Hyväksyttekö naapurin kiusaamisen?

Anonyymi

Jos siis naapuri ärsyttää teitä. Asun huonosti äänieristetyssä kerrostalossa ja naapuri nyt ilmeisesti osoittaa mieltään kun katson jokapäivä tv klo 18-19. Naapurin kämpässä on nyt jokin laite pitänyt 24h piipittävää tai vinguttavaa ääntä, naapuri myös välillä huutaa kämpässään klo 22 jälkeen. Nämä mielestäni eivät ole enää mitenkään normaalia elämisen ääntä ja ei myöskään mielestäni reilua koska mulla ei ole esimerkiksi tv päällä 24h, eikä varsinkaan hiljaisuusaikaan. Naapuri matkii myös nauruani, että sekin ääni ilmeisesti selkeästi kantautuu sinne, mutta ei mielestäni ketään voi kieltää kotona nauramasta ja hänen käytöksensä on törkeää myös tällä tavalla.

16

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Hyväksyttekö naapurin kiusaamisen?"

Kumpaa kysyjä tarkoittaa?
      Sitäkö, että naapuri kiusaa?
      Vai sitä, että me kiusaisimme naapuria?

• Anonyymi

Minä en kiusaa ketään, vaan naapuri kiusaa mua. Kiusanteolla tarkoitan tässä asiassa sitä, että tehdään tahallaan jotain semmosta millä yritetään raastaa naapurin hermoja ja ihan tahallistahan tuo on pitää 24h päällä jotain piipittävää tai vinkuvaa laitetta, aistin sen että naapuri yrittää savustaa minut kotoani pois koska hänelle ei kelpaa se että tunnin ajan katson päivittäin telkkaria ja voin hyvällä omallatunnolla sanoa että volyymit ei oo myöskään kaakossa joten ilman kuulokkeitakin saan sitä tehdä ja järjestyssäännöt tämän myös sallii! Mua ei kiinnosta matkiiko naapurini sen takia nauruani, koska hänellä on mennyt hermot siihen kun katson tv, oli miten tahansa niin toisen naurun matkiminen ei ole ikinä hyvää käytöstä... Eikä myöskään se että hiljaisuusaikoja ei oteta huomioon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kiusaa ketään, vaan naapuri kiusaa mua. Kiusanteolla tarkoitan tässä asiassa sitä, että tehdään tahallaan jotain semmosta millä yritetään raastaa naapurin hermoja ja ihan tahallistahan tuo on pitää 24h päällä jotain piipittävää tai vinkuvaa laitetta, aistin sen että naapuri yrittää savustaa minut kotoani pois koska hänelle ei kelpaa se että tunnin ajan katson päivittäin telkkaria ja voin hyvällä omallatunnolla sanoa että volyymit ei oo myöskään kaakossa joten ilman kuulokkeitakin saan sitä tehdä ja järjestyssäännöt tämän myös sallii! Mua ei kiinnosta matkiiko naapurini sen takia nauruani, koska hänellä on mennyt hermot siihen kun katson tv, oli miten tahansa niin toisen naurun matkiminen ei ole ikinä hyvää käytöstä... Eikä myöskään se että hiljaisuusaikoja ei oteta huomioon!

Ettet vain olisi luulosairas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettet vain olisi luulosairas?

Usko pois. Kummallisempiakin asioita tänne nykyään mahtuu.

• Anonyymi

Oletko kysellyt muilta naapureilta kuulevatko he noita ääniä.
      Tallenna näitä ääniä ja esitä.
      Puhelimessasi saattaa olla nauhuri tähän. En tunne kaikkia maailman puhelimia.

• Anonyymi

Oletko, ystävällisesti, yrittänyt keskustella naapurin kanssa, sen sijaan, että mahdollisesti kuvittelet naapurin tahallaan häiritsevän? Entä kuuleeko kukaan muu noita ääniä, joita kuulet?

• Anonyymi

Kyllä toinen seinänaapurini on kuullut myös tän sällin mesoavan. Tänään lähtee lappu. Että ei oo mun psyykkeessä vikaa kun näytti vihjaus tulevan siihen suuntaan.

• Anonyymi

Äänet nyt yleensä kantautuvat kauas kerrostaloissa, asuit missä tahansa. Uskoisin, että kun pidät TV äänen voimakkuudella 8 joka ilta ja päivisin 12 äänen voimakkuudella, ääni ei kantaisi naapuriin. Näin minä teen.

• Anonyymi

Minulla todella pirullinen naapuri asuu kerrosta ylempänä juuri samalla kohdalla. Häiriköinti ja kiduttaminen ilmenee monella eri tavalla, pahinta jatkuva öinen valvottaminen yöllä pitäisi olla hiljaisuus jota ei minulle suoda on pauketta kolinaa rahinaa ym. On myös laitonta salakatselua, kuuntelua tarkkailee luultavasti tämänkin kirjoittamista. Näyttöä on katselusta kuin myös kännykän ja tämän tabletin hakkeroinnista. Aamulla tein uuden avauksen häirinnästä jota ei kuitenkaan ollut hetki sitten kyseinen häirikkö siis asialla samoin saattaa käydä tämän viestin kansa. Mitä tehdä kyseisen työttömän henkilön kansa? Hän ei arvosta Presidentin sanomaa henkisestä läheisyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla todella pirullinen naapuri asuu kerrosta ylempänä juuri samalla kohdalla. Häiriköinti ja kiduttaminen ilmenee monella eri tavalla, pahinta jatkuva öinen valvottaminen yöllä pitäisi olla hiljaisuus jota ei minulle suoda on pauketta kolinaa rahinaa ym. On myös laitonta salakatselua, kuuntelua tarkkailee luultavasti tämänkin kirjoittamista. Näyttöä on katselusta kuin myös kännykän ja tämän tabletin hakkeroinnista. Aamulla tein uuden avauksen häirinnästä jota ei kuitenkaan ollut hetki sitten kyseinen häirikkö siis asialla samoin saattaa käydä tämän viestin kansa. Mitä tehdä kyseisen työttömän henkilön kansa? Hän ei arvosta Presidentin sanomaa henkisestä läheisyydestä.

Siis,mistä tarkkailee mitä kirjoitat. Millä näkee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä syytä turhaan. Voit joutua itse syytteeseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis,mistä tarkkailee mitä kirjoitat. Millä näkee

Jos katselee nurkkajuuresta?

• Anonyymi

Taloyhtiö puuttuu,jos kiusaat!!!

• Anonyymi

Kannattaa selvittää, mikä ääni on kyseessä. Pidäthän itse huolta siitä, ettet häiritse naapureitasi, jos kerran äänieristys on huono.

• Anonyymi

Hei, voitko kertoa minulle missä tätä kiusaamista tapahtuu,
      Itselläni vastaava tilanne Pohjois-Savossa ja epäilen jonkun seuraavan verkkoa, puhelinta tietokonetta jne. Seinänaapurista kuuluu jonkin kummallisen laitteen ääntä ja asunnostani myös piippausta enkä tiedä mistä se tulee. On myös tunne, että joku on käynyt asunnossani. Alkanut kyllä epäillä jo omaa mielenterveyttä, mutta ehkä ei sittenkään, koska nuo mainitsemasi asiat sopii tän talon tapahtumiin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe