Näin Marin haukkui Sipilää Terrafamesta

Anonyymi

33

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pisteet nousi taas Sannaa kohti. Sanna puki sanoiksi sen, mitä suomalaiset ajattelevat.

      • Anonyymi

        Sanna johdattaa meidät kohti tulevaa auringonkoittoa! Kohta valkenee, toverit...


      • Anonyymi

        Milloin Pietarin Tommista on suomalainen tullut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna johdattaa meidät kohti tulevaa auringonkoittoa! Kohta valkenee, toverit...

        Mitä minä ajattelen Sannasta ja olen suomalainen on että tämä mitä hän sanoi pätee avomieheen ja Sannaan yhtä lailla.


      • On Älypelin järjen jättiläisillä se vähäkin järki ja ymmärrys sumentunut.
        >Ei se mitään, lisää Älypeliä, siis paska naaman, niin siinä kepuänkyrät ja tolliskot viisastuu.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        On Älypelin järjen jättiläisillä se vähäkin järki ja ymmärrys sumentunut.
        >Ei se mitään, lisää Älypeliä, siis paska naaman, niin siinä kepuänkyrät ja tolliskot viisastuu.

        Voi Osmium-raukka. Sekoaako pää? Relaa vähän.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        On Älypelin järjen jättiläisillä se vähäkin järki ja ymmärrys sumentunut.
        >Ei se mitään, lisää Älypeliä, siis paska naaman, niin siinä kepuänkyrät ja tolliskot viisastuu.

        Sanna Marin tukee lähipiiriään röyhkeästi ja avoimesti.
        Sipilää syytettiin aiheettomasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minä ajattelen Sannasta ja olen suomalainen on että tämä mitä hän sanoi pätee avomieheen ja Sannaan yhtä lailla.

        Kyllä sinä tommi olet pietarista. Huutelet idioottia suomea kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin tukee lähipiiriään röyhkeästi ja avoimesti.
        Sipilää syytettiin aiheettomasti.

        "Sipilää syytettiin aiheettomasti."

        Olet sitten varmaan sulkenut silmäsi sekä korvasi mm. Terrafame- ja Vake-puljauksilta? Entäpä Fortumin Chempolis-kaupat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sipilää syytettiin aiheettomasti."

        Olet sitten varmaan sulkenut silmäsi sekä korvasi mm. Terrafame- ja Vake-puljauksilta? Entäpä Fortumin Chempolis-kaupat?

        Terrafame vielä maan rahasampoja. Siellä teille onnettomille raha tulee -loisille.


    • Anonyymi

      Kiilusilmä Sanni on kova sanomaan...

    • Anonyymi

      eikös ole jo vuosia Sipilää syytetty asiasta

      miksi mies on vielä edustaja suomessa?

      Irak odottaa rehellistä miestä...

      • Anonyymi

        Siinä KRP otti asian tutkittavakseen saattaa jokunen punavihreä olla kohteena.


    • Anonyymi

      Tammikuussa 2017 SDP:n kansanedustaja syytti Juha Sipilää edun hakemisesta lähipiirille.

      Uutiset pääministeri Sanna Marinin (sd.) puolison toiminnasta koronatukihakemusten bisneksessä ovat saaneet sosiaalisessa mediassa kiertämään vanhan twiitin.

      Siinä Sanna Marin kirjoitti 10. tammikuuta 2017 näin:

      Päivä päivältä näyttää yhä enemmän siltä, ettei #Sipilä ole politiikassa edistämässä isänmaan vaan lähipiirinsä etua. #Terrafame #Chempolis

      SDP:n silloisen kansanedustajan viittaus kohdistui silloiseen pääministeri Juha Sipilään (kesk.) ja julkisuudessa olleisiin väitteisiin, joiden mukaan Sipilä olisi tavoitellut sukulaistensa yhtiölle etua valtion lisärahoituksella Terrafamelle. Sipilän mukaan näin ei ollut.

      https://www.verkkouutiset.fi/sanna-marinin-vanha-twiitti-herattaa-huomiota/#7a2d24ae

      • Anonyymi

        op se varma


    • Anonyymi

      Luojan kiitos kiilusilmä Sanni ei tavoittele omaa etua äijälleen.

      On imeisesti läpeensä tyytyväinen?

    • Anonyymi

      Marin hölmöilee

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Marin ja miehensä uskovat rahan voimaan.


      • Anonyymi

        Muutama serkku :DDDD


    • Anonyymi

      Aika rumaa puhetta sosialistiltä.

      • Anonyymi

        Sipilistillä vaikeuksia uskoa koijarin koplauksia?


    • Anonyymi

      hyvä sanna, sipilä on täys rosvo edelleen... nytkin ajaa nergiä ryöväämään verorahat ittelleen ja kokkareille

    • Anonyymi

      Sannalle kelpasi kepulaiset hallitukseen, mahtaako vielä kritisoida verorahojen jakoa yrityksille? Mutta eihän nykyministerit ole vastuussa mistään, eihän me tilattu, eihän me makseta yrityksille, eikä me edes päätetty mistään.
      Sensijaan tarvitaan valtiosihteerejä, avustajia ja avustajien avustajia.

      • Anonyymi

        No nyt voit kuule takuulla olla varma siitä, että näillä valtiosihteereillä, avustajilla sekä avustajien avustajilla on kädet täynnä töitä. Ajattele, jos tilanne olisi kohdattu Sipilän hallituksen ideologian kaltaisella tavalla eli säästöt edellä olisi menty. Valtionhallinto olisi auttamattomasti kusessa tekijöiden puutteen vuoksi.

        Kun nyt kerran taas arvostellaan Rinteen ja nykyisen hallituksen avustajapolitiikkaa, niin monelleko on tullut mieleen, että kyllä nykyinen hallitus olisikin varmasti pärjännyt vähemmälläkin henkilöstöllä, mutta kun Sipilän hallitukselta tuli perintönä maakunta- ja soteuudistukset? Niidenhän oli ajateltu valmistuvan jo edellisellä vaalikaudella, niin työmäärä nykyisellä hallituksella kasvoi ennakko-odotuksista merkittävästi. Nykyisen hallituksen kun piti aikataulutusten perusteella keskittyä toiseen suuroperaatioon eli sotu-uudistukseen, joka on yli hallituskautinen prosessi. Eli nyt ovat agendalla sekä maakuntasote että sotu-uudistus. EU-puheenjohtajuus lisäsi omalta osaltaan jo työtä hallituksen alkutaipaleelle ja sitten tuli tämä viruspandemia, joka on sekoittanut kaikkien maailman maiden terveydenhuollot sekä taloudet.

        Ja tämä tilanne olisi nykyisellään sama, istuisi Suomessa nyt millainen hallitus hyvänsä. Parjaajilla olisi hukan peiliinkatseltavaa ennenkuin lähtevät tuomitsemaan.


      • Anonyymi

        No nyt voit kuule takuulla olla varma siitä, että näillä valtiosihteereillä, avustajilla sekä avustajien avustajilla on kädet täynnä töitä. Ajattele, jos tilanne olisi kohdattu Sipilän hallituksen ideologian kaltaisella tavalla eli säästöt edellä olisi menty. Valtionhallinto olisi auttamattomasti kusessa tekijöiden puutteen vuoksi.

        Kun nyt kerran taas arvostellaan Rinteen ja nykyisen hallituksen avustajapolitiikkaa, niin monelleko on tullut mieleen, että kyllä nykyinen hallitus olisikin varmasti pärjännyt vähemmälläkin henkilöstöllä, mutta kun Sipilän hallitukselta tuli perintönä maakunta- ja soteuudistukset? Niidenhän oli ajateltu valmistuvan jo edellisellä vaalikaudella, niin työmäärä nykyisellä hallituksella kasvoi ennakko-odotuksista merkittävästi. Nykyisen hallituksen kun piti aikataulutusten perusteella keskittyä toiseen suuroperaatioon eli sotu-uudistukseen, joka on yli hallituskautinen prosessi. Eli nyt ovat agendalla sekä maakuntasote että sotu-uudistus. EU-puheenjohtajuus lisäsi omalta osaltaan jo työtä hallituksen alkutaipaleelle ja sitten tuli tämä viruspandemia, joka on sekoittanut kaikkien maailman maiden terveydenhuollot sekä taloudet.

        Ja tämä tilanne olisi nykyisellään sama, istuisi Suomessa nyt millainen hallitus hyvänsä. Parjaajilla olisi hukan peiliinkatseltavaa ennenkuin lähtevät tuomitsemaan.


    • Anonyymi

      vihreillä kuulilla ja keskustalla kova kilpa kumpi ensin alle 10% kannatus

      pikajuoksu

    • Anonyymi

      SANNA on samaan aikaan demari vihreä ja vasuri.

      • Anonyymi

        Puhumattakaan että mies on markkinointijohtaja yksityisessä yrityksessä. Sanna on kokoomuslainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattakaan että mies on markkinointijohtaja yksityisessä yrityksessä. Sanna on kokoomuslainen.

        On kylläkin viestintäjohtaja. Kannattaisikohan tarkastaa faktat, ennenkuin päästelee mitä sattuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kylläkin viestintäjohtaja. Kannattaisikohan tarkastaa faktat, ennenkuin päästelee mitä sattuu?

        Ennen kauppasaksa oli nimikortissa "piiripäällikkö", nykyisin puhelinmyyjäkin on jonkin sortin manager taikka director.
        Samoja nälkäpalkattuja kenttätason asiakaskohtaajia yhtäkaikki :)


    • Anonyymi

      luurankoja sipilällä teslan kontissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe