuis saataviksi ruusut kukkisi?

Ja lopuksi vuoda toki nimiä tänne mitä yhdistät tähän fantasiamaailmaasi luka toteuttaisi sinun fantasiasi. Joku kartsa tai jortsa varmaan

• Anonyymi

Minä Sinua aina... Ihanalle
      P~P K~ miehelle ❤️.

~Mn tumma~

• Anonyymi

Onko nuo nimien alkukirjaimet?

• Anonyymi

Voi olla että feidaa.

• Anonyymi

Nyt alkoi pierettää jostain syystä....

• Anonyymi

😂 Anti laulaa vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂 Anti laulaa vaan.

Antti sjungaa paremmin.

• Anonyymi

Jokohan se sullakin ois aika päästää tästä palstaorientoituneesta todellisuudesta irti? Sivusta alle palstaäijän avauksia tekohauskasti kommentoiva huomatkaa minut/ tapaus?

• Anonyymi

Sä ehkä kualet.

• Anonyymi

Tätä menoa

• Anonyymi

Minä vastaisin hänelle - onpa sinusta kiva kuulla pitkästä aikaa, aihe on lempiaiheeni.

• Anonyymi

Oletteko aiemmin keskustelleet IRL teistä? Ettei tule ihan puskista? Jos hän on varattu, niin mieti itseäsi samassa tilanteessa, miten suhtautuisit? Mitä kautta viesti kannattaa lähettää? Otat myös viestissä riskin, että näyttää sitä kumppanilleen. Siksi kasvokkain juttelu olisi sinun kannalta vähemmän riskialtista. Mutta siis näin vain, jos hän on varattu.

• Anonyymi

Itse olen liian herkkä kertomaan tunteista. Pitäisi tietää aivan varmasti, että nainen tykkää, että uskaltaisin mitään viestiä laittaa. Joihinkin ne sydämeen tulevat haavat on pahempia kuin ulkonaiset.

• Anonyymi

Rohkeasti vaan viestiä laittamaan!

• Anonyymi

Mietit sitä onko aiempia merkkejä molemmin puolestamia ihastuksesta. Jos on, niin mikä vaara tunnustaa tunteensa?

• Anonyymi

Viestiä vaan rohkeasti. Jos se ei mitään anna ei otakaan!

• Anonyymi

Kyllä uskallat! Uskon sinuun Anonyymi-ap! Hieno päätös.

• Anonyymi

Laita viesti, kysy lounaalle, kahville tms....

• Anonyymi

mee vaan tapaamaan sitä, unohda ne viestit kokonaan, ne on yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi

Ei tarvi juu kirjottaa teit itse viimeisen virheesi ei ole enää mitään tunteita en edes enään tunne sua olet hölmö paska nainen

• Anonyymi

Mies kuulostat katkeralta ja vihaiselta.
        Jäitkö naiselle kiinni valheista ja purat pahanolosi naiseen?
        Aikuinen mies ei tuolla tavalla puhu naisille yleensäkkään.
        Onko sinulla ketään ,että saisit purettua katkeruutesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan ole mies tuon kirjoittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin nämä sinun hykeen naiseen anonyymin keskustelupalstan kautta kohdistuvat panettelut kyllä tiedetään reppana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä idea tässäkin feikkidialogissa nyt muka oli palstasetä ja yllätys yllätys aloittaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olet universumin keskipiste ja panettemasi nainen parkaa juuri sinua jatkuvasti täällä ja koko maa tanssii pillisi mukaan ja kohta hänet pidätetään kun saavat tutkinnan valmiiksi? Sinä elät nainen omissa maailmoissasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olet universumin keskipiste ja panettemasi nainen parkaa juuri sinua jatkuvasti täällä ja koko maa tanssii pillisi mukaan ja kohta hänet pidätetään kun saavat tutkinnan valmiiksi? Sinä elät nainen omissa maailmoissasi

Voihan sitä tälläkin tavalla olla ne viranomaisille tuttu henkilö epävirallisesti. Eli perättömiä utopistisia perättömiä huuhaailmoituksia spämmäävä häirikkö jota miehet pelkää vähäsen tai sitä että joutuvat myötäilemään jopa livenä. Minä niin ymmärrän mielipahaasi, mutta, Tosin on tainkut keskittyä sähköisiin palveluihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä tälläkin tavalla olla ne viranomaisille tuttu henkilö epävirallisesti. Eli perättömiä utopistisia perättömiä huuhaailmoituksia spämmäävä häirikkö jota miehet pelkää vähäsen tai sitä että joutuvat myötäilemään jopa livenä. Minä niin ymmärrän mielipahaasi, mutta, Tosin on tainkut keskittyä sähköisiin palveluihin

Kyllä rakas, ymmärrän rakas, olet oikeassa rakas kuten fiktiivinen poikaystävänsä sanoisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä rakas, ymmärrän rakas, olet oikeassa rakas kuten fiktiivinen poikaystävänsä sanoisi

Joo kysees on nääs asiakaspalveluammatti, eikå mene ihan ku elokuvissa että flipataan pöydät ympäri, kuten ”joku” eetu kelaa kun ei oikein osaa kohdata todellisuutta eikå hänestä ikinä dekkaria tullut. Kumma juttu kyllä🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kysees on nääs asiakaspalveluammatti, eikå mene ihan ku elokuvissa että flipataan pöydät ympäri, kuten ”joku” eetu kelaa kun ei oikein osaa kohdata todellisuutta eikå hänestä ikinä dekkaria tullut. Kumma juttu kyllä🤦‍♀️

Kuka tahansa kansalainen voi marssia luukulle ja vaatia nähdä ihkaoikean rikos_tutkijan. Oliko skenaarion jotenki uusi ajatus jonne jippikajeille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tahansa kansalainen voi marssia luukulle ja vaatia nähdä ihkaoikean rikos_tutkijan. Oliko skenaarion jotenki uusi ajatus jonne jippikajeille

Eli verkkorikolliselle uuvatille joukkueineen

• Anonyymi

Uskalsitko?

• Anonyymi

Jos tapahtuu tuolla oikeassa elämässä vielä jotakin, joka saa mut uskomaan siihen, että hänellä on tunteita minua kohtaan, laitan viestin tai otan tän sopivassa tilanteessa puheeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tapahtuu tuolla oikeassa elämässä vielä jotakin, joka saa mut uskomaan siihen, että hänellä on tunteita minua kohtaan, laitan viestin tai otan tän sopivassa tilanteessa puheeksi.

Sinulla oli jo hetken vahva tahtotila. Nyt kun jotain tapahtuu, niin selität itsellesi, että ei hän katseellaan mitään takoittanut tms. Tiedän kokemuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla oli jo hetken vahva tahtotila. Nyt kun jotain tapahtuu, niin selität itsellesi, että ei hän katseellaan mitään takoittanut tms. Tiedän kokemuksesta.

Eihän se kenellekkään kuulu, selvitänkö tämän vai en. Olen rohkea ja voin tän selvittää, mutta hullunrohkea ei kannata olla. Voin vielä hyvin odottaa hetken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se kenellekkään kuulu, selvitänkö tämän vai en. Olen rohkea ja voin tän selvittää, mutta hullunrohkea ei kannata olla. Voin vielä hyvin odottaa hetken.

Oma on tosiaan asiasi. Jotenkin vain surettaa aina nähdä, kuinka ihmiset pelkää lähestyä toista. Vaikka ymmärrän ja tiedostan, miten jännittävältä se tuntuu. Tunteistaan kertominen ei tosin minun papereissa mene koskaan hullunrohkeuden puolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma on tosiaan asiasi. Jotenkin vain surettaa aina nähdä, kuinka ihmiset pelkää lähestyä toista. Vaikka ymmärrän ja tiedostan, miten jännittävältä se tuntuu. Tunteistaan kertominen ei tosin minun papereissa mene koskaan hullunrohkeuden puolelle.

Miksi sä sitten kirjoittelet tänne, jos oot suoran toiminnan ihminen? Et ole välttämättä ihan oikea ihminen mua neuvomaan. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä sitten kirjoittelet tänne, jos oot suoran toiminnan ihminen? Et ole välttämättä ihan oikea ihminen mua neuvomaan. 😁

Mikä noissa neuvoissa on muka pielessä? Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä noissa neuvoissa on muka pielessä? Sivusta.

Asenne, että surettaa, kun ihmiset pelkää lähestyä toisiaan. Jos ei itsekkään uskalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asenne, että surettaa, kun ihmiset pelkää lähestyä toisiaan. Jos ei itsekkään uskalla.

On ehkä tullut torjutuksi tai jätetyksi. Tosin anonyymillä palstalla vain substanssiosaaminen ratkaisee, ei kirjoittajan aikaisemmat elämänvaiheet ja niiden yksityiskohdat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallista kyllä, mutta myös suunsa auki saaneet saattaa ikävöidä. En mielestäni ole sinua neuvonut? Jaan vain mielipiteitä ja kokemuksia. Toivottavasti saat selvyyden asiaasi.

• Anonyymi

Todennäköisesti viesti olisi näillä lähihuoltsikan tyypeillä aiemmin tiedossa kuin minulla.

• Anonyymi

Ap on ihan oikeassa: on vain uskallettava.

Olen ite puhelimessa saanut kaksi suhdetta loppumaan.
      Eka kerta väistelin ja esitin innotonta niin luurin toisessa päässä ymmärrettiin ettei kannata soitella.
      Toka kerralla jouduin kuulostelemaan ja varovasti kysellä. Kun alkoi tulla välttelyä ja kaikki meidän väliset jutut käänsi niin että sotki mukaan muitakin tuttuja, niin siittä ymmärsin et ei halua meidän välille mitään. peli oli pelattu. Enpä enää soitellu ;-)

Viestit on vähän kankeita verrattuna siihen että soittaa. Mut jos ei uskalla soittaa niin voihan sen alottaa tekstarilla.

• Anonyymi

Yleensä aiemmin toimin aika suoraan elämässä.

Nykyään en niinkään.

Syynä on se että on tullut niin paskaa kohtelua naisilta että jos kyse on naisesta jonka tunnen ja jonka joudun olemaan tekemisissä jatkossa niin en tee aloitetta ellen ole lähes varma kiinnostuksesta.

Ikävää, mutta naiset ovat ajaneet tähän pisteeseen.

Ja kyllä, totta kai, vika on minussa kuten kaikki tätä lukevat naiset miettivät. Paska luuserihan siellä. Se heruttava kusipää taas on niin ihana että sille vastataan.

• Anonyymi

Juha tule ja sano se ääneen.
        Mun sydän on itkenyt tarpeeksi. Ikävä sua!
        Sattuu liikaa nähdä sua töissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna jokin tunniste? Liikaa Juhia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan palstasetä lisää tästä ”teidän” yhteisestä työmaasta, että fiktiojuhis varmasti tunnistaa työkaverinsa suomi24lta. Mitäs tarinatoopet tähän tuumailee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan palstasetä lisää tästä ”teidän” yhteisestä työmaasta, että fiktiojuhis varmasti tunnistaa työkaverinsa suomi24lta. Mitäs tarinatoopet tähän tuumailee?

Kirjoittaa esim tappohkauksen? Se vasta tuoretta olisi

• Anonyymi

Tärkeintä on juuri saada jotain liikahtamaan eteenpäin eikä odottaa loputtomiin asioiden tapahtuamista omia aikojaan. Jos kaikki vain odottaisivat että joku ilmaisi halunsa heitä kohtaan maailma olisi pysähtyneisyyden tilassa.

• Anonyymi

Kuolemansairaalle viestin laittaminen voi olla piristävääkin

• Anonyymi

Tietääkö hän sairaudestasi?

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

En pysty. Itsesulku luja. En vain pysty. Hänelle.

• Anonyymi

johdot j kaapwlir niin wi johsu joku Timo-niminwn on ayypää kaikkkiin sähköjohtiimiin ja hohyoihin ku nei osaa

• Anonyymi

tyhmä kuin joku Timo.. murra jos niin kun nukkumaan jotain joillekin perinswssatytöillw kiejoittaa jotain...

• Anonyymi

niin no kirjoita nukkumaanmnnessä joku juttu jollewkin peinawassa-ytyppiselle tytöllekin "uuaimmat ajatrukswni"

• Anonyymi

Jos olet nainen, en suosittele.

• Anonyymi

Jos olet mies, niin mene muualle neuvoinesi.

• Anonyymi

Jos olet mies, en suosittele.

• Anonyymi

Laita viestiä tai tartu hihasta ja kerro asiasi. Ehkäpä parempi kuin täällä vatvoa ja pähkäillä. Kaikkia asioita ei tarvitse netissä kertoa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2799
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      19
      2605
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2298
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      39
      1666
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1575
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1503
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1373
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      34
      1281
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26