Miks?Onko koronaa?
Agrimarket kiinni
12
98
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät ehkä ole niin ahneita, että tarvii pitää viikonloppunakin auki.
- Anonyymi
Agrimarket ollut jo vuosia kiinni, et vissiin käynyt edes ovella kun et huomannut että oli auki , Hankkijana klo 14 asti
- Anonyymi
Tyhmiä osataan kysyä
- Anonyymi
Tietokoneongelmia siellä.Voi maksaa vain kätteisellä.Jokohan on kunnossa?
- Anonyymi
Sinua rikasta näyttää sen verran liikuttavan, että kommentoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua rikasta näyttää sen verran liikuttavan, että kommentoit.
Kyllä kaikki tulee kotiin asti vain parasta A-luokkaa olevasta kaupasta..
- Anonyymi
Joo rikki oli velä koneet.
- Anonyymi
Tämä ongelma johtunee siitä, kun Hankkija (ex Agrimarket) kuuluu isoon eurooppalaiseen kauppaketjuun, jonka päämajaan on tehty iso palvelunestohyökkäys/ tietomurto tms. Ilmeisesti koko konsernin tietokoneet jotenkin solmussa.
- Anonyymi
On tehty kymber höökimine.
- Anonyymi
Oho korona iskee näköjään koneisiinkin.
- Anonyymi
Jännää
- Anonyymi
Ihmeen vähän porukkaa käy tuolla Hankkijalla (entinen Agrimarket) on näköjään kesän sunnuntainkin auki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637