viestiketju-ruumiiden kaivaja taas vauhdissa

Anonyymi

Mikä fetissi jollain on täällä kaivella jotain 2005 esitettyjä kysymyksiä vastaamalla niihin jotain että kukku luuruu, tarttisin pressun, tai että, tosiaan noin on ?!?! En ole mikään rekisteröitymisten ystävä mutta ehkä tännekin tekisi edwarttia että tulisi pankkitunnistukset ja hela hoito. Alkaa tympiä kun täällä alkaa olla joka neljäs ketju joku Boris Jeltsinin aikainen keskusteluketju

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei uudet keskustelunavaukset nähtävästi ole tästä päätellen yhtään parempia.

      • Anonyymi

        Ja aina ilmeisesti sama milleniaalin pleksit huurtuu ja tyyppi alkaa tirisee, lung ny poju

        Gamla gubbe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aina ilmeisesti sama milleniaalin pleksit huurtuu ja tyyppi alkaa tirisee, lung ny poju

        Gamla gubbe

        Saatiin taifunx pressuostajan tuoreet kommentit omiin fetisseihin. Hyi, älä kerro meille mitä teet käsilläsi pöydän alla sinä 60 luvun karvanaama poikamies...


    • Anonyymi

      Se on se sama tyyppi, joka keksii tarrinoita MTU:sta, 2,65 m leveästä moottoriveneestä, vesisuihkuista, Hevossalmesta jne jne jne

      Kun se jää kiinni valehtelusta, niin se sydämistyy ja alkaa kaivamaan vanhoja juttuja.
      Ei näin pienelle palstalle mahdu kuin yksi latvakakkonen.

      Ihan vinkkinä, katso kappalejakoa ja aloitusta, josta puuttuu sellinen tieto, jonka oikea veenne omista tietää oleelliseksi ja laittaa mukaan. Kysyttäessä se ei vastaa koska ei osaa.
      Kun sitten todetaan, että hän on feikki, tulee kolme-neljä kirjoitusta, joissa hän itse kehuu isteään ja haukkuu muita.

      Ja sama jatkuu.

      Moderaattorin pitäisi pystyä poistamaan historian ronkkiminen. Epäilen kuitenkin, että moderoija itse on se trolli.

      • Anonyymi

        Joku vinksahtanut vanhus kuitenkin kyseessä. Minä taas tunnistin hänen specsit siitä kuinka hän lokaviesteissään tuo esiin millenium-sukupolvi-inhonsa. En itse kuulu siihen ikään mutta ymmärrän hänen viittaavan 20 v ikäpolveen. Jos analysoidaan sitä että hän on sanotaanko villinä arvaiksena 60 -luvun syntyneitä ja hänellä on ehkä 90-luvun lopulla syntynyt lapsi (tai pahempi, monikossa) niin hän on ehkä riitaantunut lapsensa kanssa ja purkaa sitä vtutusta eri tavoilla, mm. Täällä jaistattelemalla veneen kevätkunnostuksien ilon keskellä tänne juttelemaan eksyville. Ja kun hänen asenteen kaltaisien kanssa ei lähtökohtaisesti kukaan juttele hyvällä..,(niin sitten pahalla) niin yksi tapa saada edes joku kosketus sosiaaliseen kosketus maailmaan on riidellä tai haistatella. Jos ei sekään auta niin sitten kaivellaan vanhoja ketjuja, riitoja tai ketjuja joista saa lopulta edes leivottua riitoja, voil'a


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku vinksahtanut vanhus kuitenkin kyseessä. Minä taas tunnistin hänen specsit siitä kuinka hän lokaviesteissään tuo esiin millenium-sukupolvi-inhonsa. En itse kuulu siihen ikään mutta ymmärrän hänen viittaavan 20 v ikäpolveen. Jos analysoidaan sitä että hän on sanotaanko villinä arvaiksena 60 -luvun syntyneitä ja hänellä on ehkä 90-luvun lopulla syntynyt lapsi (tai pahempi, monikossa) niin hän on ehkä riitaantunut lapsensa kanssa ja purkaa sitä vtutusta eri tavoilla, mm. Täällä jaistattelemalla veneen kevätkunnostuksien ilon keskellä tänne juttelemaan eksyville. Ja kun hänen asenteen kaltaisien kanssa ei lähtökohtaisesti kukaan juttele hyvällä..,(niin sitten pahalla) niin yksi tapa saada edes joku kosketus sosiaaliseen kosketus maailmaan on riidellä tai haistatella. Jos ei sekään auta niin sitten kaivellaan vanhoja ketjuja, riitoja tai ketjuja joista saa lopulta edes leivottua riitoja, voil'a

        Ehei,
        sinä olet se trollaaja.
        Sinulla ei ole lainkaan kappalejakoa ja syytät muita :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku vinksahtanut vanhus kuitenkin kyseessä. Minä taas tunnistin hänen specsit siitä kuinka hän lokaviesteissään tuo esiin millenium-sukupolvi-inhonsa. En itse kuulu siihen ikään mutta ymmärrän hänen viittaavan 20 v ikäpolveen. Jos analysoidaan sitä että hän on sanotaanko villinä arvaiksena 60 -luvun syntyneitä ja hänellä on ehkä 90-luvun lopulla syntynyt lapsi (tai pahempi, monikossa) niin hän on ehkä riitaantunut lapsensa kanssa ja purkaa sitä vtutusta eri tavoilla, mm. Täällä jaistattelemalla veneen kevätkunnostuksien ilon keskellä tänne juttelemaan eksyville. Ja kun hänen asenteen kaltaisien kanssa ei lähtökohtaisesti kukaan juttele hyvällä..,(niin sitten pahalla) niin yksi tapa saada edes joku kosketus sosiaaliseen kosketus maailmaan on riidellä tai haistatella. Jos ei sekään auta niin sitten kaivellaan vanhoja ketjuja, riitoja tai ketjuja joista saa lopulta edes leivottua riitoja, voil'a

        Eiköhän täällä jossain ole myös fiktio-osio jossa voisit kehitellä teorioitasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän täällä jossain ole myös fiktio-osio jossa voisit kehitellä teorioitasi?

        se on siellä mtu ja 2 65m leveän fiktioveneen luona eli sun pääsi sisällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on siellä mtu ja 2 65m leveän fiktioveneen luona eli sun pääsi sisällä

        Olen jo todennut ettei minulla ole mitään 2,65m leveää venettä, ei ole koskaan ollutkaan, enkä ole muuta väittänytkään.


    • Anonyymi

      joissain kulttuureissa ruumiisiin tai ruumis.viestiketjuihin sekaantumista kutsuttiin nekrofiliaksi. Voidaan kaiketi alkaa puhumaan tästä 60-luvun karvanaamasta joka vihaa 20 vuotiaita ja veneilijöitä käsitteellä ; "karvanaamainen nekris-nuoriso-veneporukka-heitteri". Pahoittelut pitkästä saksalaistyylisestä sanahirviöstä mutta jotenkin se kuitenkin trimmaa

    • Ratkaisu olisi se että laitetaan aloituskysymyksen alkuun esim. vusiluku 2020. Silloin näkisi heti otsikosta että on iki vanha keskustelu ja ei siten avaa sitä turhaan.

      Gullervo20

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1691
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1432
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      109
      953
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      936
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      41
      763
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      698
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      671
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      28
      638
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      29
      615
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      613
    Aihe