Hankin käytetyn Dellin läppärin desktop I17MBMF (Inel Core2 Duo CPU P8700), johon oli asennettu Win10. Tarkoitus olisi kesällä käyttää sitä veneilyssä. Minulla on ennestään Nokian BT GPS palikka ja RoyalTek rbt-2100LP. Kumpakin olen käyttänyt pumelimen parina ja ne toimivat edelleen. Nyt en keksi miten noista toisen saisi paritettua läppärin kanssa ja voisi käyttää merikorttiohjelman kanssa navikoinnin tukena. Koneessa näkyy näppäimistön yläpuolella palavan sininen BT-merkkivalo. Yritin Nokian ja RoyalTekin sivustoilta etsiä jotakin ajuria näille, mutta en löytäny, en osannut oikein hakea. Pitääkö olla jokin erillinen sovellus joka parittaa GPS-palikan?
Bluetooth-GPS laitteen parittaminen Win10 läppärin kanssa.
2
136
Vastaukset
Minulla on GlobalSat BT359 Gps vastaanotin paritettuna Windows 10 tablettiin jossa käytössä Loisto Windows PC navigointiohjelma. Karttaohjelmassa annetaan sille virtuaalinen Com portti. En tunne mainitsemiasi laitteita, mutta omani toimivat hienosti noilla eväillä.
- Anonyymi
Windows kympissä Bluetooth laitteet yhdistetään noin https://support.microsoft.com/fi-fi/help/15290/windows-connect-bluetooth-device
Merikorttiohjelmassakin voi olla joku liitä Bluetooth laitetoiminto erikseen, käy sen asetukset ja ohjeet läpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1633204
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5012665Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!371427Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?1011359Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?221201- 451109
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3031018Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi120998Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti47996Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.35911