Millainen on paras nainen jonka olet tuolta löytänyt ja miten olet hänestä nauttinut?
Suomi24 Treffit
8
61
Vastaukset
- Anonyymi
Vain yksi joka halusi heti seksiä. Varattu nainen oli. Ihan hyvä kertapano.
- Anonyymi
Oliko mistäpäin? Ilmeisesti sinun luonasi panitte, kumilla vai ilman?
- Anonyymi
Paras oli yksi itseäni kymmenisen vuotta nuorempi, varattu nainen. Päällepäin kovin siveän oloinen neito.
Viestiteltiin aika pitkään ennen kuin saatiin tapaaminen järjestymään, mutta siitä tapaamisesta on kyllä riittänyt muisteltavaa.
Sulkeuduttiin hotellihuoneeseen vuorokaudeksi ja nussittiin kuin kanit.. En pysynyt laskuissa mukana, kuinka monta varvia vedeltiin, mutta se oli mahtavaa!!! Valitettavasti emme voineet enää myöhemmin tavata, vaikka kumpikin olisi sitä kyllä halunnut..
Siitä siveän oloisesta neidosta kyllä sukeutui sellainen seksipeto että oksat pois. Olisipa kiva löytää taas samanmoinen seksikaveri;)- Anonyymi
Se että sinulle suurin vaihtelu seksissä on vaihto lennossa vasempaan käteen, ei tarkoita etteikö joillakin voisi osuakin kohdilleen jotai kivaa, ilman että se on päiväuni!
- Anonyymi
Minulla vähän vastaavanlainen tapaus viime vuonna kuopiossa.
Itse olin 48v silloin ja etsi 18-30 v naista
22 vuotias neito vastasi ja hänen kanssaan viestiteltiin ja soiteltiin ennen tapaamista, pelkkää upeaa seksiä se oli, useamman kerran tavattiin kunnes muutin toiselle paikkakunnalle- Anonyymi
Mutta mistä nyt jatkossa hakisi???
Tuolta poistettu kiikarissa alta esim seksi, suhdestatuksessa ei ole enää naimisissa tms..
Onko hyvää vaihtoehtoa olemassa? - Anonyymi
Kymmenkunta naista sieltä löytänyt ja nainut.. Itse olen varattu mutta eipä ole neitokaisia haitannut. T:Kyntäjä/014.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006