Olen huomannut omassa narsisti miehessäni siis lukuisien muiden piirteiden lisäksi yhden jännän kaavan.
Hän aina hississä ja siis aina menee peiliin ja tuijottaa itseään millien etäisyydellä peilistä koko sen ajan kun olemme hississä aina! Lisäksi hän ottaa kuvia itsestään ihan koko ajan ja lähettelee minulle myös usein. Hänellä on ollut tämä tapa aina ja kuitenkin ihan yli 30v mies. Nykyään jo tiedän tällä kuvien lähettämisellä olevan moniakin tarkoitusperiä. Yksi tietty kuinka pitää itseään täydellisenä, mutta nykyään osaan jo lukea tuota hirviötä. Toinen on että kun hän on ns luvattomilla teillä niin tekee tämän ikäänkuin varmistaakseen selustansa etten voi väittää hänen olleen muualla kun sanoo. Rakentaa alibia. Häntä on niin helppo lukea nykyään. Tiedän jo monista ennakoivisra käytömalleisraan että aha nyt taas tulee konflikti, valheita, riita josta mykkäkoulu. Se menee poikkeuksetta samoilla kaavoilla.
Ravintolassakin peilailee itseään niin että minua on ihan hävettäbyt hänen puolesta kun ihmiset katsoo huvittuneena. Hän on tuota tehdessään kuin koomassa ihaillen itseään ettei huomaa kun ihmiset hymähtelee.
Onko narsitilla tapana
3
275
Vastaukset
- Anonyymi
Mun exä mies oli narsisti. Sama itseihailu näkyi kaiken aikaa. Hän kulki kesäaikaan kaupunkialueella ulkona urheiluhousuissa ja yläosa paljaana. Piti näkyä ne jonkinmoiset pikkulihakset.
Koska minusta ei ollut hänelle seuraa, vaan seuranpitäjä oli kuusi tuntia illassa TV. jona aikana en saanut puhua hänelle. Niin päätin ottaa avioeron ja toisekseen niin turpiinhan sitä toisinaan sain.- Anonyymi
Ihan tuttua. Hehän ihailevat itseään epänormaalilla tavalla. Ja tuon lisäksi he lyttäävät sinun ulkonäköä ja kaikkea jotta tuntevat olevansa oikein ihania. Sanoisin että ihmisyys on kaukana heidän teoissaan. Meillä myös mies lähetteli kuvia ja he peitä rakkauslauluja linkkinä kun samaan aikaan kävi maksullisissa naisissa. Lisäksi sain kuulla että käy hässimässä ystävääni, mutta minäpä vähän päätin olla ovela ja lähdin 2 vuorokaudeksi kotoa rauhoittumaan kun hänen läsnäolonsa Oksetti ja hän tivasi kenen kanssa olin reissussa. Noh päätin sanoa tämän kyseisen ystävän jota käy panemassa. Kyllä nyt on naama norsun vit... Lla kun ei voi äijä sanoa ettet ollut kun minä panin sitä samaan aikaan.. Heh olen vaan kuin ei mitään. Kiehukoot nyt narsku omissa sopissaan hyvä ystäväni kanssa. Melkeen huvittaa kun hän kiehuu eikä voi sanoa mitään. On varmaan ystäväni kanssa miettineet asiaa. Toinen ylläri odottaa kun pakkaan hänen kamat. 2 vuotta katselin paskaa nyt riitti.
- Anonyymi
Ei tuo ole narsismia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768