Vain pelkkää seksiä

M41 liikkuu työkseen ympäri Etelä-Karjalaa. Pitkien päivien iloksi olisi mukavaa pysähtyä välillä nautintojen äärelle. Etsinnässä siis säännöllinen tai hyvin epäsäännöllinen pano. Olitpa varattu tai vapaa, yksin tai pari jos kiinnostuit niin keskustellaan lisää. Iällä tai koolla ei väliä kun kyseessä pelkkä hetken nautinto.
Ei huolta huomisesta, nautitaan ja eletään nyt kun siihen on mahdollisuus. Kaikki tietysti täydellä luottamuksella.

2

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      140
      1277
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      27
      1252
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1209
    4. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1164
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1122
    6. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1103
    7. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1044
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      968
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      15
      830
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      173
      802
    Aihe