Minua on alkanut häiritsemään nyt enemmän eräs hatara muisto lapsuudesta. Tämä putkahtaa päähän vähän väliä, vaikka olen sen pääasiassa aiemmin unohtanut. Olen nyt siis 33 vuotias.
Tapahtuma aikana olin n. 5-6v. Muistan, että eräs minua vanhempi poika ehkä n. 13v ilmestyi pihapiiriimme ja alkoi olemaan minulle hyvin mukava. Muistikuvan mukaan olen tämän pojan kainalossa makoillut ja ollut jotenkin "euforisessa" mielentilassa. Sitten poika vain hävisi, en tiedä mistä hän ilmestyi ja mihin hän hävisi.
Nyt kun tätä asiaa miettii, niin miksi täysin vieras 5-6v pikkulikka makoilee esiteinin kainalossa?
En ole koskaan pystynyt olemaan parisuhteessa. Jos joku tulee liian lähelle, alkaa ahdistaa viestävästi ja joudun vetäytymään tilanteesta. En ole koskaan harrastanut seksiä selvinpäin ja viime kerrastakin on jo useita vuosia. Seksuaalisuus ja alastomuus on jotenkin aina ollut vaikea asia minulle. En osaa puhua siitä ja se jotenkin hävettää. Mulla on myös muita rankkoja kokemuksia lapsuudesta ja on ollut vaikeuksia muillakin elämän osa-alueilla. Olen niistä nyt pääsääntöisesti päässyt eroon terapian avulla muutamia vuosia sitten.
En osaa nyt sanoa miksi tuo eräs muisto lapsuudestani alkanut vaivaamaan? Tainnut mennä tuossa välissä muiden ongelmien kanssa taistellessa, että tämä asia jäänyt unohduksiin... Mutta nyt se kummittelee... Ongelma on myös se, että muisto on hatara, mutta uskon sen olevan todellinen...
Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia jakaa?
Millaisia oireita aikuisena lapsuudessa koetusta hyväksikäytöstä?
Anonyymi
1
83
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi hyvä, että et näitä valemuistoja hellisi ja kehittelisi eteenpäin. Keskity nykyhetkeen ja tulevaisuuteen. Vain tulevaisuuteen voi vaikuttaa.
Asianmukainen lääkitys ja ihmisten pariin hakeutuminen auttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559