Lämpöä kun ajattelet minua..meillä on sydänyhteys <3
Tunnen aina tuolla sydänalassa
24
98
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnetko sitä siis koko ajan? :)
- Anonyymi
En vaan välillä ja tiedän, että hän ajattelee minua erityisesti silloin. Sellainen rakkaus aalto :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan välillä ja tiedän, että hän ajattelee minua erityisesti silloin. Sellainen rakkaus aalto :)
Niitä muuten tulee. Tunnen.
- Anonyymi
Samoin. Ja huomannut, että mietit mua eniten tiettyihin aikoihin päivästä. Taidat olla kävelevä kello :)
- Anonyymi
Joskus ajattelin että nämä tällaiset ovat häneltä minulle 😊♥️ Niin suloinen ja toiveikas olin ♥️♥️
samt tunteet, erästä miestä kohtaan <3
=)- Anonyymi
Miksi otsikkosi on eriparia olevat?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi otsikkosi on eriparia olevat?
no se nyt on nicci, en ole vaihtanut.
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
no se nyt on nicci, en ole vaihtanut.
Mutta tarkoittaako se, että olette eriparia olevat?
Yhteensopimattomat? Anonyymi kirjoitti:
Mutta tarkoittaako se, että olette eriparia olevat?
Yhteensopimattomat?joo, kyllähän taidetaan olla ns. erimaailmoista.
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
joo, kyllähän taidetaan olla ns. erimaailmoista.
Mene jo sinne kaljakavereitten kanssa parantamaan maailmaasi tai osta pullo viinaa se auttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mene jo sinne kaljakavereitten kanssa parantamaan maailmaasi tai osta pullo viinaa se auttaa.
Ei ole kaljakavereita, en juo kaljaa, en viinaa, viiniä joskus. päihteitä en käytä.
se on outona ihmisenä tyydyttävä yksin oloon.
- Anonyymi
Tuo pitää paikkansa, ajattelen useita kertoja päivässä, ja sinä rekisteröit ne kerrat.
- Anonyymi
Tunnen kipua sydämmessä ja keuhkoissa, kaikki vain vihaavat mua:(
- Anonyymi
Onko aloittaja nainen ja ajattelee miestä?
- Anonyymi
Nainen olen ja s, j mielessä
- Anonyymi
Ei ap:n kommentti
- Anonyymi
Miettiä saattaa, mutta ei S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ap:n kommentti
Kuka sinun miekessäsi on?
- Anonyymi
loiujhytggfdssaaw...https://youtu.be/9sXNoGIlQF4
¤2<3 - Anonyymi
Niin on yhteys ja se on hyvä juttu. En haluaisi olla ilman sitä enää.
- Anonyymi
Meillä on sanaton yhteys, tunneyhteys. Vaistoa hänestä, ja hänen vaistonsa minusta.
- Anonyymi
No mitä ajattelet siitä?
Tuntuuko sinusta siltä että olisitte jotenkin erikoisia?
Mitäs jos ykseys tulee kaikille, olette vain edelläkävijöitä?
Pitäiskö näyttää mallia muille miten yhdytään?
- Anonyymi
Kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492