On aivan paska auto. En suosittele kenellekään.
Mondeo mk III
7
149
Vastaukset
- Anonyymi
On aina ilo lukea hyvin persteltuja mielipiteitä.
- Anonyymi
Niinpä
- Anonyymi
Mahhtakko hyö ottaa foordeja vaihdos toyotal??😢😢😢
- Anonyymi
Enpä itse menisi samaa sanomaan. 2006 vuoden farmari, ja kaikki toimii, vaikka mittarissa on 244 tkm, ja on edelleen ruosteet näkymättömissä ja hyvä ajaa ihan näihin nykyautoihinkin verrattuna. Pitkälle siivulle mainio, kaupungissa vähän kömpelö.
- Anonyymi
Helvetin hyvä auto joita on saanut jo rapiat 10 vuotta sitten erittäin edullisesti. Itse maksoin silloin erittäin vähän ja nyt 100tkm ajaneena voin sanoa ettei ole ollut isoja vikoja. Kori vähnä vittuomaisesti ruostuu. Normaalisti kuluvia osia, 1 kerran puola ja johtimet, takajarrusatulat on vähän vmäiset käsijarrun suhteen, automaattisäätöinen käsijarrukahva on vieläkin paikallaan mutta alkaa jo toiminta olla huonohko, käsijarruvaijerit vaihdettu kerran, imusarjan läpät olen juminut auki asentoon, poikittaiset takatukivarret on pitänyt vaihtaa kun jousikupit ruostui puhki (alustan pesu pelastaisi), kohta vaihdetaan pitkittäisten tukivarsien eli sen kynkän etupuslat. 1 kerran toinen takapyörän laakeri, vetoakselit piti vaihtaa ihan melkein äskettäin. Tästä sa
- Anonyymi
Pajat kutsuu Motskuja...hahhhaaaa
Köfffffffff- Anonyymi
Miksi kommentoit tolloloota sivuilla hahaa
T.köffffff
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3237075Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714258- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242937- 741952
- 1491781
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1651560Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438