Hei!
Aikoinaan tuolta sai tämän palstan mukaan parhaat/ makoisimmat/edullisimmat/suositeltavimmat pizzat. Onko kilpalijoita tullut markkinoille?
Pizzeria Rosina
26
1033
Vastaukset
- Anonyymi
Osaisiko kukaan kertoa Rosinasta? Olen nimittäin kuullut, että siellä on oikein makoisat pitsat.
- Anonyymi
En ole käynyt.
- Anonyymi
Ainakin koronaa siellä on ollut 25/8/21 koko päivän tarjolla terveysviranomaisten mukaan. Ruoka liene samanlaista roskaruokaa muiden vastaavien kanssa Heseä ja Mäcciä unohtamatta?
- Anonyymi
21.8.2021 koko päivän ajan, pizzeria Rosina
Eli Rosinan työntekijä?
https://www.kuopio.fi/joukkoaltistumiset-kuopiossa- Anonyymi
Ei kannata laittaa oletuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata laittaa oletuksia.
Käynti optikolla auttaa.
21.8.2021 koko päivän ajan, pizzeria Rosina
- Anonyymi
Rosinasta tottakai!
- Anonyymi
Kaikilla on oma maku. Makuasioista turha kiistellä. Itse elän kuten haluan ja vaikka kuka vinkuis niin minuun se ei vaikuta. Minä ostan ruokani eri pizzerioista. Nam nam . Kivaa päivää kaikille valitsemillani teillä.
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Jee PIZZAAA...
- Anonyymi
Rosinan pitsaa!
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Uutuus pizzalausntai!
- Anonyymi
Tilaan nimittäin pitsan. Perhekoon pitsan tai kaksi normaalia ja syön itse kaikki.
- Anonyymi
Tilaan nimittäin pitsan. Perhekoon pitsan tai kaksi normaalia ja syön itse kaikki.
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
Kyllä maistuis pizza
- Anonyymi
Taas pizzaperjantai!
- Anonyymi
Arvatkaa mikä päivä?
- Anonyymi00085
Lisää pizzaa tulee.
- Anonyymi00091
Taksikuski pizzeria.
- Anonyymi00093
Pizzaperjantai!
Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82042Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101403Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861064Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8190933Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612