Matkailupalstamatkailun lisäksi suomalaiset karanteenissa olevat valtion tukiaisia kinuavat yrittäjät ovat löytäneet uuden palstamatkailuaan täydentävän matkailukokemuksen.
Virtuaalitodellisuuslasit päässä voit kokea asioita, jotka eivät ole mahdollisia oikeassa elämässä, eli voi nauttia huikean ainutlaatuisista virtuaalikokemuksista, kuten oikeassaelämässä saavuttamattomasta ihokosketuksesta.
Voi tehdä kaukomatkan vaikka Pattayalle, maailman kauneimpien nähtävyyksien äärelle tai vaikkapa uppoutua katselemaan ihmisvilinää rantakaistaleella.
Uusi halpa Rakkaille soveltuva matkailumuoto saavuttanut suosiota.
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä lerppareppanalla puhe mistä puute. Ei ole kumppania, ei ihokosketusta, ei matkailua, ei Pattayaa, ei Thaimaata, ei töitä, ei yritystä, ei rahaa, ei kavereita eikä rantakaistaletta. On vain netti ja yksinäisyys ja kuksa.
- Anonyymi
Palstamatkailun helmet:
Nauttikaamme me konkariveteraanit ......... You Tube.
Pelatkaamme me heteroalffat Play Stationia.
Kirjoittakaamme me kilahtaneet Amaliasta.
Tienatkaamme me veronmaksajat verovaroja heikko-osaisille yrittäjille.- Anonyymi
Senssu-Amalia on... sanonko mistä... suomikaksnelosesta.
- Anonyymi
Senssu-Amalia on... sanonko mistä... suomikaksnelosesta.
- Anonyymi
Löytyykö virtuaalitodellisuuslaseja myös suomi24 thaimaan matkailuun.?
- Anonyymi
Loputonta valehteluaan lerppasensei kutsuu "porkkanaksi, villalangaksi ja aivopesuksi"
Meidän aikuisten kesken se on ihan vaan valehtelua ja paskapuhetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loputonta valehteluaan lerppasensei kutsuu "porkkanaksi, villalangaksi ja aivopesuksi"
Meidän aikuisten kesken se on ihan vaan valehtelua ja paskapuhetta.Miksi te aikuiset kutsutte lerpattelua 24/7?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te aikuiset kutsutte lerpattelua 24/7?
Sellainen mies on lerppa, jolla ei ole enää sukupuoliviettiä eikä kykyä. Eihän siinä sen kummempaa ihmeteltävää ole. Se katkeroittaa mielen, mutta ei se siitä suuta soittamalla parane.
Kertoisiko tämä mainittu henkilö, kokeeko hän olevansa mielestään matkoilla ollessaan Hua Hinin pienessä huoneessaan sisätiloissa aina vaan?
Kokeeko hän näkevänsä Thaimaata ja aitoa Thaimaata siellä huoneessaan? Kuvailisiko hän sitä vielä, että millainen se "aito Thaimaansa" on? Onko minun maalla asuminen esimerkiksi "betoniviihdettä" tai epäaitoa Thaimaata?
Voisi kuvailla vielä millaista se betoniviihde on, ja mistä materiaalista on Hua Hinin talot tehty, kun siellä ei kerta ole yhtään betonitaloa?
Myös haluan kuulla että millaista on se aito viihde, jossa hän on itse viimeksi käynyt. Onko se täällä palstalla, norkoilua vai kuinka?
Sitten haluaisin kuulla vielä tuosta lasten kasvatuksesta. Numeromiehen ohjeiden mukaan ei lasten kanssa saa olla kaveri. Sensein ohjeiden mukaan lasten kanssa ei saa tehdä mitään, eikä harrastaa mitään, vaan tulee vain olla.
Mitäänhän ei kuulema saa myöskään ostaa lapsille, tai auttaa lapsia taloudellisesti, koska se on sensein mukaan lahjontaa.
Haluaisin kuulla koko stoorin, miten se mitään yhdessä tekemätön, harrastamaton ja mitään ostamaton ja missään käymätön aika on sitten toteutunut sensein läsnäolokasvatuksessa, kuten hän itse toteaa.
Kerropas sensei rehellisesti, mitä olet tehnyt viimeksi lapsesi / lastesi kanssa ja milloin? Oletko ollut missään tekemisissä, vai eikä vittumaisen iskän seura kelpaa jostakin kumman syystä lapsille?
T 2010 Anonyymi kirjoitti:
Sellainen mies on lerppa, jolla ei ole enää sukupuoliviettiä eikä kykyä. Eihän siinä sen kummempaa ihmeteltävää ole. Se katkeroittaa mielen, mutta ei se siitä suuta soittamalla parane.
Kertoisiko tämä mainittu henkilö, kokeeko hän olevansa mielestään matkoilla ollessaan Hua Hinin pienessä huoneessaan sisätiloissa aina vaan?
Kokeeko hän näkevänsä Thaimaata ja aitoa Thaimaata siellä huoneessaan? Kuvailisiko hän sitä vielä, että millainen se "aito Thaimaansa" on? Onko minun maalla asuminen esimerkiksi "betoniviihdettä" tai epäaitoa Thaimaata?
Voisi kuvailla vielä millaista se betoniviihde on, ja mistä materiaalista on Hua Hinin talot tehty, kun siellä ei kerta ole yhtään betonitaloa?
Myös haluan kuulla että millaista on se aito viihde, jossa hän on itse viimeksi käynyt. Onko se täällä palstalla, norkoilua vai kuinka?
Sitten haluaisin kuulla vielä tuosta lasten kasvatuksesta. Numeromiehen ohjeiden mukaan ei lasten kanssa saa olla kaveri. Sensein ohjeiden mukaan lasten kanssa ei saa tehdä mitään, eikä harrastaa mitään, vaan tulee vain olla.
Mitäänhän ei kuulema saa myöskään ostaa lapsille, tai auttaa lapsia taloudellisesti, koska se on sensein mukaan lahjontaa.
Haluaisin kuulla koko stoorin, miten se mitään yhdessä tekemätön, harrastamaton ja mitään ostamaton ja missään käymätön aika on sitten toteutunut sensein läsnäolokasvatuksessa, kuten hän itse toteaa.
Kerropas sensei rehellisesti, mitä olet tehnyt viimeksi lapsesi / lastesi kanssa ja milloin? Oletko ollut missään tekemisissä, vai eikä vittumaisen iskän seura kelpaa jostakin kumman syystä lapsille?
T 2010Katsos etäkasvattajaspesiaali vollottaa taasen yhdistellen eri tarinoita ja tarinantuottajia samoin sanoin kuin oma peppusensa mutta vastaa suoraan minulle esiteettyyn.
Lasteni, siis aikuistenlasteni kanssa olen ollut livetekemisissä viimeksi kun olivat täällä Chiang Maissa.
Mitä teimme? En lähde asiassa aktiviteettibablaan, mutta paljon teimme ja toinen poikani taisi sen verran rakastua, että järjestää itsensä tänne kun kentät aukeaa ja pariviikkoinen karanteeni päättyy matkailijoilta.
Perhe-elämää vietämme vaimoni ja poikani kanssa lähes normaalisti ilman koronahäslinkiä, jonka takia sinä olet linnoittautunut haaveilluusiokotiisi.
Puutarhapulju toimii hissukseen ja ravintolat kiinni, mutta talon purku ja materialin jalostukseen kuuluvat puuhat vie aikaa.
Pojan kanssa tulin juuri Inkkarilla kukkamarketilta ja matkalla söimme parit kanavartaat ja tikkuriisit tutun mummun mopokojusta.
Naurattaa tuo sun lastesi kanssa tekemiset kun olet vuosikausia ollut erossa lapsistasi tavaten heidät ainoastaan heidän thaimaanmatkoillaan.
Osta ihmeessä lapsillesi mersuja, ei siinä mitään ihmeellistä lahjontaa ole, onhan tyttäresi äidillä mersumuseo jossa olisi vähän tasokkaampaa peliä tyttärelle.
Kovin olet ottanut itseesi saamasi palautteet minulta, vaikkaitselläsi ei ole mitään rajaa omissa kirjoituksissasi.
Kuten sanottu, kerää vedonlyöntiryhmäsi rahoineen ja tule tänne, jolloin poistut Pandana ja lopetat tällä palstalla nuo juttus.
Sitä kun vaan et tee, koska Helsinki-Vantaa suljettu toistaiseksi eikä sun haavetinderisi ole Junttilan kamaralle koskaan astunut.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Katsos etäkasvattajaspesiaali vollottaa taasen yhdistellen eri tarinoita ja tarinantuottajia samoin sanoin kuin oma peppusensa mutta vastaa suoraan minulle esiteettyyn.
Lasteni, siis aikuistenlasteni kanssa olen ollut livetekemisissä viimeksi kun olivat täällä Chiang Maissa.
Mitä teimme? En lähde asiassa aktiviteettibablaan, mutta paljon teimme ja toinen poikani taisi sen verran rakastua, että järjestää itsensä tänne kun kentät aukeaa ja pariviikkoinen karanteeni päättyy matkailijoilta.
Perhe-elämää vietämme vaimoni ja poikani kanssa lähes normaalisti ilman koronahäslinkiä, jonka takia sinä olet linnoittautunut haaveilluusiokotiisi.
Puutarhapulju toimii hissukseen ja ravintolat kiinni, mutta talon purku ja materialin jalostukseen kuuluvat puuhat vie aikaa.
Pojan kanssa tulin juuri Inkkarilla kukkamarketilta ja matkalla söimme parit kanavartaat ja tikkuriisit tutun mummun mopokojusta.
Naurattaa tuo sun lastesi kanssa tekemiset kun olet vuosikausia ollut erossa lapsistasi tavaten heidät ainoastaan heidän thaimaanmatkoillaan.
Osta ihmeessä lapsillesi mersuja, ei siinä mitään ihmeellistä lahjontaa ole, onhan tyttäresi äidillä mersumuseo jossa olisi vähän tasokkaampaa peliä tyttärelle.
Kovin olet ottanut itseesi saamasi palautteet minulta, vaikkaitselläsi ei ole mitään rajaa omissa kirjoituksissasi.
Kuten sanottu, kerää vedonlyöntiryhmäsi rahoineen ja tule tänne, jolloin poistut Pandana ja lopetat tällä palstalla nuo juttus.
Sitä kun vaan et tee, koska Helsinki-Vantaa suljettu toistaiseksi eikä sun haavetinderisi ole Junttilan kamaralle koskaan astunut.Jorvin psykiatrisen kantapeikko on vaihteeksi siis ollut inkkarilla pojan kanssa kukkamarketilla ja sitten laittelee taas pandoiksi. Minnekäs päin savoa pitää tulla? Kuopioon, vai oletko edelleen Vantaan sairaanhoitopiirin kantapeikkoja? Kerro taas siitä vedonlyönnistä. Tästä on vuosia kun on kuultu ne sinun laatimasi vedonlyöntisäännöt.
Otahan lääkkeesi poju ja mittaa verenpaine. Vielä ei ole eilinen tutina lakannut. Anonyymi kirjoitti:
Jorvin psykiatrisen kantapeikko on vaihteeksi siis ollut inkkarilla pojan kanssa kukkamarketilla ja sitten laittelee taas pandoiksi. Minnekäs päin savoa pitää tulla? Kuopioon, vai oletko edelleen Vantaan sairaanhoitopiirin kantapeikkoja? Kerro taas siitä vedonlyönnistä. Tästä on vuosia kun on kuultu ne sinun laatimasi vedonlyöntisäännöt.
Otahan lääkkeesi poju ja mittaa verenpaine. Vielä ei ole eilinen tutina lakannut.Totta, Neiti onpakoillut vuosia itse esittämäänsä vedonlyöntiä, hyvä kommentti peppuselta ja kysymyksen tynkä, kykeneekö Neiti elämään ilman palstaturvajoukkojaan?
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Katsos etäkasvattajaspesiaali vollottaa taasen yhdistellen eri tarinoita ja tarinantuottajia samoin sanoin kuin oma peppusensa mutta vastaa suoraan minulle esiteettyyn.
Sitä kun vaan et tee, koska Helsinki-Vantaa suljettu toistaiseksi eikä sun haavetinderisi ole Junttilan kamaralle koskaan astunut.Senssun inkkari..= Sähköllä toimiva 3 pyöräinen invamopo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssun inkkari..= Sähköllä toimiva 3 pyöräinen invamopo.
Lieneekö amerikkalainen laatuinvamopo peräti jossa on tasoa? Kuolakaukalo integroitu sarveen. Nyt ajokiellossa koronan vuoksi. Hoitaja laskenut etukumin plittanaksi varmuuden vuoksi.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Totta, Neiti onpakoillut vuosia itse esittämäänsä vedonlyöntiä, hyvä kommentti peppuselta ja kysymyksen tynkä, kykeneekö Neiti elämään ilman palstaturvajoukkojaan?
senssu lyö mun kanssa vetoa 100 000 e mulla on enemmän omaisuutta ja rahaa kuin sullaAi niin et voi no lyödään eurosta sama veto.
Anonyymi kirjoitti:
senssu lyö mun kanssa vetoa 100 000 e mulla on enemmän omaisuutta ja rahaa kuin sullaAi niin et voi no lyödään eurosta sama veto.
Voinpa lyödäkin mutta en omalla omaisuudellani vaan vaimoni nimissä olevalla ja e:n sijaan € sopii minulle.
Laitat vain yhteystietosi, niin olen yhteydessä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän aikuisten kesken se on ihan vaan valehtelua ja paskapuhetta.Potato potato puhetta.
- Anonyymi
Olin Thaimaassa 2018 kävin salaisella moottoriradalla ajamassa skootterilla.
Söin yhdessä ravintolassa jossa omistaja täytti ja tyhjenti juomakaappia koko ajan.
Kyseli onko minulla venettä ei minulla ole.
Naureskeli köyhyttäni ja haukui minua pojuksi koska olen alle 50vuotias.
Istuin naulaan kyseisessä ravintolassa pyysin korvausta, mutta omistaja heitti minut ulos huutaen resupeppua.
Tämä nyt on kyllä väärässä paikassa koska ei tapahtunut pattayalla.
Hua hinnissä taas vieraillessa tapasin yhden vanhemman herrasmiehen kaupassa.
Oli pirun vihainen mulle ku en ymmärtänyt ostaa oluita halvemmasta kaupasta.
Oli tarkka mies rahasta , suihkussakaan ei kuule viitsi käydä joka viikko säästää näin monta bahtia. - Anonyymi
Pitäiskö anoa koronarahaa pattayan rakkaille, pattayanmatka pelin koodaamiseen, se olisi helppo mukauttaa Leisure Suit Larry bangkokissa versiosta, joskin aikahäski siitä tulisi pallomahat pikkutyttöjen ja poikien perässä, saamassa pesää kuten kutsuvat ja ihokosketusta,
By NumBall
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272306Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1292241
- 1342147
- 551772
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311371
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147