Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Suomi24 Treffit

Millainen on paras nainen jonka olet tuolta löytänyt ja miten olet hänestä nauttinut?
8100
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Vain yksi joka halusi heti seksiä. Varattu nainen oli. Ihan hyvä kertapano.

Äänestä
  • Oliko mistäpäin? Ilmeisesti sinun luonasi panitte, kumilla vai ilman?

Äänestä

Paras oli yksi itseäni kymmenisen vuotta nuorempi, varattu nainen. Päällepäin kovin siveän oloinen neito.

Viestiteltiin aika pitkään ennen kuin saatiin tapaaminen järjestymään, mutta siitä tapaamisesta on kyllä riittänyt muisteltavaa.

Sulkeuduttiin hotellihuoneeseen vuorokaudeksi ja nussittiin kuin kanit.. En pysynyt laskuissa mukana, kuinka monta varvia vedeltiin, mutta se oli mahtavaa!!! Valitettavasti emme voineet enää myöhemmin tavata, vaikka kumpikin olisi sitä kyllä halunnut..

Siitä siveän oloisesta neidosta kyllä sukeutui sellainen seksipeto että oksat pois. Olisipa kiva löytää taas samanmoinen seksikaveri;)

Äänestä
  • Se että sinulle suurin vaihtelu seksissä on vaihto lennossa vasempaan käteen, ei tarkoita etteikö joillakin voisi osuakin kohdilleen jotai kivaa, ilman että se on päiväuni!

Äänestä

• Minulla vähän vastaavanlainen tapaus viime vuonna kuopiossa.

Äänestä

Itse olin 48v silloin ja etsi 18-30 v naista
22 vuotias neito vastasi ja hänen kanssaan viestiteltiin ja soiteltiin ennen tapaamista, pelkkää upeaa seksiä se oli, useamman kerran tavattiin kunnes muutin toiselle paikkakunnalle

Äänestä

Mutta mistä nyt jatkossa hakisi???

Tuolta poistettu kiikarissa alta esim seksi, suhdestatuksessa ei ole enää naimisissa tms..

Onko hyvää vaihtoehtoa olemassa?

Äänestä

Kymmenkunta naista sieltä löytänyt ja nainut.. Itse olen varattu mutta eipä ole neitokaisia haitannut. T:Kyntäjä/014.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Millainen on paras nainen jonka olet tuolta löytänyt ja miten olet hänestä nauttinut?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu