Eilen kaverin kanssa pitkästä aikaa saunottiin yhdessä. Viimeeksi kun saunottiin päädyttiin runkkaamaan toisiamme ja niinhän siinä kävi nytkin. Saunassa vain hiveltiin toistemme munia, liukkari tuo mukavan säväyksen tähän hommaan. Saunan jälkeen stay-up sukat molemmille jalkaan ja lisää liukkaria ;) Nautittiin liki tunti toistemme runkkaamisesta, ai että teki hyvää ja stay-up sukat tuo niin mukavan lisä kiihokkeen, mieskin on seksikäs ne jalassa. Päätettiin että tänään uusiksi ja koitetaan jos pari tuntia pystyttäisiin runkkailemaan ettei kumpikaan tuisi edes vahingossa, mitä pidempään kestää sen paremmalta se tuntuu :D
Vastaukset 5
- Anonyymi
Runkkaamme toisiamme kaverin kanssa saunassa joka viikko. Kun kullit on pystyssä, niin imen kaverini munaa ja saan spermat suuhuni nieltäväksi.
Vähän aikaa oleilemme ja sitten liukuvoidetta pano-reikääni ja kaverini nussii minua perseeseeni ja tyhjentää spermansa sisääni. Sitten saan runkata töhnät pippelistäni. Sama toistuu viikosta toiseen.ukkomjkl kirjoitti:
voi kun löytys tollanen kaveri jota kans imeä
no johan olis mahtava asia saattas vain lasti lähtee ennen tuntia
henkka55v kirjoitti:
no johan olis mahtava asia saattas vain lasti lähtee ennen tuntia
sehän ei haittais....
- Anonyymi
Mäkin haluisin kokeilla t m 30v kokematon [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981334
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1101106- 61907
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k41905Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi55894- 3878
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130831- 65685
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant52648Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34580