olette ihania ja palstaanne on mukava lukea. Todella upeaa, niin olette jaksaneet kirjoitella ja on hyviä ajatuksia teillä tällä palstalla.
Joten näin nettihalauksen merkeissä toivotan teille kaikille alkavaa ihanaa viikonloppua ja ajatuksia palstalle.
Tulin halaamaan teitä 80 vee
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minultakin ruusukimppu teille mukaville kirjoittajille, piristätte ankeaa aikaa. Palsta on virkistynyt Noja-tuolin takia, se toi monta kivaa kirjoittajaa. Moni onkai nuorempi kuin 80, mutta hyvä vaan että on hajontaa iässä. Minäkin alaikäisenä tykkään täällä lukea ja kirjoitellakkin, täällä ei niin hattuilla kuin nuoremmissa.
🌹🌹🌹🌹🌹 - Anonyymi
Olen ajatellut samaa, että SkillaN teki todella hyvän ratkaisun, avatessaan tänne Noja-tuolin, joka tosin on saanut myös moitteita "kirjoitusvirheiden" vuoksi, mutta onneksi emme välitä siitä.
Aika hiljainen oli tämä 80 palsta, kunnes tuli Noja-tuoli ja porukkaa on tullut jopa tuolta 60 palstaltakin.
Ujoimmat ovat anonyymejä, ilmeisesti peläten vielläkin joiltain kärkeviltä (50 palstalta alkaen) kirjoittajilta sitä "satikutia", joita edelleenkin saa, ...jotkut, jopa arvailujen valossa, että olethat sinä se, ei kun oletkin tämä, kyllä minä tunnistan sinut kirjoituksistasi vuosien takaa, joten sinähän se olet, tyyliin.
Nämä arvailut ovat mielestäni typeriä, koska olen huomannut, että ne ovat ueimmiten vääriä ja syyttömiä näin nimetään "syntipukiksi", johonkin kirjoittajan kohdistuneeseen viestiin.
Olen itse saanut vastauksia nimmarillani, joka on loukannut minua syvästi, koska ne ovat ivallisia mielestäni. Toisaalta on taas toisten viestit yhditetty minuun, josta on sitten "kuittailtu", johon en ole syyllistynyt.
Onneksi en ole ainoa, jonka lapsenlapset pelastuivat suden suusta ja verisiä vaatteita mukamas pesin!??DDD- Anonyymi
Kaikkein mukavinta olisi, jos tämänikäiset kaikki olisivat toisiaan kohtaan hyväntahtoisia. Suurin osa onkin, mutta mistähän mahtaa johtua, että jotkut jaksavat nälviä ja pahoittaa vanhuksen mielen? Luulisi jo tähän ikään päässeen ymmärtää, että hyvyydellä saa aina parempaa aikaan!
Kiitos aloittajalle, ollaan onnellisia, kun joku meitä vanhoja myötämielisesti muistaa.😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein mukavinta olisi, jos tämänikäiset kaikki olisivat toisiaan kohtaan hyväntahtoisia. Suurin osa onkin, mutta mistähän mahtaa johtua, että jotkut jaksavat nälviä ja pahoittaa vanhuksen mielen? Luulisi jo tähän ikään päässeen ymmärtää, että hyvyydellä saa aina parempaa aikaan!
Kiitos aloittajalle, ollaan onnellisia, kun joku meitä vanhoja myötämielisesti muistaa.😍Ne jotka nälvivät ja pahoittavat vanhuksen mielen, ovat juuri niitä nuorempia, jotka käyvät palstalla satunnaisesti.
Vakituiset kirjoittajat kirjoittavat asiaa.
- Anonyymi
"Ujoimmat ovat anonyymejä, ilmeisesti peläten vielläkin joiltain kärkeviltä (50 palstalta alkaen) kirjoittajilta sitä "satikutia", joita edelleenkin saa, ...jotkut, jopa arvailujen valossa, että olethat sinä se, ei kun oletkin tämä, kyllä minä tunnistan sinut kirjoituksistasi vuosien takaa, joten sinähän se olet, tyyliin."
Lopeta kristiina ja pysy aloituksessa.
Korppis- Anonyymi
Pitikö tämäkin ketju saastuttaa raatolinnun vainoharhoilla ?
- Anonyymi
Raatolinnut pelkää maineensa leviämistä entisestään.
Tietysti se leviää,
hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitikö tämäkin ketju saastuttaa raatolinnun vainoharhoilla ?
Oliko muka joku yllätys?
- Anonyymi
Korppis etkö voisi pysyä pois täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korppis etkö voisi pysyä pois täältä.
Ei sillä ole muutakaan paikkaa. Joka palstalla ollaan jo kurkkua myöten täynnä , täällä on ylikilttejä , jotka säälii sitä.
- Anonyymi
50 palstalta astihan sinä olet kuulemma ihmisiä kiusannut.
Minkä taakseen jättää sen eestään löytää
ja sinähän et jätä taaksesi - hetken jaksat näytellä kaksinaamaisesti ystävällistä
ja sitten tulee taas muitten jyräämisesi ja nimittelysi esiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 palstalta astihan sinä olet kuulemma ihmisiä kiusannut.
Minkä taakseen jättää sen eestään löytää
ja sinähän et jätä taaksesi - hetken jaksat näytellä kaksinaamaisesti ystävällistä
ja sitten tulee taas muitten jyräämisesi ja nimittelysi esiin.Huvittaa lukea kommenttejasi. Uskottele vain itseĺesi, että jokaisen ylläolevan tekstin takana on eri kirjoittaja. No, ei ole, yhden ja saman henkilön ( sinun) tekstejä kaikki. Olen itseasiassa tyytyväinen saamastani huomiosta, en lainkaan närkästynyt. Sokkee Reetakin tunnistaa sinut.
Nyt hyvää yötä, kullannuppuni ; )
Korppis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raatolinnut pelkää maineensa leviämistä entisestään.
Tietysti se leviää,
hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmaksi.Yritetään nyt pysyä hyvissä väleissä kaikkien kanssa. Tulee se kesäkin sitten iloisemmissa merkeissä. Ja pidetään täällä palstalla lippuja korkealla.
- Anonyymi
Juups mutta Kun kaikki eivät halua olla kirjautuneena.
- Anonyymi
Kun on vuosikausia uurastanut maineensa eteen, eikö ole yleensä ottaen mukava kun on saavuttanut tavoitteensa ? Mainehan ei lähde pesemälläkään.
Kunnia meni, mutta maine jäi... Venytin eilen aavistuksen verran tuota karenssisääntöä. poikkesin apteekkireissulla
viereisessä supermarketissa ostamassa tarjousmansikoita reilut puolitoista,kiloa ja pari purkkia vadelma-valkosuklaajugurttia . Kestovispistä löytyi parin desin verran¨, joten tätä palstaa selaillessani minulla on kaksinkertainen nautinto: luen ihan mukavia asiatekstejä (suurkiitos kirjoittajien) sekä popsin tehosekoitettuja mansikanpalasia kermajugurttimössöön upotettuina. Vielä mukillinen pressan tummaa, niin ilta on täydellinen kotiarestista huolimatta.ps. en minä sentään kaikkia mansikoita enkä toista noista jugurttipurkeistakaan käyttänyt, kohtuus ja jotain rotia pitää olla herkuissakin.
sortinko kirjoitti:
ps. en minä sentään kaikkia mansikoita enkä toista noista jugurttipurkeistakaan käyttänyt, kohtuus ja jotain rotia pitää olla herkuissakin.
Lämminhenkinen aloitus ilahduttaa silmää aamuvilkaisussa, eikä kuvaus mansikkaherkuttelustakaan sitä vähennä!
Jo valaisee nouseva aurinko koivunlatvojen herkkiä rihmastoa, kun taas siperianmäntyjen tumma muhkeus etualalla, saa ihastelemaan sinitaivaan kuulautta.
Hienon hienoja on kevätaamut, ilmakin on niin nautittavan raikasta nyt hengittää.
Niinpä niin, -1° astetta ja aurinkoista etelärannikolla, kertoo data koneellani, joskin oma ajatus suunnittelee jo kahvihetkeä. Ensin hyvä sämpylä jäävuorisalaatilla, härän kylmäsavuviipaleilla ja juustolla, eiköhän sitten voi jo uppoutua
etsimään Digi Hesarista mukavaakin luettavaa.- Anonyymi
Kaupassakäynti ei ole kiellettyä.
- Anonyymi
Olihan sinulla kasvosuojain. Se virus kun livahtaa suun ja nenän kautta keuhkoihin.
Kiittämään aloittajaa tulin minä myös, kivaa on halaukset saada;)
Näin virtuaallisesti lienee luvallista, muuten kiellettyä;)
Kaikki pitää nyt oppia tekemään etänä, niin tämä myös, mutta onnistuuhan meiltä;)
Jatka hyvää mielen tuomista, siitä nautimme varmaan kaikki;)- Anonyymi
Minä tulin vasta nyt 16,20 koneelle ja tämänkin ketjun kokonaan luin,
miten hienosti, aloittaja, suorastaan kutsuit noilla sanoillasi mukaan ketjuun.
Hyvän mielen tuominen on paras lahja.
Kiitos siitä! Miaelina 🎼💕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos siitä! Miaelina 🎼💕Nätti nikki sinulla, vähän kuin musiikkia. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos siitä! Miaelina 🎼💕juu,, omaa alotustako kehut, nooh onhsn sekin jotain,,,
jatketaan,,,
- Anonyymi
Kiitos, halauksia vastaanotetaan tällaisena koronaaikana. Saa kiittää Luojaa niin olen pysynyt terveenä toistaiseksi. On hyvä laittaa kädet ristiin ja kiittää ylöspäin, että ei ole korona vielä päässyt iskemään ja pyytää niin saisi olla terveenä sitten kun eristysaika päättyy ja saa jälleen tavata lapsenlapsia ja muutamia sukulaisia. Mutta taitaa olla ryppyjä lisääntynyt, kun on tämä niin pitkä karanteeniaika kuitenkin.
- Anonyymi
Olen törmännyt tuohon ongelmaan monen kohdalla.
Tämä eristäminen on iso ongelma erityisesti kerrostaloissa asuville, kun mahdollisuudet kohtaamisiin on rajoitettu minimiin.
Ihminen on kuitenkin (useimmat ovat) "sosiaalinen eläin" eli me kaipaamme sosiaalisia kontakteja.
Kaikille ei riitä netti, vaan kaivataan ihan oikeaa kasvotusten kohtaamista.
Kun nyt jo ennustetaan karanteenin jatkuvan kuukausitolkulla, sen terveydelliset vaikutukset on myös syytä huomioida! Tässä(kin) asiassa on monta puolta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen törmännyt tuohon ongelmaan monen kohdalla.
Tämä eristäminen on iso ongelma erityisesti kerrostaloissa asuville, kun mahdollisuudet kohtaamisiin on rajoitettu minimiin.
Ihminen on kuitenkin (useimmat ovat) "sosiaalinen eläin" eli me kaipaamme sosiaalisia kontakteja.
Kaikille ei riitä netti, vaan kaivataan ihan oikeaa kasvotusten kohtaamista.
Kun nyt jo ennustetaan karanteenin jatkuvan kuukausitolkulla, sen terveydelliset vaikutukset on myös syytä huomioida! Tässä(kin) asiassa on monta puolta!Onneksi on tämä viikatemies, toisinaan noutajaksikin kutsuttu, joka rajoituksista piittaamatta, siistii palstaa luonnonlakien mukaan.
Halaukset ja poskisuudelmat ovat nyt pannassa. Juuri kun kansa on oppinut halaamaan ja käpälöimään tuttuja ja joskus tuntemattomiakin, iskee karanteeni ja palauttaa vanhan suomalaisen jäyhyyden kanssakäymiseemme. Ei varmaan monikaan sitä sure. Toisen kaulaan kapsahtaminen on outoa ja hiukan häiritsevää monelle.
Suomalaisella on aina ollut reviirinsä, noin metri kanttiinsa tungoksessakin. Niinpä tämä turvavälin säilyttäminen on sujunut melko kivuttomasti.- Anonyymi
Minun äitini tosin aina sanoi: "Pidetään hyvänä."
Se tarkoitti kaulan ympäri käsivarsien laittamista ja hyvänäoloa.
Mieleen se on jäänyt lämpimänä tunteena. M-e.
- Anonyymi
K-----S aloituksessa mielistelee ja pistää halvalla palstalaisia.
- Anonyymi
Ei se pysty kirjottamaan muista kuin itsestään. Mikähän paikka on tänään prakannut kun vanha ämmä hoitaa miesten työt ja raataa kuin työkoni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121772Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551267Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1441220- 48960
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html119903Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä74864- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62772- 56761