Vapaa kuvaus

Hei!

Täältä Savon puolelta olen 83- vuotta täyttänyt naisihminen, kaksi lasta, mieheni menettänyt.

Yksin olen elellyt jo kohta kaksikymmentä vuotta. vuotta, ei valittamista olossani;)
Yksinäiseksi en eloani tunne, aina jotakin touhua päiviin riittää.

Kirjoittelen melkein joka päivä 80+ketjuun, Noja-tuoli otsikon alle , vuoden alusta tänne siirryin, päiväni näin aloitan.

Uskon että mieleni pysyy näin tehden vireänä ja uudet virkistävät ajatukset syntyy lukiessa toisten viestejä.

Eläkeläisyhdistykseen kuulun ja siellä lauluryhmässä laulelen, pientä piristystä hakien..

Terveyteni on hyvä, mitä nyt nuo polvet meinaa kenkkuilemaan ruveta ja se aika paljon jo rajoituksia asettaa, mutta hammasta purren nämä joka päiväiset rientoni suoritan.

Nyt on hiljentynyt harrastus toiminta, enää en jaksa, en tunne yhtä mielekkääksi, mutta mukana kuitenkin vielä olen.
Kesää jo kovasti odotan, nyt kauniista talvesta nautin, siinä se etenee lämpimän tulo, toivossa olen, että kaunis kesä tästä vielä tulee.
Elämässä kiinni, valoisin mielin uutta kohti.

Iloa ja voimia profiiliini kurkistaville;)

Aloituksia

154

Kommenttia

2546

  1. Nojatuoli !

    Puhdas alusta käyttöön, meni niin pitkäksi taas edellinen. Lumisadetta tai myräkkää odotellaan, eilen aurinko paistoi ja
    80 plus
    247
    2895
  2. NOJATUOLI !

    Isänpäivänkunniaksi aloitan uuden nojatuolin, taas puhtaalta pöydältä, toivoen tietysti siistinä pysyvän. Kaikille isill
    80 plus
    301
    2979
  3. NOJATUOLI !

    Huomenta pimeydestä, mutta se ei estä aloittaa uutta nojatuoliketjua. Olen taas kerran kovasti hämmästynyt ja ihmettelen
    80 plus
    251
    2780
  4. NOJATUOLI !

    Sunnuntaiaamun tervehdys, sää jatkaa omaa rataansa syksyyn kuuluvalla ilmeellä. Luonto keltaisena hehkuu, ikkunani takan
    80 plus
    303
    3533
  5. NOJATUOLI ! (uusi)

    Huomenta Savon suunnasta ja jatkuvasta vesisateesta. Vettä on ropissut koko yö ja harmaa taivas ei muutosta lupaa. En ty
    80 plus
    211
    2284
  6. Nojatuoli !

    Huomenta viikonalkuun, luonnonalakulo selvästi maisemaan istahtaa ja siitä meinaa ihmismieleenkin tarttua, pian se ohi m
    80 plus
    240
    2362
  7. Jatkoa Nojatuoliin,,

    Pilvinen sunnuntaiaamu , eilisen jälkeen tuntuu harmausympäröivän, siis sään puoleen, muuten hyvin menee. Eilen oli kaun
    80 plus
    224
    2543
  8. Nojatuoliin,,,,,

    Sade ropisee ikkunaan ja surullisen harmaa näkymä ikkunasta katsellen, kosteaa on parvekkeellakin, ei pyykit kuiva. Syks
    80 plus
    228
    2398
  9. Jatkoa Nojatuoliin

    Aurinko paistaa, pientä tuulta, koivun oksien heilunnasta sen näen, vielä niin kauniina tuo luonto iloaan jakaa, hallaa
    80 plus
    233
    2664
  10. Jatketaanko rupatellen Nojatuolissa ?

    Kesä kääntymässä syksyä kohti ja kohta aivot tarvitsevat jotain virikkeellistä ajattelua, sitä toivon teiltä kanssakirjo
    80 plus
    241
    3435
  11. Kaunista kesän alkua

    ja Onnellista Äitienpäivää, luonto herää ja elämän halu kasvaa;)
    80 plus
    22
    430
  12. Ystävänpäivä tervehdys!

    Kirjoittajaystäville terveiset ja hyvää ystävyyttä kaikille ! Iloa ja ystävyyttä tarvitaan;)
    80 plus
    34
    707
  13. Jatketaanko rupattelua ?

    Hyvää päivää arjen ympyröihin, aamulla ei sisälle päässyt, nyt uuttaa ketjua aloitan. Kiertelin kaupoissa "jouluostoksil
    80 plus
    366
    2393
  14. Rupatellaan(ko)?

    Sunnuntaiaamuun silmät aukesi ja ihastelin noita koivuja heti ikkunasta vilkaistessani, kauniin hunnutuksen oksilleen sa
    80 plus
    251
    2615
  15. Rupatellaan(ko)?

    Huomenta, nyt taitaa mummo jo aaveita nähdä, kun eilen olin näkevinäni yhden aloitukseni:) Sitkeyttä riittää, jaksan va
    80 plus
    0
    80
  16. Jatketaanko rupattelua ?

    Unet kaikkosi ja virkeänä koneelle istahdin. Aiemmat yritykset aloittaa uusi ja parempi ketju ei ole onnistunut, jospa n
    80 plus
    2
    50
  17. Jatketaanko rupattelua ?

    Tervehdys, olen kaksi 2000 sanan viestiä laittanut, onko palstalle tulo kielletty? Katsotaan mitä tapahtuu, voiko uusi
    80 plus
    0
    98
  18. Jatketaanko rupattelua ?

    Sunnuntaiaamua ja hyvää ensimmäistä adventtia, tänään kaikuu Hoosianna kirkoissa. Kirjoitin jo yhden aloituksen, mutta k
    80 plus
    0
    63
  19. Jatketaanko rupatellen ?

    Sunnuntaiaamunhiljaisuutta, voi kuulla omat ajatuksetkin selkeinä, ymmärtäen. Ensimmäinen adventti, Hoosianna kaikuu kir
    80 plus
    0
    54
  20. Jatkoa Savosta !

    Huomenta ja terveiset sokkomatkalta, suomen ilmailumuseoon tutustuttiin Tikkakoskella ja oli mahtava selostus lentokone
    80 plus
    300
    2810