Mitä kuuluu perjantaihin?

Tämä avaus kuulumisille, omani kerroinkin jo toisesa ketjussa. (Aloitin uuden, ettei ketjuista tule niin pitkiä.)

64

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vautsiwau, hieno nimmari 😁👍
      Tänne kuuluu ihan kohtalaista. Työpäivä pulkassa ja nyt meinasin relata.

    • Anonyymi

      Yksinäistä, yksinäistä ja yksinäistä.

      Ihan kamalaa.

      Ulkoisesti hyvää, maksettu kiva oma asunto, ei velkoja tai muita huolia, korona-turvallinen työ ja nörtille ominaiset harrastukset.

      Naista en vain löydä :(.

    • Anonyymi

      Raskas työviikko takana ja viikonloppu vapaata. Ihanaa saa levätä. Vaan kaipaan kyllä harrastuksia, ihmisiä, halauksia jne... kosketuksen puute siis vaivaa. Yritän keskittyä hyviin asioihin.😊

    • Anonyymi

      Työpäivä oli väsyttävä. Toivon löytäväni energiaa johonkin rakentavaan, ettei menisi sohvalla istumiseen ja työjuttujen vatvomiseen tämä ilta. Kuitenkin olosuhteet huomioiden voin oikein hyvin ja olen toivoa täynnä. Tuntuu että pitkän kärvistelyn jälkeen jonkin uuden alku on kytemässä, ja tämä sekä innostaa että pelottaa. Tuntuu myös oudolta ja tavallaan väärältäkin, että silloin kuin muilla meni kaikki hyvin olin itse hajoamisen partaalla, ja nyt kun maailma ympärillä natisee liitoksissaan tunnen olevani energiaa täynnä.

    • Anonyymi

      Hyvä viikko takana.
      Lämpö sai jo mielen kesään.
      Siihen hetkeen, kun puutarha on vihreimmillään ja villi,
      ilta hämärtyy ja katselen hohtavaa hiillosta, viltiin käärityneenä pihakeinussa.
      Ystävien kanssa nautitaan viiniä, ja kuunnella Lanaa
      Yön kastessa nauretaan ja tunnetaan syvää yhteenkuuluvuutta.
      Nyt korona aikana niin suuri ikävä sellaista syvää yhdessä oloa.
      Hetkiä milloin aika ja paikka katoo.
      Sitä tukahduttavaa iloa,
      kun yhdessä on niin hyvä olla, että melkein itkettää.

      • Anonyymi

        Niin siis Naakatar tälläisiä pohtii.
        Kuuntelen musiikkia ja haaveilen kesästä.


    • Anonyymi

      Iho huutaa kosketusta
      Tahtoisin niin kädet ympärillesi kietoa
      Syliin sinut tahtoisin hellästi ottaa
      Jutella loputtomiin ja nauraa
      Tehdä kevään taikoja aitoja
      Suljen silmäni ja mielessäni sinut nään
      Annan musiikin soida kaiuttimista
      Mielessäni teen kaiken tuon
      Mitä kokea haluaisin kanssasi sun
      Voi kun kaikki tuo vois olla vielä totta

      • Anonyymi

        Mitä kuuntelet?
        Mikä on kappale, jonka soidessa häntä ajattelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kuuntelet?
        Mikä on kappale, jonka soidessa häntä ajattelet?

        Me ollaan runo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kuuntelet?
        Mikä on kappale, jonka soidessa häntä ajattelet?

        Mistä juttelisit hänen kanssaan ensimmäiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä juttelisit hänen kanssaan ensimmäiseksi?

        Tuoreimmat kuulumiset


    • Retroperjantai ❤️🧡💛💚💙💜

      • Anonyymi

        Kivat sydämet😊, miten retroilit?


    • Mihinkäs oot hävinny WauhtinTiuhti? 😊
      Onkos sulla jo vappupallo hankittuna, simat pulloissa ja munkit hollilla?
      Mulla ei oo palloa, sima on kaupan ja munkit vielä vaiheessa.
      Hyvää vappua!
      Ps. Ei sulla olis kardemummaa lainata? 😅

      • Pallo hukassa 😄, munkit syöty😋. Serpentiinit tulppaanien vieressä, se saa nyt riittää tähän vappuun. Tässä on nyt tätä arjenaherrusta ja vapaa-ajalla kirjoihin uppoutumista. Tulen kyl välillä vilkaisemaan, jos en aina ehdikään kirjoittaa.
        Kaupassa meinas jäädä edelliseltä asiakkaalta kardemumma kauppaan, huusin häpeilemättä kovalla äänellä perään😅.

        Hyvää vappua sulle, Naakkattarelle, Tuikituntemattomalle ja kaikille muillekkin palstailijoille joiden nimimerkit täällä esiintyy! 🥳


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Pallo hukassa 😄, munkit syöty😋. Serpentiinit tulppaanien vieressä, se saa nyt riittää tähän vappuun. Tässä on nyt tätä arjenaherrusta ja vapaa-ajalla kirjoihin uppoutumista. Tulen kyl välillä vilkaisemaan, jos en aina ehdikään kirjoittaa.
        Kaupassa meinas jäädä edelliseltä asiakkaalta kardemumma kauppaan, huusin häpeilemättä kovalla äänellä perään😅.

        Hyvää vappua sulle, Naakkattarelle, Tuikituntemattomalle ja kaikille muillekkin palstailijoille joiden nimimerkit täällä esiintyy! 🥳

        Voi kiitos ☺️... Hauskaa vappua myös minun puolestani, erityisesti Teille kaikille nimimerkin haltijoille ❤️... toki myös ujoille anonyymeille 😎
        Nautitaan, juhlitaan, rakastetaan, ollaan ihmisiksi... ❤️


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Pallo hukassa 😄, munkit syöty😋. Serpentiinit tulppaanien vieressä, se saa nyt riittää tähän vappuun. Tässä on nyt tätä arjenaherrusta ja vapaa-ajalla kirjoihin uppoutumista. Tulen kyl välillä vilkaisemaan, jos en aina ehdikään kirjoittaa.
        Kaupassa meinas jäädä edelliseltä asiakkaalta kardemumma kauppaan, huusin häpeilemättä kovalla äänellä perään😅.

        Hyvää vappua sulle, Naakkattarelle, Tuikituntemattomalle ja kaikille muillekkin palstailijoille joiden nimimerkit täällä esiintyy! 🥳

        Mä tarttisin semmosen huutavan kauppalapun, mikä toitottas niin kauan, jotta kaikki on varmasti ostoskärryissä. Tosi usein käyn kaupoilla kyllä ilman lappua, eli ehkä semmonen normipaperikin olis parempi kuin ei mittään 😅 No muistamaton ottaa monesti enemmän askelia, ja kunnon kannalta se on tietysti hyvä.
        Mulla ei ole muuten serpentiiniäkään. Pitäskö leikellä muutama vessapaperirulla (sitä kun on) keskeltä papereineen päivineen kahtia, niin olis ainaki valkosta pinkeillä kukilla.
        Hyvää vappua sullekin! 😊🎈


      • TuikiTuntematon kirjoitti:

        Voi kiitos ☺️... Hauskaa vappua myös minun puolestani, erityisesti Teille kaikille nimimerkin haltijoille ❤️... toki myös ujoille anonyymeille 😎
        Nautitaan, juhlitaan, rakastetaan, ollaan ihmisiksi... ❤️

        Hauskaa vappua sullekin TuikiTuntematon 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hauskaa vappua sullekin TuikiTuntematon 😊

        Hyvää vappua myös: Tovelle, Lukevalle, Janssonin kiusaukselle (vai mikä se nyt oli?) ja tietenkin kaikille anonyymeille🥳🥳🥳

        Kenelles muille voisi vielä toivottaa? Nyt ei itselle muistu mieleen muita nimimerkillisiä.
        Olis muuten kiva saada teitä muitakin vakkari anonyymejä kirjoittelemaan nimellä, tutustua paremmin😊. Oma kynnys nimimerkin tekemiseen oli, kun luulin, että sitten pitää aina kommentoida näkyvästi. Tiedoksi, että nimimerkin voi laittaa näkyviin vain niin halutessaan.


    • No niin, se on taas vihdoin perjantai, enkä laita yhtään vastaan 😊 Ootkos ollu kovasti kiireinen TiuhtinWau, kun ei oo kuulunu mittään? Näyttää täällä palstoilla olleen mielenkiintosia ja jänniä (prinssit ja prinsessat 😄) keskusteluja eli ihan kohtalaisesti elämää viime päivinä. Ite oon nyt ollu enemmän hiljakseen ja keskittyny tähän livehommailuun.
      Mukavaa viikonloppua sulle ja kaikille muille kans 😊☀️

      • Anonyymi

        Hauska kuulla😀🙌, Kyllähän prinsessat ja prinssit ovat kovasti kirjoitelleet. Live hommat parhaita, eihän noista prinssi haaveiluista voi koskaan tietää, kuka siellä toisessa päässä oikeasti kirjoittelee. Live tapaamiset ei vielä onnistu, tiedätkin varmaan syyn😁pitää järjestellä elämää.

        Mielenkiintoista prosessia oma pää käy, monta asiaa selkiintynyt. Kuka olen, mistä tykkään jne. Että oli se prinssi kuka vaan oikea poikatyttö, psykopaattti, nettivampyyri tai catfishisseri niin selkeytti omia suuntautumisia. 👍

        Kyllähän tämä kaikki on muutaman vuoden päässä olevan 40 kriiseilyä.

        Liityin nyt sinne qruiseriin, katselen rauhassa. Mulle saa antaa kaikki maailman vinkit ja varoitukset, kun olen niin ummikko. 😅 Ilmoitin itseni biiksi, taustan vuoksi, mutta katselisi vain lesboja heräämisen vuoksi. 🤔

        Olet tainnut välillä niitä antaakin, kiitos! Järjen ääntä tarvitaan!

        Hyvää perjantaita, sulle ja kaikille! 🙌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska kuulla😀🙌, Kyllähän prinsessat ja prinssit ovat kovasti kirjoitelleet. Live hommat parhaita, eihän noista prinssi haaveiluista voi koskaan tietää, kuka siellä toisessa päässä oikeasti kirjoittelee. Live tapaamiset ei vielä onnistu, tiedätkin varmaan syyn😁pitää järjestellä elämää.

        Mielenkiintoista prosessia oma pää käy, monta asiaa selkiintynyt. Kuka olen, mistä tykkään jne. Että oli se prinssi kuka vaan oikea poikatyttö, psykopaattti, nettivampyyri tai catfishisseri niin selkeytti omia suuntautumisia. 👍

        Kyllähän tämä kaikki on muutaman vuoden päässä olevan 40 kriiseilyä.

        Liityin nyt sinne qruiseriin, katselen rauhassa. Mulle saa antaa kaikki maailman vinkit ja varoitukset, kun olen niin ummikko. 😅 Ilmoitin itseni biiksi, taustan vuoksi, mutta katselisi vain lesboja heräämisen vuoksi. 🤔

        Olet tainnut välillä niitä antaakin, kiitos! Järjen ääntä tarvitaan!

        Hyvää perjantaita, sulle ja kaikille! 🙌

        Nimimerkki jäi, tunnistat Vasmasti kirjoitus tyylistä! 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkki jäi, tunnistat Vasmasti kirjoitus tyylistä! 😀

        Hei, pitänyt vielä tulla korjailemaan! Huomaan että mulla on rento tapa kirjoittaa ja siitä voi lukea helposti rivien välistä enemmän kuin on tarkoitettu. En flirttaile, olen vain hyvän tuulinen, Vahinko. Pitääkin olla tarkempi tästä edes 😅

        Vieläkin TiuhtinWau, hävin salasanat etten voi nyt hetkeen kirjautua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei, pitänyt vielä tulla korjailemaan! Huomaan että mulla on rento tapa kirjoittaa ja siitä voi lukea helposti rivien välistä enemmän kuin on tarkoitettu. En flirttaile, olen vain hyvän tuulinen, Vahinko. Pitääkin olla tarkempi tästä edes 😅

        Vieläkin TiuhtinWau, hävin salasanat etten voi nyt hetkeen kirjautua

        Tervehys Tiuhtittimeni 😁
        Äläpä ota paineita kirjotusasusta, tai muistakaan kuteista 😉 Mä kuulun geeneiltäni siihen porukkaan, jotka sannoo, jotta vastuu on kuulijalla. Itekin heittelen millon mitäkin, koska pyrin noudattamaan tuota edellämainittua kirjaimellisesti.
        Mulla ei ole antaa vinkkejä, ohjeita eikä sen enempää varoituksia qruiseriin liittyen. Mutta jos nyt jottai pitää keksiä, niin piä pää kylmänä ja jalat lämpimänä 😁 Sullapa on varsinainen salasana kun pysyy salassa itelleki 😄 No jospa se palais pätkittäin, niinku Uunolle palas muisti. Iloa iltaan ja aamuun kans 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tervehys Tiuhtittimeni 😁
        Äläpä ota paineita kirjotusasusta, tai muistakaan kuteista 😉 Mä kuulun geeneiltäni siihen porukkaan, jotka sannoo, jotta vastuu on kuulijalla. Itekin heittelen millon mitäkin, koska pyrin noudattamaan tuota edellämainittua kirjaimellisesti.
        Mulla ei ole antaa vinkkejä, ohjeita eikä sen enempää varoituksia qruiseriin liittyen. Mutta jos nyt jottai pitää keksiä, niin piä pää kylmänä ja jalat lämpimänä 😁 Sullapa on varsinainen salasana kun pysyy salassa itelleki 😄 No jospa se palais pätkittäin, niinku Uunolle palas muisti. Iloa iltaan ja aamuun kans 😊

        Mitä mieltä sä olet siitä Prinssistä, onko joku viettelijä E(e)va oikeasti mies, vai voisiko olla poikatyttö nainen jolla riittämättömyyden tunne ja puhuu siksi itsestään puoliprinssinä?

        Näytin hänelle jo tähdet ja pilvet, olishan siellä taivaalla lopulta ollut kuukin, mutta ei vielä.

        Jos hän oli joku psykopaatti niin oli taitava, jos oikea poikatyttö voisin haluta oikeasti tutustua, kun on aika.

        Mitä mieltä olet?

        Terv. TiuhtinWau


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä sä olet siitä Prinssistä, onko joku viettelijä E(e)va oikeasti mies, vai voisiko olla poikatyttö nainen jolla riittämättömyyden tunne ja puhuu siksi itsestään puoliprinssinä?

        Näytin hänelle jo tähdet ja pilvet, olishan siellä taivaalla lopulta ollut kuukin, mutta ei vielä.

        Jos hän oli joku psykopaatti niin oli taitava, jos oikea poikatyttö voisin haluta oikeasti tutustua, kun on aika.

        Mitä mieltä olet?

        Terv. TiuhtinWau

        Jaa-a, mitäpä siellä pilvien takana olis, tai piuhojen päässä 😁 Mä oon aika osaamaton tuon arvailupuolenkin kanssa, mutta jos on taas aivan pakko jottai heittää (vaikkei osus kymppiin), niin eppäilen tuota jälkimmäistä vaihtoehtoasi. Tiiätkö sä muuten sen biisin missä lauletaan "Kun aika on.." 😊Tuli tuosta sun viestisi lopusta vaan mieleen...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jaa-a, mitäpä siellä pilvien takana olis, tai piuhojen päässä 😁 Mä oon aika osaamaton tuon arvailupuolenkin kanssa, mutta jos on taas aivan pakko jottai heittää (vaikkei osus kymppiin), niin eppäilen tuota jälkimmäistä vaihtoehtoasi. Tiiätkö sä muuten sen biisin missä lauletaan "Kun aika on.." 😊Tuli tuosta sun viestisi lopusta vaan mieleen...

        Löytyi salasana, ei ihan Uuno 😂, eikä niin salainenkaan.

        Pitää huomenna kuunnella tuo biisi, hämärästi muistan sen jostain mainoksesta. Osuisi aika hyvin, jos siellä olisikin joku ihana oikea tyyppi piuhojentakana, olis hyvä enne: Kun aika on. Välillä sitä laittaa näköjään sanat oikeaan järjestykseen sattumalta 😂. Saat kutsun häihin jos näin on 😄

        Tais sillä Prinssillä hukkua kello sotilasrannassa, harmi ja toisaalta hyvä, mulla alkoi niin kuumenemaan ihan oikeassa elämässä tunteet. Kemiat testattu paperilla 😂 kolahti ja kovaa! Hänen ei kyllä ikinä tarvitsisi kilpailla kenenkään kanssa pitäisin ihan itse huolta omasta tulostani ja minne sitä valoa annan.

        Näköjään tarvitsen jäitähattuun, kun näin innostun Tuntemattomasta nettikihjoittelijasta! Osasi laittaa sanansa hyvin!

        Kiitos keskustelusta ja hyvää yötä!

        Ps. Mitä Naakkattarelle kuuluu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyi salasana, ei ihan Uuno 😂, eikä niin salainenkaan.

        Pitää huomenna kuunnella tuo biisi, hämärästi muistan sen jostain mainoksesta. Osuisi aika hyvin, jos siellä olisikin joku ihana oikea tyyppi piuhojentakana, olis hyvä enne: Kun aika on. Välillä sitä laittaa näköjään sanat oikeaan järjestykseen sattumalta 😂. Saat kutsun häihin jos näin on 😄

        Tais sillä Prinssillä hukkua kello sotilasrannassa, harmi ja toisaalta hyvä, mulla alkoi niin kuumenemaan ihan oikeassa elämässä tunteet. Kemiat testattu paperilla 😂 kolahti ja kovaa! Hänen ei kyllä ikinä tarvitsisi kilpailla kenenkään kanssa pitäisin ihan itse huolta omasta tulostani ja minne sitä valoa annan.

        Näköjään tarvitsen jäitähattuun, kun näin innostun Tuntemattomasta nettikihjoittelijasta! Osasi laittaa sanansa hyvin!

        Kiitos keskustelusta ja hyvää yötä!

        Ps. Mitä Naakkattarelle kuuluu?

        Nyt pitäiskö näkyä salasana


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyi salasana, ei ihan Uuno 😂, eikä niin salainenkaan.

        Pitää huomenna kuunnella tuo biisi, hämärästi muistan sen jostain mainoksesta. Osuisi aika hyvin, jos siellä olisikin joku ihana oikea tyyppi piuhojentakana, olis hyvä enne: Kun aika on. Välillä sitä laittaa näköjään sanat oikeaan järjestykseen sattumalta 😂. Saat kutsun häihin jos näin on 😄

        Tais sillä Prinssillä hukkua kello sotilasrannassa, harmi ja toisaalta hyvä, mulla alkoi niin kuumenemaan ihan oikeassa elämässä tunteet. Kemiat testattu paperilla 😂 kolahti ja kovaa! Hänen ei kyllä ikinä tarvitsisi kilpailla kenenkään kanssa pitäisin ihan itse huolta omasta tulostani ja minne sitä valoa annan.

        Näköjään tarvitsen jäitähattuun, kun näin innostun Tuntemattomasta nettikihjoittelijasta! Osasi laittaa sanansa hyvin!

        Kiitos keskustelusta ja hyvää yötä!

        Ps. Mitä Naakkattarelle kuuluu?

        *tulestani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä sä olet siitä Prinssistä, onko joku viettelijä E(e)va oikeasti mies, vai voisiko olla poikatyttö nainen jolla riittämättömyyden tunne ja puhuu siksi itsestään puoliprinssinä?

        Näytin hänelle jo tähdet ja pilvet, olishan siellä taivaalla lopulta ollut kuukin, mutta ei vielä.

        Jos hän oli joku psykopaatti niin oli taitava, jos oikea poikatyttö voisin haluta oikeasti tutustua, kun on aika.

        Mitä mieltä olet?

        Terv. TiuhtinWau

        Veikkaan että siinä runoketjussa oli montakin prinssiä ja prinsessaa jotka kirjoitteli toisilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että siinä runoketjussa oli montakin prinssiä ja prinsessaa jotka kirjoitteli toisilleen.

        No voi olla, mut sen tiedän varmasti, että oli vain yksi Prinsessa, kirjoitin kaikki ne sen tekstit ja oikeasti löysin itseni, että kiitos sille prinssille, jos hän ikinä tätä näkisi!

        Tai niille, jos niitä oli monta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyi salasana, ei ihan Uuno 😂, eikä niin salainenkaan.

        Pitää huomenna kuunnella tuo biisi, hämärästi muistan sen jostain mainoksesta. Osuisi aika hyvin, jos siellä olisikin joku ihana oikea tyyppi piuhojentakana, olis hyvä enne: Kun aika on. Välillä sitä laittaa näköjään sanat oikeaan järjestykseen sattumalta 😂. Saat kutsun häihin jos näin on 😄

        Tais sillä Prinssillä hukkua kello sotilasrannassa, harmi ja toisaalta hyvä, mulla alkoi niin kuumenemaan ihan oikeassa elämässä tunteet. Kemiat testattu paperilla 😂 kolahti ja kovaa! Hänen ei kyllä ikinä tarvitsisi kilpailla kenenkään kanssa pitäisin ihan itse huolta omasta tulostani ja minne sitä valoa annan.

        Näköjään tarvitsen jäitähattuun, kun näin innostun Tuntemattomasta nettikihjoittelijasta! Osasi laittaa sanansa hyvin!

        Kiitos keskustelusta ja hyvää yötä!

        Ps. Mitä Naakkattarelle kuuluu?

        Eikös se ole vähän sillä tavalla, jotta ei voi osua jos ei ees yritä. Mä en kyllä ite oo kauheen kova yrittämään. Meinaan jos ei ala suosiolla lämpeemään, nii sitte saa olla 😄
        Lapsena mulla oli ehkä enemmän yritystä, mutta niin oli energiaaki. Mä saatoin esim. nakella tikkoja tauluun melkeenpä yötä myöten, niin jotta aamulla oli sitte käsi jäykkänä olkapiätä myöte. Sanovat, että harjotus tekee mestarin, mutta ei musta tullu ees piirimestaria, vaikka oli kohtuu pienet piirit.
        Olispa kiva kun kutsu kävis. Jos niin hyvin käy että käy, niin älä vaan paa postiin kun sitä ei sitte täällä näy.
        Ei se oo vakavaa jos vähän innostuu ja kuumenee, vaikka olis tuntematon piuhan päässä.
        Olen mäkin täällä hetkittäin innostunut ja jonkin verran myös kuumentunu, mutta ei niistä sen enempää 😅 Parempi kun ei muistele, vaan tarpoo etteenpäin 😉
        Hups, se on kello tikittäny vauhilla.
        Öitä!
        Ps. Muistappa kuunnella se biisi 😉
        Siinä on aika kivat sanat.. ja sävel, eikä laulajakaan oo hupsumpi 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä sä olet siitä Prinssistä, onko joku viettelijä E(e)va oikeasti mies, vai voisiko olla poikatyttö nainen jolla riittämättömyyden tunne ja puhuu siksi itsestään puoliprinssinä?

        Näytin hänelle jo tähdet ja pilvet, olishan siellä taivaalla lopulta ollut kuukin, mutta ei vielä.

        Jos hän oli joku psykopaatti niin oli taitava, jos oikea poikatyttö voisin haluta oikeasti tutustua, kun on aika.

        Mitä mieltä olet?

        Terv. TiuhtinWau

        Tiedätkös kun oma pää sekoaa netti kirjoittelijat kanssa niin ettei nuku öisin ja ruoka maistu, alkaa epäilemään enemmän itseään, olenko kuvitellut kaiken ja onko nuppikasassa, aikuinen ihminen kuitenkin. Kerton jo runoilijasta, jonka kanssa käyn keskustelua netissä (Vaikka en tiedä kuka todellisuudessa, siellä on, en ole nähnyt livenä, kuullut edes ääntä) ja pahoittelen, että olen toisissa maailmoissa kun keskustellessa heidän kanssa ajatuskatkeaa Prinssiin ja satu metsään. Sillon alkoi pyörittämää kaikkia outoja keloja, että jos siellä onkin psykopaatti tms.joku itsesuojelu laukes päälle, kun rupes epäilemään omaa päätään.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Tiedätkös kun oma pää sekoaa netti kirjoittelijat kanssa niin ettei nuku öisin ja ruoka maistu, alkaa epäilemään enemmän itseään, olenko kuvitellut kaiken ja onko nuppikasassa, aikuinen ihminen kuitenkin. Kerton jo runoilijasta, jonka kanssa käyn keskustelua netissä (Vaikka en tiedä kuka todellisuudessa, siellä on, en ole nähnyt livenä, kuullut edes ääntä) ja pahoittelen, että olen toisissa maailmoissa kun keskustellessa heidän kanssa ajatuskatkeaa Prinssiin ja satu metsään. Sillon alkoi pyörittämää kaikkia outoja keloja, että jos siellä onkin psykopaatti tms.joku itsesuojelu laukes päälle, kun rupes epäilemään omaa päätään.

        Uskon että se olet sinä Prinssi


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Uskon että se olet sinä Prinssi

        Oikea ihminen, koska niin olen minäkin.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Oikea ihminen, koska niin olen minäkin.

        On aika pelottava kokemus antaa omien tunteiden viedä, kun ei tiedä realiteetteja.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Oikea ihminen, koska niin olen minäkin.

        Hmm, Tiuhtiseni.. 🤔
        Kylläpä on saanut Prinssi ajatuksesi sekaisin, mutta älä huoli, niin voi joskus käydä 😉 nimim. tästä myös jonkin verran kokemusta itsellä on, tosin sillä erotuksella, jotta mulle maistu koko ajan ruoka 😁 Unet tuommosissa voi kyllä helpostikin mennä, varsinkin jos on jo vähän huonouninen ennestään.
        Näiden nettihommien ja -tuttavuuksien kanssa kannattaa sillä tavalla kyllä olla vähän varuillaan, kun ei koskaan voi tietää kuka siellä piuhan toisessa päässä on.
        Mä olen koko tämän palstoilla olo rupeaman aikana (olin täällä n. 9 v sitten vaihtelevalla nimimerkillä, jonkin aikaa ja nyt sitte muutaman vuoden tällä nimimerkillä) tutustunut kahteen kirjoittajaan niin, jotta tyypeille on saatu nimet ja kasvot. Toki myös omat kasvot ja nimi on siinä kohtaa paljastuneet 😁 Molemmat olivat sellaisia kuin kirjoittivatkin, enkä ole huomannut mittään muutakaan hämärää 😅 Mutta satavarmana kaikkien kohalla ei näin ole.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hmm, Tiuhtiseni.. 🤔
        Kylläpä on saanut Prinssi ajatuksesi sekaisin, mutta älä huoli, niin voi joskus käydä 😉 nimim. tästä myös jonkin verran kokemusta itsellä on, tosin sillä erotuksella, jotta mulle maistu koko ajan ruoka 😁 Unet tuommosissa voi kyllä helpostikin mennä, varsinkin jos on jo vähän huonouninen ennestään.
        Näiden nettihommien ja -tuttavuuksien kanssa kannattaa sillä tavalla kyllä olla vähän varuillaan, kun ei koskaan voi tietää kuka siellä piuhan toisessa päässä on.
        Mä olen koko tämän palstoilla olo rupeaman aikana (olin täällä n. 9 v sitten vaihtelevalla nimimerkillä, jonkin aikaa ja nyt sitte muutaman vuoden tällä nimimerkillä) tutustunut kahteen kirjoittajaan niin, jotta tyypeille on saatu nimet ja kasvot. Toki myös omat kasvot ja nimi on siinä kohtaa paljastuneet 😁 Molemmat olivat sellaisia kuin kirjoittivatkin, enkä ole huomannut mittään muutakaan hämärää 😅 Mutta satavarmana kaikkien kohalla ei näin ole.

        Ikinä ennen tätä heräämistäni en ole missään nettipalstoilla tms. mitätään kirjoitellut, opettelu, opettelua, järkipäähän jne.

        Heräämisen myötä sitä etsii vertaistukea ensimmäisenä netistä, pitänee alkaa hakeutua realimaailman ihmisten seuraan. Toki, jos näin nimimerkin takaa kirjoittelee ja tekstit on johdonmukaisessa linjassa, saattaa oikeita tuttavuuksia syntyä. Itse en enään kirjoita ainuttakaan tekstiä anonyyminä, enkä liion aijo juuttua anonyymejen kirjoituksiin, selkeyttää, vaikka ei olisikaan mikään lopullinen takuu.

        Vaikka en tullut seuranhaku mielessä alun perin kirjoittelemaan, joku siinä Prinssin pikkuisen arrogantissa tyylissä sytytti, tiedä sitten mitkä viestit oli yhden ihmisen, mä kuvittelin, että kaikki, kun omani oli :D, ajattelin että tälläisen ohi ei voi mennä, vaikka aika ei olisikaan vielä sopiva.

        Mihinköhän live juttuihin kannattaisi mennä? Vaikka olen naimisissa, olen aika avoin ja lähimmät tietää, että mulla on muutosprosessi menossa. Voisin ihan hyvin aktivoitua vaikka fakebookissa. Mahtaako se qruiser ollakaan niin hyvä juttu vielä, ehkä parempi sitten kun oikeasti olen valmis elämänjärjestelyissä. Kiinnostaisi vain katsoa ja tutkia millaisia ihmisiä on ja huomata kuka itse olen, mutta se olla aika huono, jos lähtee tunteet viemään ennen aikojaan, jos törmää johonkin joka kolahtaa, tuntuu ettei ei voi ohittaa.


    • Naakkatar viettää ihanaa mökkeilyä ystävän kanssa.
      Saunottu, hierottu, ja juotu viiniä.
      Ihana perjantaina.
      Pitäkää hauskaa rakkaat ja nauttikaa läheisyydestä.

      • Kiva kuulla Naakkattaresta! Saat sitten sinäkin kutsun häihi jos ei tarvis yksin heitellä tikkoja tauluun kädet kipeinä pitkin öitä ja voisin sen Railo runon pyytää häälahjaksi. 😊😁

        Olen kyl hupsu Prinsessa, mut joskus voi käydä hyvin, on ennenkin käynyt, vaikka ei rakkaudessa, että sen puoleen turha läheisyyksiä toivotella, kun se Prinnssikin hävis sinne metsään.

        Miten muuten oikeasti, jos halusi olla yhteydessä nettikirjoittelijaan niin pitäisi toimia?

        Hyvää iltaa ja yötä🙌


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kiva kuulla Naakkattaresta! Saat sitten sinäkin kutsun häihi jos ei tarvis yksin heitellä tikkoja tauluun kädet kipeinä pitkin öitä ja voisin sen Railo runon pyytää häälahjaksi. 😊😁

        Olen kyl hupsu Prinsessa, mut joskus voi käydä hyvin, on ennenkin käynyt, vaikka ei rakkaudessa, että sen puoleen turha läheisyyksiä toivotella, kun se Prinnssikin hävis sinne metsään.

        Miten muuten oikeasti, jos halusi olla yhteydessä nettikirjoittelijaan niin pitäisi toimia?

        Hyvää iltaa ja yötä🙌

        Tulen kyllä.
        Lausun runon kauniissa mekossa, tunteella.
        Voihan olla että olen niiden häiden toinen morsian 😜.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kiva kuulla Naakkattaresta! Saat sitten sinäkin kutsun häihi jos ei tarvis yksin heitellä tikkoja tauluun kädet kipeinä pitkin öitä ja voisin sen Railo runon pyytää häälahjaksi. 😊😁

        Olen kyl hupsu Prinsessa, mut joskus voi käydä hyvin, on ennenkin käynyt, vaikka ei rakkaudessa, että sen puoleen turha läheisyyksiä toivotella, kun se Prinnssikin hävis sinne metsään.

        Miten muuten oikeasti, jos halusi olla yhteydessä nettikirjoittelijaan niin pitäisi toimia?

        Hyvää iltaa ja yötä🙌

        Ehkä kysyä qruiser nimimerkki ja lähestyä sitä kautta.
        Omani on taivaan
        väri ja marjat jotka löytyvät kesällä torilta (parittain) .


      • Anonyymi
        Naakkatar kirjoitti:

        Ehkä kysyä qruiser nimimerkki ja lähestyä sitä kautta.
        Omani on taivaan
        väri ja marjat jotka löytyvät kesällä torilta (parittain) .

        Naakkattarella taisi olla hyvissä tunnelmissa ja menoilta😄, hyvä juttu!

        Qruseria en osaa vielä yhtään käyttää, tarvii tutustua. En voi kiirehtiä olen vielä varattu mieheen ja tässä paljon hommaa, en aijo tehdä siellä mitään ennenkö olen järjestänyt asiat tiettyynpisteeseen ja siihen voi mennä aikaa, en laittanut edes kuvaa, uteliaisuuttani olen.

        Ihastuin siihen Prinssiin, en ajattelemaan muita, en edes häntä joka mut alunperin herätti tähän lesboutumiseen kaksi vuotta sitten. Naakkatar luulen että olet mun makuun muutenkin liian feminiininen, kun haluan sellaisen ”kukon poikasen” ”tyttörobinhoodin” 😅😄

        Onko tämä tietyllä tavalla vähän sellainen naisten juttu, että ihastutaan, eikä nähdäkään enään muita? Usein olen lukenut samaa täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naakkattarella taisi olla hyvissä tunnelmissa ja menoilta😄, hyvä juttu!

        Qruseria en osaa vielä yhtään käyttää, tarvii tutustua. En voi kiirehtiä olen vielä varattu mieheen ja tässä paljon hommaa, en aijo tehdä siellä mitään ennenkö olen järjestänyt asiat tiettyynpisteeseen ja siihen voi mennä aikaa, en laittanut edes kuvaa, uteliaisuuttani olen.

        Ihastuin siihen Prinssiin, en ajattelemaan muita, en edes häntä joka mut alunperin herätti tähän lesboutumiseen kaksi vuotta sitten. Naakkatar luulen että olet mun makuun muutenkin liian feminiininen, kun haluan sellaisen ”kukon poikasen” ”tyttörobinhoodin” 😅😄

        Onko tämä tietyllä tavalla vähän sellainen naisten juttu, että ihastutaan, eikä nähdäkään enään muita? Usein olen lukenut samaa täällä.

        Unohtui taas kirjautuminen 😁


      • Kuulostaapa kivalta 😊 Mä tahtosin kans mökille ja tietenkin saunaan. Mökillä nukkuu aina paljon paremmin ja ilma on ihanan raitis, toisin kuin täällä kaupungissa. Mukavaa viikonloppua!


      • Mä en tiiä, miten tää Suomi24 aina viskoo viestit miten sattuu, mutta mun äsken kirjottama mökkiin liittyvä oli sulle Naakkatar. Hyvää mökkeilyä edelleen 😊


      • Naakkatar kirjoitti:

        Tulen kyllä.
        Lausun runon kauniissa mekossa, tunteella.
        Voihan olla että olen niiden häiden toinen morsian 😜.

        Alkaa järki pikkuhiljaa palautumaan 😅, Naakkatar mitkä niistä Puoliprinsdin ja Prinsessan runoketjun teksteistä oli sun?


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Alkaa järki pikkuhiljaa palautumaan 😅, Naakkatar mitkä niistä Puoliprinsdin ja Prinsessan runoketjun teksteistä oli sun?

        En ole kirjoittanut siihen ketjuun.
        On tainnut olla se sun puoli prinssi kaikkien kirjoitusten takana😊

        Seurasin ketjua sivusta lukien.

        Tarjouduin morsioksi,
        koska niin pidän häistä.
        Pienessä viinissä,
        Näin mielessäni kauniin elokuisen illan, ison täydessä lehdessä olevan koivun ja sen alla valkoisiin pitkiin mekkoihin pukeutuneet onnelliset morsiamet.
        Ajattelin itseni, ensin sivummalle, lausumaan runon vasta vihityille.
        Sitten tajusin, että toivon sitä itselleni.
        Toivottavasti sinä löydät oman puoli prinssisi 💕


      • Naakkatar kirjoitti:

        En ole kirjoittanut siihen ketjuun.
        On tainnut olla se sun puoli prinssi kaikkien kirjoitusten takana😊

        Seurasin ketjua sivusta lukien.

        Tarjouduin morsioksi,
        koska niin pidän häistä.
        Pienessä viinissä,
        Näin mielessäni kauniin elokuisen illan, ison täydessä lehdessä olevan koivun ja sen alla valkoisiin pitkiin mekkoihin pukeutuneet onnelliset morsiamet.
        Ajattelin itseni, ensin sivummalle, lausumaan runon vasta vihityille.
        Sitten tajusin, että toivon sitä itselleni.
        Toivottavasti sinä löydät oman puoli prinssisi 💕

        Ok👍, just nyt opettelen pysymään erossa puoliprinsseistä.


    • Jaha, se alkaa sitte kääntyä jo sunnuntain puolelle. Miten nämä viikonloput menee aina niin vauhdilla 🤔

    • Onkohan se Tiuhti nyt nauttinut muumimamman vaapukkamehua vähän liiaksi, kun itsekseen juttelee. Vai pelottava taikuriko se hatustaan loitsun väkevän lausui ja mehun banaaniviskiksi taikoi.

      Wau, en ole nauranut moneen päivään kuin tänään tätä lukiessa. Kiitos!

      • Ole hyvä 😅😂 saa nauraa! Kannattaa seurailla, sattuu ja tapahtuu.

        Nimimerkillä: Wau😂


      • Noloilta tässä on on se, että kupissa pelkkää teetä😂, Oi Oi 😅. Riittävän naivi ja kokematon!


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Ole hyvä 😅😂 saa nauraa! Kannattaa seurailla, sattuu ja tapahtuu.

        Nimimerkillä: Wau😂

        Enhän mä pahalla, tuli oikeesti tarpeeseen.


      • Petkuhuiputusta kirjoitti:

        Enhän mä pahalla, tuli oikeesti tarpeeseen.

        Tähän voi aina palata😅, jos on sateinen päivä, harmi etten ollut sillon vielä kirjoilla kun tein sen ensimmäisen mokailuni täällä anonyyminä, siitä toi mun nimimerkkikikin sai inspiraation. Monet naurut tuli itsekkin naurettua siitä ketjusta, että leikkas taas hyvin.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Tähän voi aina palata😅, jos on sateinen päivä, harmi etten ollut sillon vielä kirjoilla kun tein sen ensimmäisen mokailuni täällä anonyyminä, siitä toi mun nimimerkkikikin sai inspiraation. Monet naurut tuli itsekkin naurettua siitä ketjusta, että leikkas taas hyvin.

        On sekin ketju tullut luettua 😀


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Noloilta tässä on on se, että kupissa pelkkää teetä😂, Oi Oi 😅. Riittävän naivi ja kokematon!

        Mitähän mehua se mie oon nauttinut, kun joka hommasta tullee nykyään aina joku biisi mieleen. Nyt tuli tämä "Matkustan ympäri maailmaa, laukussa leipää ja piimää vaan.."
        Pitäsköhän lopettaa reissaaminen ja painua sänkyyn.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mitähän mehua se mie oon nauttinut, kun joka hommasta tullee nykyään aina joku biisi mieleen. Nyt tuli tämä "Matkustan ympäri maailmaa, laukussa leipää ja piimää vaan.."
        Pitäsköhän lopettaa reissaaminen ja painua sänkyyn.

        Ihan riitävästi eväät👍😄


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Ihan riitävästi eväät👍😄

        Juu, tuossa on ihan riittävät eväät vähän pitemmällekin reissulle 😄
        Kun tossa ylempänä kerroit, jotta kupissas on teetä, niin onko sulla mitään lemppariteetä? Mun tämänhetkinen lemppari on Muumimamman voimajuoma😄 Tykkään kyllä myös esim. vaniljalla maustetusta ja ihan normista tummasta teestä, kuin myös valkosesta. Vihree pittää olla jollakin maustettu, muuten ei uppoo. Hmm, annas mä tähän loppuun vielä arvaan... Sun lemppari on tadaa... Prince of Wales 😂😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Juu, tuossa on ihan riittävät eväät vähän pitemmällekin reissulle 😄
        Kun tossa ylempänä kerroit, jotta kupissas on teetä, niin onko sulla mitään lemppariteetä? Mun tämänhetkinen lemppari on Muumimamman voimajuoma😄 Tykkään kyllä myös esim. vaniljalla maustetusta ja ihan normista tummasta teestä, kuin myös valkosesta. Vihree pittää olla jollakin maustettu, muuten ei uppoo. Hmm, annas mä tähän loppuun vielä arvaan... Sun lemppari on tadaa... Prince of Wales 😂😉

        Kahviakin menis, mutta olen tietoisesti vähentänyt. Just nyt tyhjennän vanhenevia kaappiin kertyneitä Tee pussukoita ja pakkauksia, tarttuu liian helposti kaupasta aina uusi paketti mukaan.

        Ihan oikein lemppariksi jäi prinssi 🥰, olkoon sitten vaikka Petkutushuiputuksen käsialaa tai kenen tahansa, sellaisen haluan: kohteliaan, Arrogantit, huomioonottavan, leikkisän, omatahtoisen, syvällisen jne.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kahviakin menis, mutta olen tietoisesti vähentänyt. Just nyt tyhjennän vanhenevia kaappiin kertyneitä Tee pussukoita ja pakkauksia, tarttuu liian helposti kaupasta aina uusi paketti mukaan.

        Ihan oikein lemppariksi jäi prinssi 🥰, olkoon sitten vaikka Petkutushuiputuksen käsialaa tai kenen tahansa, sellaisen haluan: kohteliaan, Arrogantit, huomioonottavan, leikkisän, omatahtoisen, syvällisen jne.

        Kyllä mullekin kahvi maistuu, mutta oon niin herkkä kofeiinille, ettei ainakaan kovin myöhään passaa juua, muuten menee unet. No menee ne unet monesta muustakin asiasta, muun muassa ihastukset on joskus valvottanu, mutta vaan ajatuksen tasolla.
        Mulla ei ollu mitään tajua siitä, mitä tuo arrogantti tarkottaa, mutta tulipa nyt äsken opeteltua yks uus sana ja sen merkitys😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mitähän mehua se mie oon nauttinut, kun joka hommasta tullee nykyään aina joku biisi mieleen. Nyt tuli tämä "Matkustan ympäri maailmaa, laukussa leipää ja piimää vaan.."
        Pitäsköhän lopettaa reissaaminen ja painua sänkyyn.

        Villasukkamehua.


      • Petkuhuiputusta kirjoitti:

        Villasukkamehua.

        No mä en oo mikkään sukkamehun ystävä 😅 eli ei menis ainaka sukkana alas. Villasukista mä kyllä tykkään.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Juu, tuossa on ihan riittävät eväät vähän pitemmällekin reissulle 😄
        Kun tossa ylempänä kerroit, jotta kupissas on teetä, niin onko sulla mitään lemppariteetä? Mun tämänhetkinen lemppari on Muumimamman voimajuoma😄 Tykkään kyllä myös esim. vaniljalla maustetusta ja ihan normista tummasta teestä, kuin myös valkosesta. Vihree pittää olla jollakin maustettu, muuten ei uppoo. Hmm, annas mä tähän loppuun vielä arvaan... Sun lemppari on tadaa... Prince of Wales 😂😉

        En tunne sinua, enkä tiedä sinusta paljoakaan, sen tiedän, että juot paljon vaspukkamuhua.

        Minulla ei ole mitään taikavoimia. Sanat puhukoon, saa säveleenkin tarttua🍀

        https://youtu.be/b5P_mjOtO-0


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      132
      2895
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      463
      2011
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      127
      1923
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      37
      1728
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1569
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      102
      1540
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      370
      1483
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      208
      1259
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1179
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1116
    Aihe