Mulla ois tällänen ongelma, ajoin täyskaasulla ja yhtäkkiä saammu, vaihdoin tulpanhatun ennen kuin lähdin ajamaan ajoin 10km ja sammui. Vaihoin sammumisen jälkee tulpan ei auttanut. Onko mahdollista että oon laittan jotenki väärin se tulpanhatun ku se toimi 10km. Onko tulpanjohdot lähteny irti jotenki vai onko puola rikki. Mopo on drac 2019 eli aika uusi mopo ja vireinä tehoputki.
Kiitos etukäteen vastaajille tarviin pikasee apuun KIITOS
Mopo ei anna kipinää
9
4375
Vastaukset
- Anonyymi
Se tulpanhattu vaan kierretään siihen tulpanjohtoon. Ootko kattonut tuleeko kipinää?
- Anonyymi
Sitä mä just ihmettelin ku ei tuu kipinää
- Anonyymi
Puolan johdot sun muut kiinni? Liittimet kattoo läpi jos vaikka irronnut. Noin uusi mopo niin en usko että isommasta on kiinni. Liittimet voi olla ovelia koska näyttää että on kiinni mutta ei ole pohjassa. Kannattaa lähteä liikkeelle virtalukon pohjasta.
- Anonyymi
Oon käyny läpi kaikki liittimet ja kaikki on kiinni. Siihe kuitenki kun yrittää polkasta palaa etuvalo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon käyny läpi kaikki liittimet ja kaikki on kiinni. Siihe kuitenki kun yrittää polkasta palaa etuvalo
Valot sammuttaa niin riittää virtaa sytytysjärjestelmään ja Puolaan pitäisi tulla heräte virtaa ei se muuten toimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valot sammuttaa niin riittää virtaa sytytysjärjestelmään ja Puolaan pitäisi tulla heräte virtaa ei se muuten toimi?
Voiks se olla joku tulpnjohto
- Anonyymi
Kaverilla oli sama mopo ja se söi noita sytytystulppia ku leipää. Siellä oli se oksissa jokin vikana että posautteli niitä tulppia. Varmaan jokin mallivika mutta en tiedä miksi ei tule kipinää mopoon sulla.
- Anonyymi
löytykö ikinä vikaa kun itelläkin saman vuotisesta drackista lähteny kipinä ja samat oireet
- Anonyymi
Jos aloittajalla vielä sama tulpanhattu, niin nyt se on jo vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1814193"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?892740Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am1322229Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p782196- 192021
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark52019Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.281970Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m201793Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251793- 831777