Yläaste pelottaa

Anonyymi

Moi! Oon tämmönen 07 ja oon vielä 6 lk asun Helsingissä ja mun nimi on Elina. Meen kesäloman jälkeen yläasteelle. Oon tosi lyhyt ja pienikokoinen, (139cm) ja mua pelottaa että mua kiusataan siellä siitä. Kerran vitosluokalla oltiin ruokajonossa (eskarit tulee aina samaan aikaan meidän kanssa ruokailee) niin ne oli meidän kanssa samassa ruokajonossa, sitten niiden ohjaaja sanoi niille että sämpylän voi ottaa vasta myöhemmin. Sit otin sämpylän ja sit se eskarin ohjaaja tuli vihasesti siihen mun viereen koski mun olkapäähän koska olin niin lyhyt niin se luuli et oon eskarilainen ni sit käännyin ja se tajus että oon ihan 5 lk😂 Se pahoitteli siin pyysi anteeksi monta keetaa mut olin vaa vihanen sille.. Mut joo ja mua kiusataan mun pituudesta ja tällee mut se on jo vähän loppunu.. Mut edellee vieläji.. Mut joo voittekste anta vinkkejä et miten voin näyttää pidemmältä esim.. tai et miten sanon jollekin jos joku tulee kiusaa mua mun pituudesta, jotenkin ns roastata lol..

3

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pieni on kaunista:)

• Anonyymi

Aikuisten oikeessa maailmassa ei oo väliä, koulut on siitä typeriä paikkoja typerää nuoruusikää että joku joutuu aina lauman maaliksi.. Meidänkin luokalla kiusattiin jopa luokan pisintä tyttöä, tunnen myötähäpeää vaikka en osallistunut, en uskaltanut kyllä puolustellakaan päästäkseni mukaan maalitettavaksi. Jos aikuisiällä voisi asiaa muuttaa, tekisin aikahyppyjä ja pelastaisin koulukiusattuja . Aikuisten maailmassa ei ajatella tuollein, koita jaksaa ja selvitä, voit aina hakeutua johonkin vertais tai etäopetukseenkin ehkä. Hyvin harvinaista että koulukiusatut jää kiusaajien hampaisiin aikuisena, jäljet siitä saattaa jäädä toki ahdistamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7016
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3722
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3249
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      232
      2376
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2115
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      41
      1968
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1869
    8. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      23
      1792
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1768
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1743
    Aihe