Iäkkäämpiä faneja?

hanna

Niin ajattelin vaan kysäistä että oonko mä ainoa jo täysikäisyyteen ehtinyt rasmusfan vai onko meitä muitakin?joku saattaa pitää rasmusta pelkkänä teinityttöjen musiikkina mutta olen eri mieltä, pojat tekevät loistavaa musaa jossa on sanoma!ja tekevät sitä antaumuksella.arvostan heitä todella.

20

1820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ice705

      Itse ainakin tiedän täysi-ikäisiä Rasmusfaneja ja onpa tiedossa myös pari yli kolmekymppistä,jotka Rasmusta tykkäävät kuunnella.

    • mä vaa.

      vai niin mäkin oon the rasmuksen fani.. se on hyvää musaa!:) mites...? onkos sulla the rasmuksen levy? mulla on 2 the rasmuksen levyä..

      • hanna

        vaikka eipä nuita ole kolmea enempää..mutta lisää ostetaan kuhan ehitään:)


    • sorsa

      Kyllä niitä täysi-ikäisiä faneja löytyy (mm. minä). Näkeehän sen jo siitäkin, etä jotkut keikat on K18.

      • Jotka

        Jos jostain löytyy täys ikäisiä kuuntelijoita ni aika lapsen mielisiä.


      • sorsa
        Jotka kirjoitti:

        Jos jostain löytyy täys ikäisiä kuuntelijoita ni aika lapsen mielisiä.

        Miten niin lapsenmielisiä? Miksi The Rasmuksen täysi-ikäisten kuuntelijoiden pitäisi olla lapsenmielisiä? Mikä ero The Rasmuksella on muihin kevyen rockin bändeihin?


      • liquid
        sorsa kirjoitti:

        Miten niin lapsenmielisiä? Miksi The Rasmuksen täysi-ikäisten kuuntelijoiden pitäisi olla lapsenmielisiä? Mikä ero The Rasmuksella on muihin kevyen rockin bändeihin?

        Täällä vannoutunut 26-vuotias Rasmus-fani! :)


      • since you been gone
        liquid kirjoitti:

        Täällä vannoutunut 26-vuotias Rasmus-fani! :)

        Mä olen 27 ja käynyt keikoilla ulkomaita myöten. Ollaan sitten lapsellisia ;)


      • vanhako
        Jotka kirjoitti:

        Jos jostain löytyy täys ikäisiä kuuntelijoita ni aika lapsen mielisiä.

        No jo on markkinat kun ikä on "este" musan kuunteluun??
        minä kuuntelen musaa laidasta laitaan, enkä kyllä oo "vanha" ja mitä tarkoittaa vanha, 1,.. 18, 20, 25, ....105 vuotta?? kuka määrää vanhuuden rajan? Annetaan kaikkien kuunnella mitä haluaaa ikään, näköön yms. katsomatta... ;)


      • Ice705
        vanhako kirjoitti:

        No jo on markkinat kun ikä on "este" musan kuunteluun??
        minä kuuntelen musaa laidasta laitaan, enkä kyllä oo "vanha" ja mitä tarkoittaa vanha, 1,.. 18, 20, 25, ....105 vuotta?? kuka määrää vanhuuden rajan? Annetaan kaikkien kuunnella mitä haluaaa ikään, näköön yms. katsomatta... ;)

        "Annetaan kaikkien kuunnella mitä haluaaa ikään, näköön yms. katsomatta... ;)"

        Aivan,musiikki kuuluu kaikille :)


    • ilmoittautuu!

      Olen 33v. tyttönen, niin kuin omassa hasssun-hölmössä maailmassani vielä itseni käsitän.

      Näin Rasmuksen poijjaat ensimmäistä kertaa joskus Ankkarockissa, siitä taitaa olla jo sen kymmenen vuotta. Pojat oli todella mainioita esiintyjiä jo silloin ja on ollut kiva huomata miten kauas heillä on siivet kantaneet.

      En ole mikään fanaattinen fani, mutta fani kuitenkin. Monet kerrat on tullut laulettua sukulaispojan kanssa ääni käheänä Fa-fa-fa-fallingia.

      Kiva huomata miten ammattimaiseksi Rasmuksen taival on muuttunut. Biiseissä on sanoma syventynyt ja videot ovat aivan uskomattoman tasokkaasti tehtyjä. Kiitos Rasmus!

    • NIKITA

      40-VUOTTA...JA KOLMEN LAPSEN ÄITI

    • heh

      Täällä yksi nelikymppinen fani, uskokaa tai älkää :)

    • Ansku

      Täälläkin The Rasmus-fani vuosimallia-78, fanittanut jo monta monituista vuotta, kun Ruisrockin teltassa joskus esiintyivät ensimmäistä kertaa silloin; tykästyin ja sille tielle jäin.

    • mie 42v

      Kyllä täältä näinkin aikuisia Rasmuksen ystäviä löytyy! Hyvät biisit ja Laurilla on hyvä ääni. (tykkään myös vierailusta Apocalypticalla)

      • hanna

        se uus biisi,muistaakseni Life Burns, abocalyptica feat lauri on aivan mahdottoman uskomattoman loistava!varsinkin se musavideo on huippu, kylmät väreet....onko muut nähneet?!


    • Cat in the cradle

      Mä olen jo nelikymppinen, eikä muuten mikään hörhöhumppaiskelmä kiinnosta yhtään! Ei millään pahalla niitä kohtaan, jotka sitä kuuntelee. Makunsa kullakin.
      Mä tykkään erityisesti: Still standing. Radio sais kyllä soittaa muutakin kuin In the Shadows ja Guilty. Loistava se Apocalyptica: Life Burns feat. Lauri Ylönen!

    • Täällähän

      Mies 44. Kaks lasta ja yks vaimo.
      Rasmuksen kuuntelu onnistuu mukavasti.

    • Merika

      Mä olen kolmekymppinen ja fanittanut The Rasmusta Into-levystä saakka. Aiemmat punk-henkiset ei kolahda muutamaa biisiä lukuun ottamatta, mut uudet potkaisee ja kovaa. Ei voi mitään. Muhun teki vaikutuksen tosi syvälliset sanoitukset em. levyllä.

    • Ex fani

      Moi!
      Mulla on tuollainen Rasmuksen Vinyyli kuvasinkku, Missä ovat kappaleet A: In the Shadows ja B: If you ever
      Onko tämä jokin erikoinen levy?? Onko tämä ns. keräilykamaa??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe