Mietteissä hankkia valkoiseen autoon kiiltävän mustat aluvanteet. Aika vähän noita näkee. Mitä mieltä olette, sopiiko ne valkoiseen autoon?
Mustat vanteet, mitä mieltä?
12
241
Vastaukset
- Anonyymi
no mitä väliä sillä on sopiiko ne muiden mielestä vai ei.itse en laittaisi valkoiseen autoon muita kun vaaleapunaisia vanteita.
- Anonyymi
Kannattaa kenelle autoasi varustelet, onko poikkeavien bileet tärkeitä vai riittääkö pride-hetkutukset?
- Anonyymi
Sporttisempaan autoon sopii kyllä. Mutta jos on joku Skoda tai vastaava joka on sporttisuuden vastakohta, niin vähän oudon näköistä.
- Anonyymi
Velipojalla oli valkoisessa w124 Mersussa sellaiset mustat ristikkovanteet joissa ristikoiden ulkoreunat ja vanteiden 3 senttiä leveät huulet oli kiillotetty. Ne oli aika hienon näköiset 15 -20 vuotta sitten.
- Anonyymi
Ei missään tapauksessa.
- Anonyymi
Makuasioita ja kyllähän noita näkyy. Omasta mielestäni autoa pitää katsoo noin 10metrin päästä ja sillo mustat vanteet ei juuri erotu mustista peltivanteista. Itse suosin nykysi Fullpolish aluvanteita tai black-fullpolish tyyppisiä. Käy valkosenkiin koriin ku nenä päähän.
- Anonyymi
Autoa on hyvä katsella ihan siltä matkalta kun itse tykkää ja ostaa sellaiset vanteet kun itse tykkää.
- Anonyymi
Jos on mustat aluvanteet niin ihan sama vaikka on mustat peltivanteet, ihan yhtä hirveältä ne näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on mustat aluvanteet niin ihan sama vaikka on mustat peltivanteet, ihan yhtä hirveältä ne näyttää.
Hölmöja kateellinen poika haastaa riitaa, et viitsisi.
- Anonyymi
Olihan mitä hölmöin mielipide, vai "10 metrin päästä" pitää kuikuilla auton vanteita. No kyllä ne alut erottuu peltivanteista kauempaakin.
- Anonyymi
Ihan hyvä. Eipähän näy jarrupöly.
- Anonyymi
Osta sit alustapakettikin, saat muuten citymaasturin mustilla vanteilla, näittenkin jälkeen se on sama vanha auto mihin on laitettu uudet pyörät, jos haluat tyylikkään auton pitää jo aihiokin suunnitella ennen aloitusta, kamalimpia on nää vanhat väyryset mitkä huonomaalisina raapii sorateiden pohjia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065