Lämpöä kun ajattelet minua..meillä on sydänyhteys <3
Tunnen aina tuolla sydänalassa
24
51
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnetko sitä siis koko ajan? :)
- Anonyymi
En vaan välillä ja tiedän, että hän ajattelee minua erityisesti silloin. Sellainen rakkaus aalto :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan välillä ja tiedän, että hän ajattelee minua erityisesti silloin. Sellainen rakkaus aalto :)
Niitä muuten tulee. Tunnen.
- Anonyymi
Samoin. Ja huomannut, että mietit mua eniten tiettyihin aikoihin päivästä. Taidat olla kävelevä kello :)
- Anonyymi
Joskus ajattelin että nämä tällaiset ovat häneltä minulle 😊♥️ Niin suloinen ja toiveikas olin ♥️♥️
samt tunteet, erästä miestä kohtaan <3
=)- Anonyymi
Miksi otsikkosi on eriparia olevat?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi otsikkosi on eriparia olevat?
no se nyt on nicci, en ole vaihtanut.
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
no se nyt on nicci, en ole vaihtanut.
Mutta tarkoittaako se, että olette eriparia olevat?
Yhteensopimattomat? Anonyymi kirjoitti:
Mutta tarkoittaako se, että olette eriparia olevat?
Yhteensopimattomat?joo, kyllähän taidetaan olla ns. erimaailmoista.
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
joo, kyllähän taidetaan olla ns. erimaailmoista.
Mene jo sinne kaljakavereitten kanssa parantamaan maailmaasi tai osta pullo viinaa se auttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mene jo sinne kaljakavereitten kanssa parantamaan maailmaasi tai osta pullo viinaa se auttaa.
Ei ole kaljakavereita, en juo kaljaa, en viinaa, viiniä joskus. päihteitä en käytä.
se on outona ihmisenä tyydyttävä yksin oloon.
- Anonyymi
Tuo pitää paikkansa, ajattelen useita kertoja päivässä, ja sinä rekisteröit ne kerrat.
- Anonyymi
Tunnen kipua sydämmessä ja keuhkoissa, kaikki vain vihaavat mua:(
- Anonyymi
Onko aloittaja nainen ja ajattelee miestä?
- Anonyymi
Nainen olen ja s, j mielessä
- Anonyymi
Ei ap:n kommentti
- Anonyymi
Miettiä saattaa, mutta ei S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ap:n kommentti
Kuka sinun miekessäsi on?
- Anonyymi
loiujhytggfdssaaw...https://youtu.be/9sXNoGIlQF4
¤2<3 - Anonyymi
Niin on yhteys ja se on hyvä juttu. En haluaisi olla ilman sitä enää.
- Anonyymi
Meillä on sanaton yhteys, tunneyhteys. Vaistoa hänestä, ja hänen vaistonsa minusta.
- Anonyymi
No mitä ajattelet siitä?
Tuntuuko sinusta siltä että olisitte jotenkin erikoisia?
Mitäs jos ykseys tulee kaikille, olette vain edelläkävijöitä?
Pitäiskö näyttää mallia muille miten yhdytään?
- Anonyymi
Kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491