Lämpöä kun ajattelet minua..meillä on sydänyhteys <3
Tunnen aina tuolla sydänalassa
24
83
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnetko sitä siis koko ajan? :)
- Anonyymi
En vaan välillä ja tiedän, että hän ajattelee minua erityisesti silloin. Sellainen rakkaus aalto :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan välillä ja tiedän, että hän ajattelee minua erityisesti silloin. Sellainen rakkaus aalto :)
Niitä muuten tulee. Tunnen.
- Anonyymi
Samoin. Ja huomannut, että mietit mua eniten tiettyihin aikoihin päivästä. Taidat olla kävelevä kello :)
- Anonyymi
Joskus ajattelin että nämä tällaiset ovat häneltä minulle 😊♥️ Niin suloinen ja toiveikas olin ♥️♥️
samt tunteet, erästä miestä kohtaan <3
=)- Anonyymi
Miksi otsikkosi on eriparia olevat?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi otsikkosi on eriparia olevat?
no se nyt on nicci, en ole vaihtanut.
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
no se nyt on nicci, en ole vaihtanut.
Mutta tarkoittaako se, että olette eriparia olevat?
Yhteensopimattomat? Anonyymi kirjoitti:
Mutta tarkoittaako se, että olette eriparia olevat?
Yhteensopimattomat?joo, kyllähän taidetaan olla ns. erimaailmoista.
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
joo, kyllähän taidetaan olla ns. erimaailmoista.
Mene jo sinne kaljakavereitten kanssa parantamaan maailmaasi tai osta pullo viinaa se auttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mene jo sinne kaljakavereitten kanssa parantamaan maailmaasi tai osta pullo viinaa se auttaa.
Ei ole kaljakavereita, en juo kaljaa, en viinaa, viiniä joskus. päihteitä en käytä.
se on outona ihmisenä tyydyttävä yksin oloon.
- Anonyymi
Tuo pitää paikkansa, ajattelen useita kertoja päivässä, ja sinä rekisteröit ne kerrat.
- Anonyymi
Tunnen kipua sydämmessä ja keuhkoissa, kaikki vain vihaavat mua:(
- Anonyymi
Onko aloittaja nainen ja ajattelee miestä?
- Anonyymi
Nainen olen ja s, j mielessä
- Anonyymi
Ei ap:n kommentti
- Anonyymi
Miettiä saattaa, mutta ei S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ap:n kommentti
Kuka sinun miekessäsi on?
- Anonyymi
loiujhytggfdssaaw...https://youtu.be/9sXNoGIlQF4
¤2<3 - Anonyymi
Niin on yhteys ja se on hyvä juttu. En haluaisi olla ilman sitä enää.
- Anonyymi
Meillä on sanaton yhteys, tunneyhteys. Vaistoa hänestä, ja hänen vaistonsa minusta.
- Anonyymi
No mitä ajattelet siitä?
Tuntuuko sinusta siltä että olisitte jotenkin erikoisia?
Mitäs jos ykseys tulee kaikille, olette vain edelläkävijöitä?
Pitäiskö näyttää mallia muille miten yhdytään?
- Anonyymi
Kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site525890Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714615Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352369Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131229Mikset pidä yhteyttä?
Miksi et? Ei sun ois tarvinnut sanoa niin tarkoittamatta. Särit mun sydämen. Sinun pitäis jo tietää paremmin.61010