Moi! Oon tämmönen 07 ja oon vielä 6 lk asun Helsingissä ja mun nimi on Elina. Meen kesäloman jälkeen yläasteelle. Oon tosi lyhyt ja pienikokoinen, (139cm) ja mua pelottaa että mua kiusataan siellä siitä. Kerran vitosluokalla oltiin ruokajonossa (eskarit tulee aina samaan aikaan meidän kanssa ruokailee) niin ne oli meidän kanssa samassa ruokajonossa, sitten niiden ohjaaja sanoi niille että sämpylän voi ottaa vasta myöhemmin. Sit otin sämpylän ja sit se eskarin ohjaaja tuli vihasesti siihen mun viereen koski mun olkapäähän koska olin niin lyhyt niin se luuli et oon eskarilainen ni sit käännyin ja se tajus että oon ihan 5 lk😂 Se pahoitteli siin pyysi anteeksi monta keetaa mut olin vaa vihanen sille.. Mut joo ja mua kiusataan mun pituudesta ja tällee mut se on jo vähän loppunu.. Mut edellee vieläji.. Mut joo voittekste anta vinkkejä et miten voin näyttää pidemmältä esim.. tai et miten sanon jollekin jos joku tulee kiusaa mua mun pituudesta, jotenkin ns roastata lol..
Yläaste pelottaa
3
174
Vastaukset
- Anonyymi
Pieni on kaunista:)
- Anonyymi
Aikuisten oikeessa maailmassa ei oo väliä, koulut on siitä typeriä paikkoja typerää nuoruusikää että joku joutuu aina lauman maaliksi.. Meidänkin luokalla kiusattiin jopa luokan pisintä tyttöä, tunnen myötähäpeää vaikka en osallistunut, en uskaltanut kyllä puolustellakaan päästäkseni mukaan maalitettavaksi. Jos aikuisiällä voisi asiaa muuttaa, tekisin aikahyppyjä ja pelastaisin koulukiusattuja . Aikuisten maailmassa ei ajatella tuollein, koita jaksaa ja selvitä, voit aina hakeutua johonkin vertais tai etäopetukseenkin ehkä. Hyvin harvinaista että koulukiusatut jää kiusaajien hampaisiin aikuisena, jäljet siitä saattaa jäädä toki ahdistamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915