Leijonamies

skorpparinainen

Millainen on leijonamies? Ei ole aiempaa kokemusta, mutta nyt törmäsin nuoreen leijonaan. Huh, sainpa kerrankin petipuolella kunnon kyytiä, vieläkin värisyttää kun ajattelen. Mutta miten on mustasukkaisuus tai romantiikka? Itse olen melkein aina "ajautunut" kalojen seuraan ja skorpparille kalat tuntuu olevan liian herkkä ja romanttinen ja mustasukkainen. Olis ihan kiva kuulla mitä vaan leijonamiehen luonteesta.

20

10132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-l

      Leijona on ihana ihminen, lämmin, sydämellinen rakastava, hellä uskollinenkin, jos saa riittäväsi huomiota osakseen. Ehdottomasti romanttinen! Mutta siinä se jekku onkin! Leijona tarvitsee todella paljon huomiota, hänen täytyy aina olla jalustalla huomion keskipisteenä ollakseen tyytyväinen ja uskon, että mikään huomio ei ole hänestä liikaa!
      Leijonalle on aivan turha sanoa, tee näin, ei tee kuitenkaan, haluaa hakata päänsä seinään ja todeta itse, ettei homma toimi! Leijona uskoo ja luulee olevansa maailman napa. Puhun kokemuksesta, rakastajana on ollut leijona ja tytär on leijona! Leijonan uskollisuuskin (miehen) riippuu huomiosta.. jos sitä ei tule, hänhän lähtee häntä pystyssä harja hulmuten metsästämään uutta ja kerjäämään huomiota!

      • Leijona mies

        Olen Leijona mies ja voin sanoa että Leijona mies on aurinkoa, lämpöä rakastava ja haluaa heijastaa sen energian ihmisiin, joka on sillä hetkellä Leijona miehen lähellä. Haluaa ylistää itseään olemalla keskipisteenä. Huomioi kyllä oman itsensä ja rakkaampansa, jos hän saa myös rakkautta ja ylistystä rakkaimpaaltaan, niin Leijona mies on romanttinen, hellä ja haluaa, että omalla rakkaalla on ylitse muiden sitä lämpöä ja romantiikkaa, minkä hän haluaa sen osoittaa rakastetulleen.
        Mutta Leijona mies haluaa myös, että hänen seurassaan viihdytään.


      • tähtiin kirjoitettu
        Leijona mies kirjoitti:

        Olen Leijona mies ja voin sanoa että Leijona mies on aurinkoa, lämpöä rakastava ja haluaa heijastaa sen energian ihmisiin, joka on sillä hetkellä Leijona miehen lähellä. Haluaa ylistää itseään olemalla keskipisteenä. Huomioi kyllä oman itsensä ja rakkaampansa, jos hän saa myös rakkautta ja ylistystä rakkaimpaaltaan, niin Leijona mies on romanttinen, hellä ja haluaa, että omalla rakkaalla on ylitse muiden sitä lämpöä ja romantiikkaa, minkä hän haluaa sen osoittaa rakastetulleen.
        Mutta Leijona mies haluaa myös, että hänen seurassaan viihdytään.

        Olet oikeassa! Leijonamies on juuri tuollainen, kertakaikkisen ihana, lämmin ja rakastava, romanttinen. Osaa kertoa tunteensa. Leijona antaa paljon, mutta vaatii myös todella paljon. Mutta kerrohan hyvä ystävä onko leijonamies uskollinen? Oma kokemukseni on se, että jos leijonamies ei saa riittävästi ihailua ja huomiota, hän lähtee harja hulmuten etsimään uutta. Toimii niin, että aloittaa uuden suhteen ennenkuin entinen on ehtinyt jäähtyä kunnolla. Olenko ihan väärässä?? Vai satuinko minä vain törmäämään tuollaiseen leijonaurokseen.


      • Leijona mies
        tähtiin kirjoitettu kirjoitti:

        Olet oikeassa! Leijonamies on juuri tuollainen, kertakaikkisen ihana, lämmin ja rakastava, romanttinen. Osaa kertoa tunteensa. Leijona antaa paljon, mutta vaatii myös todella paljon. Mutta kerrohan hyvä ystävä onko leijonamies uskollinen? Oma kokemukseni on se, että jos leijonamies ei saa riittävästi ihailua ja huomiota, hän lähtee harja hulmuten etsimään uutta. Toimii niin, että aloittaa uuden suhteen ennenkuin entinen on ehtinyt jäähtyä kunnolla. Olenko ihan väärässä?? Vai satuinko minä vain törmäämään tuollaiseen leijonaurokseen.

        Leijona mies tarvitsee sitä ylistystä ja ihailua, (mutta ei liikaa) oli sitten vuodenaika mikä tahansa ja hän haluaa jakaa sen romanttisen lämmön vastapuolelle myös, että toinen osapuoli on ja viihtyy siinä leijona miehen asetelmassa, minkä hän on rakkaallempansa, sillä hetkellä rakentanut.

        Riippuu myös vastapuolen luonteestakin, miten leijona mies toimii, jos ei saa huomiota eri vuodenaikoinakin rakkaampaltansa (vastakaikua) ja miten vastapuoli osoittaa sen hänelle.
        Jos ei saa niin voi eksyä tai hakeutua väärille poluille.

        Leijona miehen sisimmässä oleva se romanttinen ja lämmin puoli, pitää ajan kanssa vastapuolen kaivaa esiin oppimalla tuntemaan kumppaninsa, vaikka hän haluaisi esiintyä keskipisteenä.

        Leijona mies tarvitsee myös romanttisten hetkien vastapainoksi myös paljon seikkailua ja ihmisiä ympärilleen, koska kuitenkin haluaa olla keskipisteenä tilanteessa, kuin tilanteessa, arkiasioissakin muuallakin.


      • tähtiin kirjoitettu
        Leijona mies kirjoitti:

        Leijona mies tarvitsee sitä ylistystä ja ihailua, (mutta ei liikaa) oli sitten vuodenaika mikä tahansa ja hän haluaa jakaa sen romanttisen lämmön vastapuolelle myös, että toinen osapuoli on ja viihtyy siinä leijona miehen asetelmassa, minkä hän on rakkaallempansa, sillä hetkellä rakentanut.

        Riippuu myös vastapuolen luonteestakin, miten leijona mies toimii, jos ei saa huomiota eri vuodenaikoinakin rakkaampaltansa (vastakaikua) ja miten vastapuoli osoittaa sen hänelle.
        Jos ei saa niin voi eksyä tai hakeutua väärille poluille.

        Leijona miehen sisimmässä oleva se romanttinen ja lämmin puoli, pitää ajan kanssa vastapuolen kaivaa esiin oppimalla tuntemaan kumppaninsa, vaikka hän haluaisi esiintyä keskipisteenä.

        Leijona mies tarvitsee myös romanttisten hetkien vastapainoksi myös paljon seikkailua ja ihmisiä ympärilleen, koska kuitenkin haluaa olla keskipisteenä tilanteessa, kuin tilanteessa, arkiasioissakin muuallakin.

        Totta puhut! Leijona haluaa olla keskipisteenä ja huomiota ei saa koskaan liikaa. Mutta sitäpä nyt mietin, kuinka huomion osoitat hänelle, että hän olisi tyytyväinen ? Kauniit sanat, hellyys, kehuminen riittävätkö ne? Tarvitseeko hän koko ajan jonkun ihmisen vierelleen jatkuvasti olemaan, vai onko etärakkaus mahdollinen? Meillä ainakin meni leijonamiehen kanssa mönkään juuri matkan taka ja siksi kun olin vielä varattu, hän ei jaksanut odotaa... valitettavasti, vaikka hänen mielestään tarinamme oli tähtiin kirjoitettu ja jotain niin ainutlaatuista, että osuu kohdalle vain kerran elämässä.


      • Leijona mies
        tähtiin kirjoitettu kirjoitti:

        Totta puhut! Leijona haluaa olla keskipisteenä ja huomiota ei saa koskaan liikaa. Mutta sitäpä nyt mietin, kuinka huomion osoitat hänelle, että hän olisi tyytyväinen ? Kauniit sanat, hellyys, kehuminen riittävätkö ne? Tarvitseeko hän koko ajan jonkun ihmisen vierelleen jatkuvasti olemaan, vai onko etärakkaus mahdollinen? Meillä ainakin meni leijonamiehen kanssa mönkään juuri matkan taka ja siksi kun olin vielä varattu, hän ei jaksanut odotaa... valitettavasti, vaikka hänen mielestään tarinamme oli tähtiin kirjoitettu ja jotain niin ainutlaatuista, että osuu kohdalle vain kerran elämässä.

        Ehkä pieni etäisyys (matka) saa kuitenkin loppujen lopuksi Leijona miehen liikkeelle, kun vastapuoli osaa oikein oivaltaa ne asiat ja kertoa tunteensa Leijonaa kohtaan. Siitä Leijona mies pitää ja nauttii sisimmässään, että hän on ehkä saanut yhden "voiton" itselleen.

        Silloin hän on kyllä romanttinen ja nauttii myös sellaisesta lähtökohdasta ja antaa kaikkensa huomioidessa kumppaninsa, että varmaan on hellyyttä riittävästi.

        Liikaa ei kannata kehua, mielummin opi tuntemaan enemmän Leijona miehen sisintä puolta (siitä hän on myös kiinnostunut ja uskoisin että myös mielellään kertookin itsestään) ja nauttii siitä, kun pääsee siinä samalla kehumaan itseään.
        Kyllä Leijona miehen saa valloitettua ns.hiljaa hiipimällä.

        Onhan naisilla on se luontainen lahjakkuus siihen.


      • Tähtiin kirjoitettu
        Leijona mies kirjoitti:

        Ehkä pieni etäisyys (matka) saa kuitenkin loppujen lopuksi Leijona miehen liikkeelle, kun vastapuoli osaa oikein oivaltaa ne asiat ja kertoa tunteensa Leijonaa kohtaan. Siitä Leijona mies pitää ja nauttii sisimmässään, että hän on ehkä saanut yhden "voiton" itselleen.

        Silloin hän on kyllä romanttinen ja nauttii myös sellaisesta lähtökohdasta ja antaa kaikkensa huomioidessa kumppaninsa, että varmaan on hellyyttä riittävästi.

        Liikaa ei kannata kehua, mielummin opi tuntemaan enemmän Leijona miehen sisintä puolta (siitä hän on myös kiinnostunut ja uskoisin että myös mielellään kertookin itsestään) ja nauttii siitä, kun pääsee siinä samalla kehumaan itseään.
        Kyllä Leijona miehen saa valloitettua ns.hiljaa hiipimällä.

        Onhan naisilla on se luontainen lahjakkuus siihen.

        Niinkö meinaat? Yritin kyllä kertoa hänelle tunteistani ja kävimme tosi syvällisiä keskusteluja puhelimessa ja sähköpostilla viime vuoden aikana. Pidimme yhteyttä vuoden, josta suurimman osan hänkin oli varattu, entinen emäntä lähti kävelemään marraskuussa. Hän avautui minulle ja minä hänelle, en ole kertonut kenellekään sellaisia asioita itsestäni, kuin hänelle ja sanoinkin sen hänelle (olen kuitenkin ollut jo pitkään naimisissa) Menikö pisteet, kun petin miestäni??? Tapasimmekin aika monta kertaa viime vuoden aikana, mutta sitten hän vain tammikuussa ilmoitti, että on aika siirtyä eteenpäin elämässä ja pitää etäisyyttä. Kohta selvisi, että häellä on uusi nainen, tunsin olevani petetty ja jätetty! Romantiikkaa kyllä piisasi ja huomiota ja hellyyttäkin. Ja ne yhteiset hetket hänen kanssaan olivat vailla vertaa!
        Meinaatko, että annan hänen nyt olla omissa oloissaan ja olen hiljaa? Olemme kuitenkin jonkin verran pitäneet yhteyttä ja tavanneetkin kerran tammikuun jälkeenkin.. ja välillä viestitys villiintyy ;)
        Jaa mihin naisilla on luontainen lahjakkuus, hiljaa hiipimiseenkö?? Tämä oinastyttö kyllä porskuttaa aina täysillä eteenpäin, kuten mummo lumessa!


      • jousinainen20
        Leijona mies kirjoitti:

        Olen Leijona mies ja voin sanoa että Leijona mies on aurinkoa, lämpöä rakastava ja haluaa heijastaa sen energian ihmisiin, joka on sillä hetkellä Leijona miehen lähellä. Haluaa ylistää itseään olemalla keskipisteenä. Huomioi kyllä oman itsensä ja rakkaampansa, jos hän saa myös rakkautta ja ylistystä rakkaimpaaltaan, niin Leijona mies on romanttinen, hellä ja haluaa, että omalla rakkaalla on ylitse muiden sitä lämpöä ja romantiikkaa, minkä hän haluaa sen osoittaa rakastetulleen.
        Mutta Leijona mies haluaa myös, että hänen seurassaan viihdytään.

        Mulla on leijonamies. Han haluaa hirveasti huomiota, han haluaa etta olen onnellinen hanen kanssaan. Jos han saa kaiken haluamansa, mutta mina naytan nyrpeaa naamaa, siita se suuttuu. Kun suuttuu niin suuttuu myos kunnolla. Suuttuu myos siita huomionpuutteesta "Sa oot antanu vaan 3 suukkoo mulle tanaan!!!" - sanoi han yks paiva kello 13.00. Luulee olevansa kaikkitietava ja hirvean hyva ihminen, niin etta saa muutkin sen uskomaan. Ja onhan se, mutta ei sekaan nyt AINA voi olla taydellinen. Vaankuin omasta mielestaan :) Kissa kehraa rapsuttamalla, niinhan se toimii Leijonankin tapauksessa. Upea mies, rakastava, hella, fiksu, jannittava, arvostettava.. ja ehdottomasti johtaja. Mina Jousimiehena kyllastyn helposti jossei miehessa ole tarpeeksi " vastusta ". Leijonassa on paiva toisen jalkeen.


      • ollikolli-63
        Tähtiin kirjoitettu kirjoitti:

        Niinkö meinaat? Yritin kyllä kertoa hänelle tunteistani ja kävimme tosi syvällisiä keskusteluja puhelimessa ja sähköpostilla viime vuoden aikana. Pidimme yhteyttä vuoden, josta suurimman osan hänkin oli varattu, entinen emäntä lähti kävelemään marraskuussa. Hän avautui minulle ja minä hänelle, en ole kertonut kenellekään sellaisia asioita itsestäni, kuin hänelle ja sanoinkin sen hänelle (olen kuitenkin ollut jo pitkään naimisissa) Menikö pisteet, kun petin miestäni??? Tapasimmekin aika monta kertaa viime vuoden aikana, mutta sitten hän vain tammikuussa ilmoitti, että on aika siirtyä eteenpäin elämässä ja pitää etäisyyttä. Kohta selvisi, että häellä on uusi nainen, tunsin olevani petetty ja jätetty! Romantiikkaa kyllä piisasi ja huomiota ja hellyyttäkin. Ja ne yhteiset hetket hänen kanssaan olivat vailla vertaa!
        Meinaatko, että annan hänen nyt olla omissa oloissaan ja olen hiljaa? Olemme kuitenkin jonkin verran pitäneet yhteyttä ja tavanneetkin kerran tammikuun jälkeenkin.. ja välillä viestitys villiintyy ;)
        Jaa mihin naisilla on luontainen lahjakkuus, hiljaa hiipimiseenkö?? Tämä oinastyttö kyllä porskuttaa aina täysillä eteenpäin, kuten mummo lumessa!

        Kun lueskelin teidän juttuja välillä mä nauroin ja sit jäin suu auki lukemaan..Te kirjoititte just mun elämästäni paitsi en ystävääni ole jättänyt.Aikasemmin en juurikaan ole perustanut horoskoopeista ja nyt te osaatte luonnehtia minutkin leijonana täysin vaikka ette tietysti minusta puhuneet.Mahtaakohan olla muitakin,keihin nuo luonne kriteerit täsmää yhtä hyvin.Mä ainaski taisin valaistua vähän..


      • Realisti
        ollikolli-63 kirjoitti:

        Kun lueskelin teidän juttuja välillä mä nauroin ja sit jäin suu auki lukemaan..Te kirjoititte just mun elämästäni paitsi en ystävääni ole jättänyt.Aikasemmin en juurikaan ole perustanut horoskoopeista ja nyt te osaatte luonnehtia minutkin leijonana täysin vaikka ette tietysti minusta puhuneet.Mahtaakohan olla muitakin,keihin nuo luonne kriteerit täsmää yhtä hyvin.Mä ainaski taisin valaistua vähän..

        Kysymys on vain itsesuggestiosta. Lueppas tarpeeksi monta kertaa minkä tahansa muun merkin luonnekuvaukset, niin alat löytää itsestäsi samoja piirteitä.


      • tähtiin kirjoitettu
        ollikolli-63 kirjoitti:

        Kun lueskelin teidän juttuja välillä mä nauroin ja sit jäin suu auki lukemaan..Te kirjoititte just mun elämästäni paitsi en ystävääni ole jättänyt.Aikasemmin en juurikaan ole perustanut horoskoopeista ja nyt te osaatte luonnehtia minutkin leijonana täysin vaikka ette tietysti minusta puhuneet.Mahtaakohan olla muitakin,keihin nuo luonne kriteerit täsmää yhtä hyvin.Mä ainaski taisin valaistua vähän..

        Huomenta!
        Niin tuollaisia kokemuksia on minulla leijonauroksesta. Mielenkiintoa riittää niin kauan kuin metsästys on käynnissä ja kun sitten saa, voi unohtaa... Ihana ja romattinen on leijona, siitä ei pääse mihinkään. Minut hän hurmasi runolla...
        Millainen on leijonamiehen naisihanne? Mitä hän haluaaa naiselta?
        Sinä et jättänyt etkä pettänyt? Pisteet siitä, mutta mihin lastesi äiti katosi? Kuinka olet viihtynyt yksin? Tämä minun leijonauros totesi, ettei hän osaa olla yksin lasten kanssa ja otti ensimmäisen sopivan vastaan sattuneen.. No nyt tuntuu huomiota saavan, toivottavasti riittävästi, mutta siitäkin huolimatta hän lähettelee tekstareita ja sähköpostia joissa toivoo, että saisi vielä MINUT??? Mitäs tuosta tuumaat? Onko tuo tyypillistä leijonan käytöstä? Siis se,että täytyy olla kerralla kaksi, koskapa tämä minun leijonani tekee tuon tempun toistamiseen. Kun hän erosi lastensa äidistä, muutti suoraan toisen naisen luo ja sitten vonkui minun perääni vuoden ollessaan vielä parisuhteessa ja kun siitä vapautui malttoi vain hetken olla yksin tai minun kanssa ja syöksyi heti uuteen suhteeseen, vaikka väittääkin edelleen rakastavansa minua. Jotenkin tuollainen käytös tuntuu omituiselta?? Vaikka en leijonastani haluaisikaan luopua... Mielestäni hän pettää myös uutta kumppaniaan, vaikka ei sitä itse edes myönnä... No minä en siitä välitä, tehköön niinkuin haluaa, otan häneltä kaiken huomion minkä saan, koskapa minä näin hänet ensin!!!!!


      • ollikolli-63
        tähtiin kirjoitettu kirjoitti:

        Huomenta!
        Niin tuollaisia kokemuksia on minulla leijonauroksesta. Mielenkiintoa riittää niin kauan kuin metsästys on käynnissä ja kun sitten saa, voi unohtaa... Ihana ja romattinen on leijona, siitä ei pääse mihinkään. Minut hän hurmasi runolla...
        Millainen on leijonamiehen naisihanne? Mitä hän haluaaa naiselta?
        Sinä et jättänyt etkä pettänyt? Pisteet siitä, mutta mihin lastesi äiti katosi? Kuinka olet viihtynyt yksin? Tämä minun leijonauros totesi, ettei hän osaa olla yksin lasten kanssa ja otti ensimmäisen sopivan vastaan sattuneen.. No nyt tuntuu huomiota saavan, toivottavasti riittävästi, mutta siitäkin huolimatta hän lähettelee tekstareita ja sähköpostia joissa toivoo, että saisi vielä MINUT??? Mitäs tuosta tuumaat? Onko tuo tyypillistä leijonan käytöstä? Siis se,että täytyy olla kerralla kaksi, koskapa tämä minun leijonani tekee tuon tempun toistamiseen. Kun hän erosi lastensa äidistä, muutti suoraan toisen naisen luo ja sitten vonkui minun perääni vuoden ollessaan vielä parisuhteessa ja kun siitä vapautui malttoi vain hetken olla yksin tai minun kanssa ja syöksyi heti uuteen suhteeseen, vaikka väittääkin edelleen rakastavansa minua. Jotenkin tuollainen käytös tuntuu omituiselta?? Vaikka en leijonastani haluaisikaan luopua... Mielestäni hän pettää myös uutta kumppaniaan, vaikka ei sitä itse edes myönnä... No minä en siitä välitä, tehköön niinkuin haluaa, otan häneltä kaiken huomion minkä saan, koskapa minä näin hänet ensin!!!!!

        Siinä mielessä ei muhun leijona pitäisi natsata kun mä en pentuettani hylkää niinkuin uros-leijona tekee vaan kannan vastuuni.Ex:ä alkoi eron jälkeen viettää uudelleen huoletonta nuoruuttaan ja pitääkseni porukan kasassa jäin kulkurin hommista kotiin kun sain lapset takas itelleni,viihdyn tosi hyvin enkä mourua entisen perään.Tälle leijonalle ei kaikki naiset kelpaakkaan,rima on aika korkeella..oikeestaan en edes etsi ketään,ystäväni on auttanut mua tosi paljon jos juttu seuraa oon tarvinnu.
        Sun leijonalta taitaa puuttua reviiri kun se noin rauhaton on.


      • tähtiin kirjoitettu
        ollikolli-63 kirjoitti:

        Siinä mielessä ei muhun leijona pitäisi natsata kun mä en pentuettani hylkää niinkuin uros-leijona tekee vaan kannan vastuuni.Ex:ä alkoi eron jälkeen viettää uudelleen huoletonta nuoruuttaan ja pitääkseni porukan kasassa jäin kulkurin hommista kotiin kun sain lapset takas itelleni,viihdyn tosi hyvin enkä mourua entisen perään.Tälle leijonalle ei kaikki naiset kelpaakkaan,rima on aika korkeella..oikeestaan en edes etsi ketään,ystäväni on auttanut mua tosi paljon jos juttu seuraa oon tarvinnu.
        Sun leijonalta taitaa puuttua reviiri kun se noin rauhaton on.

        Ei siltä puutu reviiriä eikä perhettäkään. On myös yh-isä 2 lasta... Sai lapset toista vuotta sitten itselleen... Lapset kaikki kaikessa, olen ymmärtänyt... mutta ei osaa olla ilman naista ?!
        Tosin lapset ex-vaimon luona viikonloppuisin, jolloin hän voi viettää hulvatonta poikamieselämää...
        Siinäpä ollaan samoilla linjoilla.. minäkään en pesuettani hylkää, tingin omasta onnestani.. siihen se meidän romanssi myös kaatui, kun jo alussa ilmoitin, että sellaista miestä ei ole syntynytkään, jonka vuoksi lapseni jättäisin ja isästään erottaisin! Mutta myöhemmin aloin miettiä uudelleen, mutta hän oli sitten jo sen uuden kanssa..


      • Jellonamies ..
        ollikolli-63 kirjoitti:

        Siinä mielessä ei muhun leijona pitäisi natsata kun mä en pentuettani hylkää niinkuin uros-leijona tekee vaan kannan vastuuni.Ex:ä alkoi eron jälkeen viettää uudelleen huoletonta nuoruuttaan ja pitääkseni porukan kasassa jäin kulkurin hommista kotiin kun sain lapset takas itelleni,viihdyn tosi hyvin enkä mourua entisen perään.Tälle leijonalle ei kaikki naiset kelpaakkaan,rima on aika korkeella..oikeestaan en edes etsi ketään,ystäväni on auttanut mua tosi paljon jos juttu seuraa oon tarvinnu.
        Sun leijonalta taitaa puuttua reviiri kun se noin rauhaton on.

        Kuinka korkealla se rima sitten on ;o)


      • Anonyymi
        Leijona mies kirjoitti:

        Ehkä pieni etäisyys (matka) saa kuitenkin loppujen lopuksi Leijona miehen liikkeelle, kun vastapuoli osaa oikein oivaltaa ne asiat ja kertoa tunteensa Leijonaa kohtaan. Siitä Leijona mies pitää ja nauttii sisimmässään, että hän on ehkä saanut yhden "voiton" itselleen.

        Silloin hän on kyllä romanttinen ja nauttii myös sellaisesta lähtökohdasta ja antaa kaikkensa huomioidessa kumppaninsa, että varmaan on hellyyttä riittävästi.

        Liikaa ei kannata kehua, mielummin opi tuntemaan enemmän Leijona miehen sisintä puolta (siitä hän on myös kiinnostunut ja uskoisin että myös mielellään kertookin itsestään) ja nauttii siitä, kun pääsee siinä samalla kehumaan itseään.
        Kyllä Leijona miehen saa valloitettua ns.hiljaa hiipimällä.

        Onhan naisilla on se luontainen lahjakkuus siihen.

        Kuules Leijona mies, olen kaikkea, mitä itsestäsi kuvailet, mutta vielä enemmän - olenhan leijonanainen! Kokeile joskus hiippailijoiden sijaan toista itsesilaista :D Olen pohtinut, että jos voisin kokeilla perhosvaikutusta, etsisin tassuihini toisen leijonan, jonka kanssa kieriä auringossa. :)


    • <<<<

      JOKA OLISI SELLAINEN TYYLIKÄS LEIJONAMIES JA SELLAINEN ELÄINRAKAS LEIJONAMIES JOLLA OLISI KOIRIA JA KISSOJA JA SITTEN TIETYSTI BERNHARDILAINEN KOTONA

    • 2. skorpioninainen

      Täysiä sikoja kaikki leijonamiehet. Saavat naiset rakastumaan itseensä ja sitten hylkäävät. Varokaa naiset näitä miehiä. Pyörittävät monia naisia yhtä aikaa jokainen leíjonamies. Saavat naiset uskomaan, että ovat ainoita naisia hänelle, sitten tottus paljastuu ennemmin tai myöhemmin. Itse olen myös skorpioni ja voin sanoa, että kukaan toinen ihminen ei ole niin paljoa loukannut, kun tämä kyseinen leijonamies. Otan osaa kaikille raukoille, jotka ovat rakastuneita näihin miehiin. Kohtalonne ei ole paljoa kadehtimisen arvoinen...

      • Anonyymi

        Mutta eikö skorpionin koko elämäntarina olekin pitkälti täynnä näitä henk.koht. loukkaantumisia ja mielensäpahoittamisia ja sitten me muut saamme jännittää, että milloinkohan skorpioni kaikessa hiljaisuudessa suuttuu ja vetää julmasti maton jalkojen alta?


    • mkj4rrr

      Skorpioninaisia kannattaa muuten varoa..heti kun silmä välttää niin ollaan
      "avautumassa" jopa hyvällä ystävälle. Ottakaa onkeen..muutkin kuin
      leijonamiehet.

    • Anonyymi

      Minulle sitten sattui leijonamies joka ei välitä mistään eikä kenestäkään muusta kuin itsestään oma napa on kaikessa tärkein.Valta-asema on tärkeä ja annan hänen luulla että hän on johdossa.Joskus on pakko palauttaa hänet maanpinnalle kun omahyväisyys ja itsekkyys syö hapen.En suosittele leijonaa .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe