Eurooppalainen propaganda puree kansalaisiin. Kaikki mitä Pohjois-Koreassa tehdään on väärin. Euroopassa ja muualla maailmaa kansalaiset aivopestään oman maansa isänmaallisuuteen ja omaan kulttuuriin, mutta Pohjois-Koreassa näin ei saa tehdä. Haastatellaan Pohjois-Koreasta loikanneita, samaa voidaan tehdä ja haastatella vaikka Etelä-Korean kansalaista joka ei ole omaan maahansa tyytyväinen. Joka maassa aivopestään omat kansalaiset, ja palvotaa maansa Presidenttejä ja muita valtionmiehiä patsailla ja kuvilla. Jos Pohjois-Korea julistautuu kapitalistiseksi valtioksi, mielenkiinto lopahtaa siihen mitä maassa tapahtuu. Toki joka maassa on kurjuutta, myös Pohjois-Koreassa. Muualla maailmaa 1 miljoona lasta kuolee sairauksiin ja nälkään joka vuosi, mutta se ei ole mielenkiintoista. Jos joskus käyn Pohjois-Koreassa voi itse tehdä omat johtopäätökset miten maa makaa. Paljonko tv-yhtiöt tienaa vuosittain tehdessä dokumentteja suuresta Pohjois-Korean johtajasta. Vietnamissa asuu 95 miljoonaa ja siellä ihmiset vasta kurjuudessa elää. Maailmassa on paljon pahempia paikkoja asua kuin Pohjois-Korea.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001030Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61837- 70787
- 69702
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33556- 40505
- 48497