Kuinka vaikeaa teille on hävitä

Anonyymi

parisuhdemarkkinoilla jollekin toiselle kilpailijallenne? Ottaako lujille olla huonompi?

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ikinä. En kilpaile koskaan kenenkään kanssa, olen optimisti näen joka asiassa hyvät puolet. Jos joku on mennäkseen menee😃

• Kyllä se saattaisi kirpaista erään kohdalla. Mutta en kilpaile, joten en voi hävitä.. en kyllä voi voittaakaan.
      Huonommaksi en itseäni tunne.
      Tulkitsisin että oikea termi olisi
      epäsopiva.
      Jos haluamani ei minua halua, se on sitten niin. Ei ole kyse häviämisestä.
      Jos "hän" valitsee jonkun toisen, se on hänen valintansa ja "hän" menettää minut...olemme siis epäsopivia toisillemme.

• Anonyymi

Ooks sää teeskentelemäs meitsin kaivattuu?
        Tiän hyvin irl vahvistuksel et sää et oo se.

• Anonyymi kirjoitti:

Ooks sää teeskentelemäs meitsin kaivattuu?
        Tiän hyvin irl vahvistuksel et sää et oo se.

En ole kaivattusi. Olen täällä turisemassa. Ehkä ikävääni ja muita "kiellettyjä" tunteitani purkamassa. En feikkaa mitään. Tosin sillä mitään väliä tämmöisellä palstalla...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

En ole kaivattusi. Olen täällä turisemassa. Ehkä ikävääni ja muita "kiellettyjä" tunteitani purkamassa. En feikkaa mitään. Tosin sillä mitään väliä tämmöisellä palstalla...

Tiän kyl ettet oo. Mut yritäks esittää samoil tuntomerkeil sitä?

Mää oon yhteydes siihe likkaan irl ja tiän kyl hyvin ettet sää se oo. Omal äänellään sen mul vahvisti face to face, ku sun nicciis näytin

• Anonyymi kirjoitti:

Tiän kyl ettet oo. Mut yritäks esittää samoil tuntomerkeil sitä?

Mää oon yhteydes siihe likkaan irl ja tiän kyl hyvin ettet sää se oo. Omal äänellään sen mul vahvisti face to face, ku sun nicciis näytin

Usko vain etten ole hän. Ihan oma itseni olen. Ja tällä nicillä. Kunnes taas poistun palstalta ja unohdan tämän nicin olemassaolon ja joudun tekee uuden nicin. Näin on käynyt ennenkin ja tulee käymään uudestaan.. sorry.
        Valitettavasti joudun tunnustamaan että olen pitkän linjan palstalainen... tossa välillä oli muutaman vuoden tauko, mut olen ollut palstakuvoissa jo aika kauan. Eli en ole sun likkasi. Teitsi ny usoo, eiks je.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Usko vain etten ole hän. Ihan oma itseni olen. Ja tällä nicillä. Kunnes taas poistun palstalta ja unohdan tämän nicin olemassaolon ja joudun tekee uuden nicin. Näin on käynyt ennenkin ja tulee käymään uudestaan.. sorry.
        Valitettavasti joudun tunnustamaan että olen pitkän linjan palstalainen... tossa välillä oli muutaman vuoden tauko, mut olen ollut palstakuvoissa jo aika kauan. Eli en ole sun likkasi. Teitsi ny usoo, eiks je.

Taitaa ottaa lujille kun sää et oo jolleki kelvannu?
        Älä sää välitä. Kaikki me saadaan joskus pakit ja tullaan jätetyks. Et oo ainoo. Turhaa sää silti muina esiinnyt

• Anonyymi kirjoitti:

Älä sää välitä. Kaikki me saadaan joskus pakit ja tullaan jätetyks. Et oo ainoo. Turhaa sää silti muina esiinnyt

Jos en kelpaa ni en kelpaa. Mitä sitä mukisemaan. Sillä hyvä. Tälläisenä kuin olen. Tai ei sit jos ei kiinnosta. Se ja sama.
        Rakastan. Ja suuresti rakastan.
        Rakkauteni häneen ei ole ehdollista. Yksi hailee kelpaanko, sillä tuntemani rakkaus on kaiken järjen ja ymmärrykseni mukaan yksipuoleista.
        Olen sinut sen kanssa, mutta mikään ei muuta sitä että rakastan.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Jos en kelpaa ni en kelpaa. Mitä sitä mukisemaan. Sillä hyvä. Tälläisenä kuin olen. Tai ei sit jos ei kiinnosta. Se ja sama.
        Rakastan. Ja suuresti rakastan.
        Rakkauteni häneen ei ole ehdollista. Yksi hailee kelpaanko, sillä tuntemani rakkaus on kaiken järjen ja ymmärrykseni mukaan yksipuoleista.
        Olen sinut sen kanssa, mutta mikään ei muuta sitä että rakastan.

Silti oot tääl katkera pienil hoikil kauniil naisil ja ilkeilet niille?

• Anonyymi kirjoitti:

Silti oot tääl katkera pienil hoikil kauniil naisil ja ilkeilet niille?

Höpöjä kirjoittelet. En ole katkera kenellekään. Tietääkseni. Ja olen yleisesti ottaen hyvin rehellinen ihminen, varsinkin itselleni.
        Minä ainakaan tarkoituksella ilkeile. Varsinkaan pienikokoisille naisille. Sehän olisi kuin itselleen vittuilisi. Satun ny vaan olemaan itsekin pienikokoinen nainen...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Höpöjä kirjoittelet. En ole katkera kenellekään. Tietääkseni. Ja olen yleisesti ottaen hyvin rehellinen ihminen, varsinkin itselleni.
        Minä ainakaan tarkoituksella ilkeile. Varsinkaan pienikokoisille naisille. Sehän olisi kuin itselleen vittuilisi. Satun ny vaan olemaan itsekin pienikokoinen nainen...

Et ole. Olet iso ja läski 175 cm 200 kg

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ja sinua harmittaa on rotevia naisia ei haluu kukaan. Mutta pieniä siroja haluu kaikki

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Aikaisemmin haukuit pieniä mollosilmiksi ja pygmeiksi ja kääpiöiksi. Olit niin kateellinen kun isoja läskejä rotkoja ei haluu ukot mutta pieniä siroja haluu kaikki. Nyt ooot ottanu uuden tyyli

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sinua harmittaa on rotevia naisia ei haluu kukaan. Mutta pieniä siroja haluu kaikki

Juuri näin. Miten näitkin minun lävitseni?
        Oletpa tarkkanäköinen.
        En saanut kusetettua sinua...

( JATKAA vittuilua itsekseen, sillä ylläpito poisti lopun viestin )

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Oletpa tarkkanäköinen.

Koitas läski hyväksyä ettei kaikki tykkää susta ja vaik moni tykkää pienistä niin kyl tommonen iso läski maatalon eukkokin tonkkatissien kans jonkun maatalon ukon löytää joka ”likistelee” ihrojas

Älä oo kade pienil naisil. Kolho pitkäsääri on mallimainen. Ku pudotat painoos nii moni tykkää jos lärvis on edes siedettävä

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Oletpa tarkkanäköinen.

Ja kun oot se Minnasta ja Hannusta jankuttava maataloustukiainen niin ois eukko hyvä parempi myös tarkistaa toi vaatimustasos. Jos sää oot sairaspäisen mustasukkanen niin et sää voi ukolta priimaa alkaa vaatii. Joudut laskee rimaa. Ehkä sä voit jättää sen akateemisuuden pois ainaski. Laske myös rimaa ukon ulkonäön suhteen. Ei komistus vaan mite ois sellane keskiverto tai rumahko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot oikeesti sekaisin. Et taida ymmärtää että se sun kaivattu siellä irl:ssä pitää sua korkeintaan kaverina? Kylmäävää lukea täältä sun pimeitä stalkkausviestejä,hae hoitoa. Sivustaseuraaja

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Paitsi että sulla on hervoton selluperse 😂

• Pikku-pirpana
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot oikeesti sekaisin. Et taida ymmärtää että se sun kaivattu siellä irl:ssä pitää sua korkeintaan kaverina? Kylmäävää lukea täältä sun pimeitä stalkkausviestejä,hae hoitoa. Sivustaseuraaja

Ihan se ja sama mulle. Rauhaisaa ja rakkaudentäyteistä iltaa sinullekin.
        Kaikkea hyvää ja mielenrauhaa.
        Mielipiteesi on tärkeä - sinä olet tärkeä.. et tosin minulle, mutta jollekin.
        Olet myös rakas.. ainakin äidillesi. Et minulle, sillä en tiedä kuka olet.
        Ja se mun kaivattu siellä irl - ei pidä minua minään. Olen yksipuoleisten rakkauden tunteiden valloissa. Koska olen ottanut yhteyttä ihan irl ja asia sitä kautta ihan selvinnyt IRL!
        Mutta onko sulla kaikki hyvin kun noin minut olet määritellyt?

• Anonyymi

Mikä kilpailu, mitkä parisuhdemarkkinat.. :O Ei ota lujille, mutta muuten elämä ottaa välillä lujille.

• Anonyymi

En ole pariutumassa missään vaiheessa enkä ole kiinnostunut parisuhteesta joten ihan sama mitä kukakin tekee.

• Anonyymi

No olisi jo outoa jos noissa asioissa pitäisi tuntea kilpailevansa.

• Anonyymi

Parisuhdemarkkinoita ei pitäisi nähdä kilpailuna. Jokaista yksilöä tulisi kiinnostaa vain ne yksilöt, jotka ovat hänestä kiinnostuneet. En jotenkin pysty ymmärtämään, miksi aikuinen ihminen haluaisi sellaisen kumppanin tai edes tavoitella sellaista, joka ei ole aidosti sinusta kiinnostunut. On totta, että parisuhdemarkkinoilla on tasoeroja, hyvin suuriakin, yksilöiden välillä.

Usein samantasoiset pariutuvat keskenään. Eri tasoiset voivat kohdata marginaaliryhmissä ja jos ihminen ei omaa tasoaan tunnista. Nämä ovat yleisimmät syyt epäsuhdille pareille. Sitten on tietysti julkkiset ja todella varakkaat ihmiset, joiden status ja varallisuus saattaa vedota huomattavasti kauniimpiin/komeimpiin kumppaniehdokkaisiin. Suurin osa ihmisistä kuitenkin tietää, mihin rahkeet riittää ja mihin ei.

• Anonyymi

Jaa enpäs koe olevani missään kilpailussa kenenkään kanssa. Hyvin epäkilpailuhenkineb olen muutenkin. Vaikuttaa että ap toivoo että hänestä kilpailtaisiin.. xD kenties hänen fantasioissaan naiset kilvan taistelevat hänestä. Kun todellisuudessa kaikki vaan pyrkii juoksemaan pakoon..

• Anonyymi

En ole mikään markkinaponi. En kilpaile. Sitä paitsi hän oli varattu jo ennen mua. En lähde kilpailemaan rakkaudesta.

• Mikäli aina ja toistuvasti jää tappiolle, myös rakkaudessa. voin paljastaa sen verran, että eihän se varmaan kenestäkään mukavalta tunnu.

• en kilpaile. se on naurettavaa pelleilyä

• Anonyymi

Ei ota lujille olla huonompi. Mutta sattuuhan se, jos on paljon tunteita ja toinen haluaakin jonkun muun. Ja se on ihan luonnollista.

• Anonyymi

En ole käytettävissä millään parisuhdemarkkinoilla. Uskon rakkauteen. Se on molemminpuolista tai saa mennä muiden viereen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3845
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2719
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2174
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1687
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1568
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1498
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1471
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1454
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1433
    10. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      25
      1387
    Aihe