Hei!
Aikoinaan tuolta sai tämän palstan mukaan parhaat/ makoisimmat/edullisimmat/suositeltavimmat pizzat. Onko kilpalijoita tullut markkinoille?
Pizzeria Rosina
27
1096
Vastaukset
- Anonyymi
Osaisiko kukaan kertoa Rosinasta? Olen nimittäin kuullut, että siellä on oikein makoisat pitsat.
- Anonyymi
En ole käynyt.
- Anonyymi
Ainakin koronaa siellä on ollut 25/8/21 koko päivän tarjolla terveysviranomaisten mukaan. Ruoka liene samanlaista roskaruokaa muiden vastaavien kanssa Heseä ja Mäcciä unohtamatta?
- Anonyymi
21.8.2021 koko päivän ajan, pizzeria Rosina
Eli Rosinan työntekijä?
https://www.kuopio.fi/joukkoaltistumiset-kuopiossa- Anonyymi
Ei kannata laittaa oletuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata laittaa oletuksia.
Käynti optikolla auttaa.
21.8.2021 koko päivän ajan, pizzeria Rosina
- Anonyymi
Rosinasta tottakai!
- Anonyymi
Kaikilla on oma maku. Makuasioista turha kiistellä. Itse elän kuten haluan ja vaikka kuka vinkuis niin minuun se ei vaikuta. Minä ostan ruokani eri pizzerioista. Nam nam . Kivaa päivää kaikille valitsemillani teillä.
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Jee PIZZAAA...
- Anonyymi
Rosinan pitsaa!
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Uutuus pizzalausntai!
- Anonyymi
Tilaan nimittäin pitsan. Perhekoon pitsan tai kaksi normaalia ja syön itse kaikki.
- Anonyymi
Tilaan nimittäin pitsan. Perhekoon pitsan tai kaksi normaalia ja syön itse kaikki.
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
Kyllä maistuis pizza
- Anonyymi
Taas pizzaperjantai!
- Anonyymi
Arvatkaa mikä päivä?
- Anonyymi00085
Lisää pizzaa tulee.
- Anonyymi00091
Taksikuski pizzeria.
- Anonyymi00093
Pizzaperjantai!
- Anonyymi00112
PoroPizza
Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502