Onko todellakin suljettu/lopetettu?
Olen yrittänyt katsoa aukiolo-aikoja useampaankin kertaan. aina näyttää että kiinni.
S- järven Halpa-halli ???
30
2022
Vastaukset
- Anonyymi
Oli se ainkin eilen auki, kun kävin ~18.00 aikoihin. Hyvin toimi.
- Anonyymi
Turha pulju siellä ei myydä alkomahoolia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha pulju siellä ei myydä alkomahoolia
Saa rauhassa käydä kun viinanhuuruiset pysyy poissa..
- Anonyymi
Eikö oo auki-täytyy varmaan mennä tokmannille.
- Anonyymi
Ainkin tänään oli auki ~klo 19.00 aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainkin tänään oli auki ~klo 19.00 aikaan.
Voisivat olla sen verran asiakaslähtöistä että päivittäisivät nettisivujaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisivat olla sen verran asiakaslähtöistä että päivittäisivät nettisivujaan.
Totta. Vappuna meinasin käydä ostoksilla vaan kauppa oli suljettu klo 9. Nettisivun mukaan oli auki. Pitkä ajomatka ihan turhaan. Ilmeisesti aukesi myöhemmin. Seuraavaksi ajan ohi.
- Anonyymi
Jokainen on jossain vaihees eläkeläinen ,niin ,jos ei satu kuolee ennen. Sitten ne ongelmat itse näkee ! Yllättävänkin nopeaan aika kuluu , kattokaa vaik peiliin parin vuoden välein ,huomaa jotakin.
- Anonyymi
Ko firma on jättänyt väliviivan pois ja on nykyään HalpaHalli
- Anonyymi
Aukeaa klo 8.00 arkisin ja sulkee klo 21.00
- Anonyymi
Siinäpä ilmoitus luonteinen asia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä ilmoitus luonteinen asia
Jos haluat välttää ruuhkaa niin aikainen aamupäivä tai vähän ennen sulkemista hyvä mennä.. Mahtavan mukava henkilökunta..
- Anonyymi
Tänään 4.5 kävin ohikulkiessani Halpiksessa ja aukihan se on normaalisti, hyvä paikka , hyviä tarjouksia sainkin ym. Olkaa tyytyväisiä,kun on tuollanen kauppa. Suomalaiselle on niin paljon helpompaa aina MOITTIA, KUIN KEHUA, se on normaalia ihmisessä.
- Anonyymi
Rakentava kommetti. Onneksia sinä vaikutat tasapainoiselta ja onnelliselta ihmiseltä!
- Anonyymi
Tuntuu ,et Saarijärvellä on " epiksiä" paljon tuol ihmispuolella ! Merkillinen paikka ,ja noin hyvät monipuoliset tarjonnat joka suhteessa. Miks he eivät muuta ns. parempiin paikkoihin mikäli ??
- Anonyymi
Ei ole suljettu.
- Anonyymi
Oispa Otto-Automaatti/TalletusOtto siinä HalpaHallin läheisyydessä (Vaikka siinä ulkoseinässä tai myymälän eteisessä?) niin ei tarvitsisi ajaa keskustaan.
En varmasti ole ainoa joka tätä toivoo?
Laitoinkin tästä palautetta HalpaHallille.- Anonyymi
Vaikka kaksikin.
- Anonyymi
Halpa-Halli on ollut jo 13-vuotta Saarijärvellä:
https://www.ksml.fi/paikalliset/2746494 - Anonyymi
Heillä on verkkokauppakin:
https://www.halpahalli.fi/ - Anonyymi
Olipa kiva taas asioida H.hallissa. kivoja tarjouksia ja edullisia vaatteita, joka lähtöön. Käyn taas, kun ajan ohi SAarijärven.
- Anonyymi
Erittäin hyvä paikka on H.halli. Jess.
- Anonyymi
On se edelleen auki.
- Anonyymi
Saarijärven parhaita kaupppoja.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637