Uh-uh. Alkaakohan gurulla meneen ihan oikeesti yli?
hellureija...
7
98
Vastaukset
Kaikilla karppausguruilla on mennyt yli jo aikaa sitten. Heikkilä kauppaa nyt nettikurssia immuniteetistä. Laardilla eroon koronasta siis.
- Anonyymi
Heikkilän "Näin vahvistat immuniteettiasi" -kurssi 139€. Huuhaata halvalla.
Anonyymi kirjoitti:
Heikkilän "Näin vahvistat immuniteettiasi" -kurssi 139€. Huuhaata halvalla.
Huuhaata aika kalliilla.Ehkä tuolle löytyy ostajia mutta saman tiedon eli elä terveellisesti saa ilmaisestikin. Heikkilän vastaus on todennäköisesti se, että hiilihydraatti aiheuttaa insuliiniresistenssiä ja se huonontaa immuniteettiä.
- Anonyymi
Kolet koholle sillä: Kaksi uunituoretta tutkimusta osoitti, että matala HDL ja LDL korreloivat vahvasti koronantaudin vakavuuden kanssa. Jos ennen sairastumista oli matalat kolestroliarvot, se johti tutkimuksen mukaan vakavampaan tapaukseen. Toisen mukaan kolesteroliarvot laskivat vielä sairauden myötä, ja jos eivät nousseet takaisin ylös sairastelun aikana, oli kuoleman riski yli 20-kertainen.
Korkeammat HDL ja LDL lukemat ovat siis immuniteetin kannalta hyvä asia. Tämähän ei ole uutta, sillä aiemminkin on todettu että korkea kolesteroli suojaa paremmin syöviltä ja tulehdustaudeilta. Eikä vaikuta tutkimusten mukaan verisuonten kalkkeutumiseen tai korreloi sen etenemisen kanssa.Sairastaminen ja vanhuus laskevat kolesterolia. Syy ja seuraus ovat siis väärin päin.Todettiinko noissa tutkimuksissa, että korkea LDL ei aiheuta syväntautiriskiin vai onko kyse omasta tulkinnastasi?
Ei tuossa ole kyse immuniteetista vaan sairauden vakavuudesta.- Anonyymi
Korrelaatio ei vahvista kausaalisuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Korrelaatio ei vahvista kausaalisuutta.
Ei. On vaan tunnettu asia että sairastaminen tai heikkous parantaa kolesteroliarvoja. Kolesteroliarvoja on myös seurattu yksilötasolla pitkään ja huonot kolesteroliarvot korreloivat sv-sairauksien kanssa. Ei tuokaan osoita kausaalisuutta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171597
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35839Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29809Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34708Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42669Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653