Olen katselemassa uusia kesärenkaita. Rekisteriotteessa auton renkaiksi sanotaan 205/55R16 91V. Voinko hankkia renkaat jossa loppuosa on 94V? Näissähän kantavuus on suurempi.
Renkaiden kantavuusluokat
Anonyymi
2
54
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä voi jos koko on muuten rekisteriotteen mukainen.
- Anonyymi
Juu, ei noihin kantavuusluokka merkintöihin tartte takertua. Ei niihin katsastuksessakaan kiinnitetä huomiota. Eikä rekisteriotteessa mainittuihin ns. sallittuihin rengaskokoihinkaan. Kunhan on järki mukana renkaita valkatessa ja varmistaa, että varmasti sopivat vapaasti pyörimään kulmissaan. -Eri asia, jos esim. kyseessä paku tai vastaava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065