postista Sosiaali - ja terveysministeriön toimintaohjeet Koronaviruksen aikana.? Minä olen. Noudatatteko ohjeita.
Lainattua
" Jos olet yli 70 vuotias
1. Älä tapaa muita ihmisiä kasvotusten, ja vältä liikkumista kodin ulkopuolella.
2. Pyydä läheisiä ihmisiä ja naapureita auttamaan asioinnissa.
3. Pyydä kotikunnaltasi tarvittaessa apua esimerkiksi ruuan hankintaan ja apteekkiasioihin. Jos sinun on hoidettava välttämättömiä kauppa- ja apteekkiasioita tai käytävä terveyskeskuksessa, tee se silloin, kun muita ihmisiä on liikkeellä vähän.
4. Voit myös valtuuttaa toisen henkilön hakemaan reseptilääkkeesi puolestasi. Tunnistaudu palveluun osoitteessa suomi. fi/valtuudet.
5. Noudata yleisiä ohjeita tartuntariskin vähentämiseksi.
6. Muista liikkua kotona mhdollisimman paljon. Jos kuitenkin ulkoilet, vältä kontaktia muiden ihmisten kanssa.
7. Pidä yhteyttä läheisiin puhelimitse tai verkossa. "
Oletteko saaneet jo
7
<50
Vastaukset
Olen.
En noudata.
Suomalainen ei elä Demokratian Diktatuurissa.
H.- Anonyymi
En ole saanut, mahtaako tulla ensinkään. Joku tuttava on sen ohjeen saanut aikaa sitten ja asumme kumpikin täällä pk-seudulla melko lähellä toisiamme.
Aika kummallista, sanoisin. - Anonyymi
Sama täällä Varsinais-Suomen alueella. Toiset ovat samassa kaupungissa saaneet jo viikko takaperin, toiset taas eivät ole saaneet tuota postia lainkaan. Mistä mahtaa johtua?????!!!!!!!
- Anonyymi
Saatu on mutta ei edes luettu, sen verran vilkaisin että turha kirje kaikki on jo muutenkin toitotettu telkkarissa ja muuallakin eli turhaa rahanmenoa sekin taas kerran ja eilen vielä tuli kaupungin tietoisku jossa oli lisäksi tietoa missä hoidetaan niitä eivät enää tervettä päivää näe, en lukenut sitäkään, selaisin läpi ja totesin antaapa olla.
Samoin toimittu täälläkin,
hallitujkselta täysin turha paperintuhlaus.
Avaan vain nimelläni tullevat postit
muut menee jo terassilla suoraan roskikseen.- Anonyymi
maissii kirjoitti:
Samoin toimittu täälläkin,
hallitujkselta täysin turha paperintuhlaus.
Avaan vain nimelläni tullevat postit
muut menee jo terassilla suoraan roskikseen.Minä kyllä avasin kirjeen, jonka arvasin sisältävän ohjeita corona-virusta vastaan.
Tarkkaan olen yrittänyt noudattaakin itseeni soveltaen.
Miaelina.
- Anonyymi
Jo vain se kirje tuli kun ikää on rutkasti keräytynny. Ei sii tosiaankaan ollut mitään, mitä ei oltais jo luettu ja ennestään tiedetty.
Mut aina on kirjeestä kiitetty. Hyvät sille! Moikkelis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904463
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603321Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232426Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1012385- 422065
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91657- 291628