se ei ole helppoa!
se sattuu, viiltää ja hätähuuto on sisällä miksi piti kohdata paha ihminen.
tottakai otan oppina mutta tämä tie ei ole ollut helppo kokea ja ennen kaikkea tuntea.
ymmärrän tapahtuneet, ymmärrän miksi hän minut valitsi..
toivon joskus saavani vastauksen siihen että se paha saisi oman palkkansa aiheuttamastaan mielipahasta.
jatkan selviytymistyötäni ja kuulisin mielelläni vastaavia kokemuksia jos niitä löytyy...
erityisherkän selviytyminen narsistisesta kohtaamisesta
128
1551
Vastaukset
Kyllä erityisherkät osaa olla niin energiaa imeviä tapauksia että oksat pois!
Yhden psykopaatti epäilyn tapasin ja häneltä löysin sydämen.
Näen aloituksessa ainoastaan syyllistämistä ja sen varmasti osaat?- Anonyymi
Erityisherkän ja narsistin kohtaaminen on energiatasolla hurja.
Menin eilen yllättäen hirveään kuntoon keskusteltuani äitini kanssa. Huoli on taas suuri.
Toivottavasti kaikki on hyvin. Se narsistin energia riipii selkäpiitä ja aivoja.
Soitin ihan velvollisuuden tunteen vuoksi tiedustellakseni vointiaan, En oisi halunnut keskustelua itsestäni. Ja nyt sitten voin huonosti. En tiedä olisko taas kannattanu uhrautua näin. Mutta se velvoisuuden tunne, ettei häntä hylätä sinne kotipiiriinsä eristykseen. Muuten on ollut helpompi nyt kun ovat vähän eristyksissä.
"poiuytfdfghj" Anonyymi kirjoitti:
Menin eilen yllättäen hirveään kuntoon keskusteltuani äitini kanssa. Huoli on taas suuri.
Toivottavasti kaikki on hyvin. Se narsistin energia riipii selkäpiitä ja aivoja.
Soitin ihan velvollisuuden tunteen vuoksi tiedustellakseni vointiaan, En oisi halunnut keskustelua itsestäni. Ja nyt sitten voin huonosti. En tiedä olisko taas kannattanu uhrautua näin. Mutta se velvoisuuden tunne, ettei häntä hylätä sinne kotipiiriinsä eristykseen. Muuten on ollut helpompi nyt kun ovat vähän eristyksissä.
"poiuytfdfghj"Anna hänen ottaa yhteyttä ja sillä selvä niin homma luistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"poiuytfdfghj"Mikäs hätä sulla yht äkkiä tuli äidistäsi? Luureihin olet soitellut päästäksesi hänestä eroon ja pääsetkin, kun lopetat sen soittelun hänelle. Huomasitko viimein, ettei hän kaipaa soitteluasi, vaikka yrität esittää olevasi hänelle jonkunlaisena turvana.Miten sinä edes voisit olla hänelle avuksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs hätä sulla yht äkkiä tuli äidistäsi? Luureihin olet soitellut päästäksesi hänestä eroon ja pääsetkin, kun lopetat sen soittelun hänelle. Huomasitko viimein, ettei hän kaipaa soitteluasi, vaikka yrität esittää olevasi hänelle jonkunlaisena turvana.Miten sinä edes voisit olla hänelle avuksi?
Siis hän sitö kaipaa koska on riippuvainen kiusaamisestani. Itsellä oli niin hyvä vointi, että ajattelin ihan vain varnistaa vanhan ihmisen kunnin. mä oen semmonen ihminen että välitän vihamiestenikin kunnosta aina. ja haluanheidänkin pysyvän kunnossa. Mutta on totta että oli virhe soittaaa, suuri virhe, Tarjkoitus oli kysyä vain hänen vointinsa, siinä meni pieleen kun hän alkoi lirkutella keskustelua minusta joka tuntui hyvin epämiellyttävälle kuten kaikki mitä hän puhuu minusta olkoompa vaikka vain hiuksistani. ällötys leviää koko kehoon jos hän vaan puhuu vaikka hiuksistani.
"poiuytfdfghj"
"poiuytrdfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hän sitö kaipaa koska on riippuvainen kiusaamisestani. Itsellä oli niin hyvä vointi, että ajattelin ihan vain varnistaa vanhan ihmisen kunnin. mä oen semmonen ihminen että välitän vihamiestenikin kunnosta aina. ja haluanheidänkin pysyvän kunnossa. Mutta on totta että oli virhe soittaaa, suuri virhe, Tarjkoitus oli kysyä vain hänen vointinsa, siinä meni pieleen kun hän alkoi lirkutella keskustelua minusta joka tuntui hyvin epämiellyttävälle kuten kaikki mitä hän puhuu minusta olkoompa vaikka vain hiuksistani. ällötys leviää koko kehoon jos hän vaan puhuu vaikka hiuksistani.
"poiuytfdfghj"
"poiuytrdfghj"Varmaan tykkäisi henkisen tilan vaihtokaupasta kanssani, mutta minua ei sellainen kiinnosta.
"poiuytfdfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tykkäisi henkisen tilan vaihtokaupasta kanssani, mutta minua ei sellainen kiinnosta.
"poiuytfdfghj"Hyvän henkisen tilan eteen on uurastettava taukoamatta itse ilman luonteen laiskuutta tai lepsuutta-.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvän henkisen tilan eteen on uurastettava taukoamatta itse ilman luonteen laiskuutta tai lepsuutta-.
"poiuytfghj"En muutenkaan usko aivoja laiskistuttavan mielenterveyshoidon tehoon pätkääkään.
"poiuytrfdfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muutenkaan usko aivoja laiskistuttavan mielenterveyshoidon tehoon pätkääkään.
"poiuytrfdfghj"En usko pulinvastaajiin jotka sanovat korkeisiin moraaliarvoihin pyrkimisestä: "Eiks toi oo rankkaa ???"Mitä he oikeen tarkottaa en ymmärrä ? Kuuluukin olla siinä mielessä elämän rankkaa. .
"poiuytrfdfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko pulinvastaajiin jotka sanovat korkeisiin moraaliarvoihin pyrkimisestä: "Eiks toi oo rankkaa ???"Mitä he oikeen tarkottaa en ymmärrä ? Kuuluukin olla siinä mielessä elämän rankkaa. .
"poiuytrfdfghj"En usko terapioihin joissa ihmistäö manipuloidaan moraalisesti laiskaksi mukavuuden nimissä- Se on huijausta.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko terapioihin joissa ihmistäö manipuloidaan moraalisesti laiskaksi mukavuuden nimissä- Se on huijausta.
"poiuytfghj"Ehdotukset että mulla pis mukavampaa maailmassa, ne on vain v'äliaikaisia nautintoja eikä ratkaise loppupeleissä.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdotukset että mulla pis mukavampaa maailmassa, ne on vain v'äliaikaisia nautintoja eikä ratkaise loppupeleissä.
"poiuytrfghj"Säälittää äitini joka vieä rakemtaa eämäänsä tämän puoleiseen maailmaan ylo 70 vuotiaania, itse lopetin sen 16-vuotiaana.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittää äitini joka vieä rakemtaa eämäänsä tämän puoleiseen maailmaan ylo 70 vuotiaania, itse lopetin sen 16-vuotiaana.
"poiuytrfghj"En usko pätkääkään mielenteveyeshoitoihin jotka perustaa maallisiin nautintoihin tuonpuoleisen sijaan.
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko pätkääkään mielenteveyeshoitoihin jotka perustaa maallisiin nautintoihin tuonpuoleisen sijaan.
"poiuytfdfgh"Ne ei ymmärrä siellä auttavassa puheimessa että henkilökohtaisesti minualla on vain yksi ainoa ongelma: Huoli siitä, ettei tässä yhteisessä sekoilussamme joku muu tai minä vain vahingoitu, kun aika tolkutonta menoa on. Tuo on eläm-äni ainoa ongelma mitä minua koskaan vaivaa. .
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ei ymmärrä siellä auttavassa puheimessa että henkilökohtaisesti minualla on vain yksi ainoa ongelma: Huoli siitä, ettei tässä yhteisessä sekoilussamme joku muu tai minä vain vahingoitu, kun aika tolkutonta menoa on. Tuo on eläm-äni ainoa ongelma mitä minua koskaan vaivaa. .
"poiuytrfghj"Jotkut auttavassa puhelimessa toistelee samoja auseita kuin äitini:
Kun jokin vätettävissä ollut ikävyys on kuitenkin päässyt tapahtumaan koska erinäisiä jo tiedossa oleita seikkoja ei otettu huomioon ajoissa, niin sitten sanovat napakasti näin. "Siitä ei puhuta mikä on johtanut tähän, Nyt puhutaan (tai lähdetään) tästä hetkestä".
Mä en kannata tuota koska myös menneestä tulee ottaa tietoa huomioon tulevaisuuden kannalta.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut auttavassa puhelimessa toistelee samoja auseita kuin äitini:
Kun jokin vätettävissä ollut ikävyys on kuitenkin päässyt tapahtumaan koska erinäisiä jo tiedossa oleita seikkoja ei otettu huomioon ajoissa, niin sitten sanovat napakasti näin. "Siitä ei puhuta mikä on johtanut tähän, Nyt puhutaan (tai lähdetään) tästä hetkestä".
Mä en kannata tuota koska myös menneestä tulee ottaa tietoa huomioon tulevaisuuden kannalta.
"poiuytfghj"Se ero on minussa ja suuressa osassa luurivastaajia, että minä haluan ehdottomasti kuulla siitä jos oma toimintani on vaikuttanut negartiivisesti tai vaaralllisesti jonkun toisen ellämään tietämättäni ja minua on pitänyt oikein jouko.llla vakuutella että kyllä minulle tultaisiin valittamaan jos konkreettisesti niin olisi käynyt.
Kuitenkin jos minulla on tiedossa jotakin miten joku on vahingoittanut minua, siitä ei sovi puhua.
"poiuytrfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ero on minussa ja suuressa osassa luurivastaajia, että minä haluan ehdottomasti kuulla siitä jos oma toimintani on vaikuttanut negartiivisesti tai vaaralllisesti jonkun toisen ellämään tietämättäni ja minua on pitänyt oikein jouko.llla vakuutella että kyllä minulle tultaisiin valittamaan jos konkreettisesti niin olisi käynyt.
Kuitenkin jos minulla on tiedossa jotakin miten joku on vahingoittanut minua, siitä ei sovi puhua.
"poiuytrfdfgh"Hassua on muuten se, mitä mulle tui äsken mieleeen. Ainakin kolme "pahinta vihoillstani" sanoo minua "hyväksi ihmiseksi"...heh
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassua on muuten se, mitä mulle tui äsken mieleeen. Ainakin kolme "pahinta vihoillstani" sanoo minua "hyväksi ihmiseksi"...heh
"poiuytrfgh"Nyttenkin minulla on tuntematon vastustaja, jota olen koittanut vakuuttaa etten halua hänelle mitään vahinkoa koskaan missään olosuhteissa.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyttenkin minulla on tuntematon vastustaja, jota olen koittanut vakuuttaa etten halua hänelle mitään vahinkoa koskaan missään olosuhteissa.
"poiuytrfgh"Mun äitin mielestä on niin tosi ärsyttävää kun mua ei saa millään hyökkäämään takasin
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun äitin mielestä on niin tosi ärsyttävää kun mua ei saa millään hyökkäämään takasin
"poiuytfghj"Itse he halusi siellä luurissa vättämättä keskustella kaikkea muuta kuin tiiviisti asiastani ja sitten valittavat että meni aikaa ja vaikka mistä puhuttiin. No juuri siksi toivoin ettei minun "psykoogiaani" mentäisi ollenkään koska mun sisäinen maailma on hyvin laaja , siitä ei voi saada järjellistä käsitystä tunnin tai sadankaan tunnin keskustelulla. Tiesin että kaaos siitä vain seuraa.- He vailittaa kaikesta mistä varoitin etukäteen mutta he halusi vättämättä silti. Siksi toivoin että olis vain puhutttu fyysisestä vammastani ja emotionaalisen väkivallan ongelmasta tiiviisti. Mutta siihen eivät suostuneet jostain syystä mitä pidän kummallisena-.
Itse halusivat päästä mun loputonta filosofointiani pulppuavaan sisimpään puoiväkisin. Turha valittaa että nyt sitten avaan sitä vähän.
Anonyymi kirjoitti:
Itse he halusi siellä luurissa vättämättä keskustella kaikkea muuta kuin tiiviisti asiastani ja sitten valittavat että meni aikaa ja vaikka mistä puhuttiin. No juuri siksi toivoin ettei minun "psykoogiaani" mentäisi ollenkään koska mun sisäinen maailma on hyvin laaja , siitä ei voi saada järjellistä käsitystä tunnin tai sadankaan tunnin keskustelulla. Tiesin että kaaos siitä vain seuraa.- He vailittaa kaikesta mistä varoitin etukäteen mutta he halusi vättämättä silti. Siksi toivoin että olis vain puhutttu fyysisestä vammastani ja emotionaalisen väkivallan ongelmasta tiiviisti. Mutta siihen eivät suostuneet jostain syystä mitä pidän kummallisena-.
Itse halusivat päästä mun loputonta filosofointiani pulppuavaan sisimpään puoiväkisin. Turha valittaa että nyt sitten avaan sitä vähän.
"poiuytrfdfgh"Mä en käsitä tätä että nekin tahot joita mulle oikein mainostettiin henkisen väkivallan asiantuntijoiksi , niin heidän ainoa anti parhaimmillaan on suostua hieman mukaan kannustamaan ettei ole yhteydessä kiusaajaan ja sekin tulee ulos vain sieltä vetämällä ja sitten joku vähän hitaasti tavaa pari sanaa mitä henkiseen väkivataan kuuluu: Alistaminen, kontrllointi ja sit tyssää muisti...
Ja sit ilmaistaan että tämän enempää meillä ei ole antaa. Hämmentää tämä asiantuntijuus...
kun jää muutamaan sanaan aiheesta...
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en käsitä tätä että nekin tahot joita mulle oikein mainostettiin henkisen väkivallan asiantuntijoiksi , niin heidän ainoa anti parhaimmillaan on suostua hieman mukaan kannustamaan ettei ole yhteydessä kiusaajaan ja sekin tulee ulos vain sieltä vetämällä ja sitten joku vähän hitaasti tavaa pari sanaa mitä henkiseen väkivataan kuuluu: Alistaminen, kontrllointi ja sit tyssää muisti...
Ja sit ilmaistaan että tämän enempää meillä ei ole antaa. Hämmentää tämä asiantuntijuus...
kun jää muutamaan sanaan aiheesta...
"poiuytfdfgh"Yhdessä puhelimessa oli ihan maallikko , pyysin hieman kertomaan omista kokemuksistaan aiheesta jotta tiedän tarkastelulähtökohtaansa. Hän kertoi ihan mielellään mut sit mul katkes puhelin, mutta siitä sain ihan oivallusta, mut en toki kerro julkisesti mitään muiden asioista, Mutta puhelussa oli ihan järkeä.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessä puhelimessa oli ihan maallikko , pyysin hieman kertomaan omista kokemuksistaan aiheesta jotta tiedän tarkastelulähtökohtaansa. Hän kertoi ihan mielellään mut sit mul katkes puhelin, mutta siitä sain ihan oivallusta, mut en toki kerro julkisesti mitään muiden asioista, Mutta puhelussa oli ihan järkeä.
"poiuytfghj"Ai niin siellä asiantuntijapuhelimessa kun mä sanoin etsiväni emotionaalisen väkivallan asiantuntemusta omaava henkiöä, niin hän vastas: "Ei me kun me ollaan henkisen väkivallan..."
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin siellä asiantuntijapuhelimessa kun mä sanoin etsiväni emotionaalisen väkivallan asiantuntemusta omaava henkiöä, niin hän vastas: "Ei me kun me ollaan henkisen väkivallan..."
"poiuytfghj"Ja sit hän tosiaan osasi sanoa että siihen kuuluu alistaminen ja kontrollointi ja sit jotenkin ajatuksensa tuntui tyssäävän ja neuvoi soittamaan siihen toiseen puhelimeen joka oli ohjannut minut soittamaan heiille erityisinä valvottuina asiantuntijoina.
"poiuygfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sit hän tosiaan osasi sanoa että siihen kuuluu alistaminen ja kontrollointi ja sit jotenkin ajatuksensa tuntui tyssäävän ja neuvoi soittamaan siihen toiseen puhelimeen joka oli ohjannut minut soittamaan heiille erityisinä valvottuina asiantuntijoina.
"poiuygfghj"Takuulla moni luurivastaaja kuulostaa minua vihasemmalle niin eikö se vihaisuusongema oe enemmän itsellään kuin mulla. Miksei he ymmärrä antaa anteeksi ihan itsensä vuoksi kuten toisia neuvovat jos epäoevätkään vihaiseksi vaikka siitä ei olisi mitään merkkejä ?
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takuulla moni luurivastaaja kuulostaa minua vihasemmalle niin eikö se vihaisuusongema oe enemmän itsellään kuin mulla. Miksei he ymmärrä antaa anteeksi ihan itsensä vuoksi kuten toisia neuvovat jos epäoevätkään vihaiseksi vaikka siitä ei olisi mitään merkkejä ?
"poiuytfghj"Siis esimerkiksi jos he eivät kestä luurikritiikkiäni, niin eikö heile itselleen tulis ihan itsensä vuoksi parempi olla vain antaa anteeksi kritiikki ?
"poiuyfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis esimerkiksi jos he eivät kestä luurikritiikkiäni, niin eikö heile itselleen tulis ihan itsensä vuoksi parempi olla vain antaa anteeksi kritiikki ?
"poiuyfghj"Eikö oma oppinsa mennyt niin, että vain itseensä voi vaikuttaa toista ei voi m uuttaa ?
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö oma oppinsa mennyt niin, että vain itseensä voi vaikuttaa toista ei voi m uuttaa ?
"poiuytrfgh"Jos siihen omaan oppiinsa on uskoman minua he eivät voi muuttaa, voivat vain muuttaa itseään.
"poiuytfghjk" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos siihen omaan oppiinsa on uskoman minua he eivät voi muuttaa, voivat vain muuttaa itseään.
"poiuytfghjk"Vai onkohan sittenkin yhdenkin ihmisen sanoilla merkitystä, kun mulle i ammattilainen luurissa sanoi, että jos hän saisi päättää kukaan HEIDÄN ihmisistään (joita on satoja) ei puhuisi minulle. Toinen tosin sanoi ystävällisesti että aina saa soittaa jos on tarves.
Anonyymi kirjoitti:
Vai onkohan sittenkin yhdenkin ihmisen sanoilla merkitystä, kun mulle i ammattilainen luurissa sanoi, että jos hän saisi päättää kukaan HEIDÄN ihmisistään (joita on satoja) ei puhuisi minulle. Toinen tosin sanoi ystävällisesti että aina saa soittaa jos on tarves.
"poiuytrdfghj"Tämä toinen keskustekija aioitti hauskan uuden keskusteunaiheen kanssani, että kuinka mun mieestä poliittinen päätöksenteko pitäisi tehdä ? heh
Meni vähän sivu vaikeuksieni, mutta ihan kiva keskusteu sinällään tson mua ji vaivaamaan että ehdin antaa aivan liian puutteellisen vastauksen. Mikä ei siten aivan kuvaa ajatustani, koska ei siinä ehtinyt sanoa kuin palasen. Joten vastauksen puutteellisuus ei johdu ajatukseni niin suuresta puutteellisuudesta vaan ajan puutteesta kertoa ajatukseni kokonaisuudessaan. Sanon varmuuden vuoksi koska usein minua syytellään puutteellosista perusteluista antamatta kunnon perusteluille aikaa. Sekin voi olla kiusaamista. Ei tosin tässä poitiikka keskusteussa joka oli ihan kiva.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä toinen keskustekija aioitti hauskan uuden keskusteunaiheen kanssani, että kuinka mun mieestä poliittinen päätöksenteko pitäisi tehdä ? heh
Meni vähän sivu vaikeuksieni, mutta ihan kiva keskusteu sinällään tson mua ji vaivaamaan että ehdin antaa aivan liian puutteellisen vastauksen. Mikä ei siten aivan kuvaa ajatustani, koska ei siinä ehtinyt sanoa kuin palasen. Joten vastauksen puutteellisuus ei johdu ajatukseni niin suuresta puutteellisuudesta vaan ajan puutteesta kertoa ajatukseni kokonaisuudessaan. Sanon varmuuden vuoksi koska usein minua syytellään puutteellosista perusteluista antamatta kunnon perusteluille aikaa. Sekin voi olla kiusaamista. Ei tosin tässä poitiikka keskusteussa joka oli ihan kiva.
"poiuytfghj"mutta jotkut muut ihmiset teee sitä että sanovat etukäteen ettei asiaa ole kunnolla perusteltu . se on kiusaamista. Ei voui tuomita ennen kuulemista.
Anonyymi kirjoitti:
mutta jotkut muut ihmiset teee sitä että sanovat etukäteen ettei asiaa ole kunnolla perusteltu . se on kiusaamista. Ei voui tuomita ennen kuulemista.
"poiuytfdfghj"Minulla on hyvät perustelijan kyvyt miksi minun ei anneta niitä käyttää koko kapasiteetilla ?
Anonyymi kirjoitti:
Hassua on muuten se, mitä mulle tui äsken mieleeen. Ainakin kolme "pahinta vihoillstani" sanoo minua "hyväksi ihmiseksi"...heh
"poiuytrfgh"Olet hyvä ihminen, sisimmässäsi, ja uskon että sinäkin olet huomannut sen.
- Anonyymi
Ymmärrä hän, mutta älä hyväksy hänen tekojaan.
Ota ero hänestä, vaikka se tuntuu pahalta. Jos tunnet itsesi epävarmaksi ja pelkäät, ota esimerkiksi isäsi mukaan, jos se vain on mahdollista. Tai jokin vanhempi mies. Tuolloin hän joutuu puhumaan ns mies miehelle: Te eroatte, ette ole enää yhdessä. Varmista, että ko mies on läsnä koko eroprosessin ajan. Ota lakimies. Saat oikeusapua eli valtio maksaa omavastuun jälkeen kaiken.
Hän tulee kiusaamaan sinua eron jälkeen tavalla tai toisella. Mikäli joudut eron jälkeen keskustelemaan hänen kanssaan, sano ja puhu selkeästi, mutta tiukasti. Käytä hänen nimeään, kun puhut hänen kanssaan, Esim. "Hannu, et asu täällä" tai "Hannu, ymmärrätkö että tuo on tarpeetonta." Älä koskaan, siis koskaan, PROVOSOIDU. Itseä saa toki puolustaa.: "Hannu, tuo on rikos, joudun tekemään rikosilmoituksen." Ajan myötä hän rauhoittuu.
Ole vahva. Olet kyllä. - Anonyymi
Pahantahtoisesta narsistista pitää pyrkiä kauas, häntä ei voi korjata, hänelle voi vain alistua ja häntä voi ihailla. Narsisti on häikäilemätön ja julma. Uhrin pitää löytää itsestään myös häikäilemättömyys niin ettei yhden narsistin puheilla ole mitään vaikutusta eikä suhteella mitään merkitystä.
- Anonyymi
Kohtasin ja jäin kiinni.
Vuosia sitten ei ollut edes tietoa narsismista.
Kärsin huonosta kohtelusta.
sattuman kaupalla löysin mistä on kyse.
Tutustuin asiaan, mitä ikinä löysin netistä
ja muutamista kirjoista.
-Aloin miettimään selviytymistä,
sillä asiaan ei ole hoitoa eikä
paranemista tapahdu.
Ensimmäiseksi tuli mietintään,
ystävyyssuhteen luominen johonkin
luotettavaan ihmiseen.
Toiseksi strategian luominen pidemmälle
selviämiselle.
Ensimmäinen ei vielä ole toteutunut.
Toisessa olen edistynyt.
Kolmantena on vielä oman henkisen
kantin vahvistaminen. - Anonyymi
Henkisen kestävyyden luomisessa pitää
tiedostaa se, että et ole se miksi narsisti
sinua sanoo vaan että. hän on pahasti sairas.
Joskus pystyy jo puolituntia kuuntelemaan
solvausta aivan peruslukemalla.
Vielä kannattaa palkita itsensä,
ei millään huonolla vaan hyvällä asialla.
Ystävyys suhteissa pitää olla hyvin
tarkka, koskaan ei tiedä kuka on hoviväkeä. - Anonyymi
Rasistit ja narsistit ovat sukulaisia, molemmat ovat predaattoria. Heissä on myös psykopatin olemuksia että pystyy tekemään toisille otuksille pahaa. He elää pahuudesta.
Miksi näin? Juu, teoria on että se kuka valikoi syödä lihaa pitää omaa itteä äärimmäisen korkeana arvossa verrattuna eläimiin, ja sen takia hän pitää eläimiä niin vähäarvoisena olentona että eläimen energiaa voi varastaa sillä että oma energiapitoisuus kasvaa. Sitä enemmän natsi tai narsisti varastaa toisen otuksen energiaa sitää korkeammalle tasolle tämä natsi nousee hänen rotukapialistisessä ajatusmaailmassa.
Saksan natsit piti itteä äärimmäisen korkeana arvossa verrattuna toisiin ihmisrotuihin, tämän takia natsit teki rotumurhia toisille ihmiskansoille.
Sen mitä ollaan lukenut historiakirjoista toisen maailmansodasta on että saksalaiset teki makkaraa tapettu uhrien lihasta. He varasti energiaa ihmisiltä keitä he arvosti äärimmäisen alhaiseksi olennoksi. He eivät pitänyt omaa rotua ihmisenä, he olivat jo kauan sitten ylittänyt ihmislajin statuksen, ja olivat nytten korkeampi laji. Tämä korkeampi otuslaji oli natsin mukaan oikeutettu syömään vähäarvoisempiä ihmislajia.
Sama ajatusmaailma oli aatelistolla ennenvanhaa. He arvosteli rahvaskansaa niin alhaisessa arvossa, että heistä tehtiin "kar de mumma", mikä tarkoittaa "liha mikä tulee muumista", siis he teki muuminlihasta jauhetta, mitä käytettiin lääkkeenä ja mausteena. Tämä oli tavallista koko Euroopan aatelistolla ennen vanhaa. Sitä voi spekuloida ketkä nämä muumioitu ihmiset oli. Aatelisto teki saman mitä kaikki natsit ja narsistit tekee, siis he varastaa toisten otuksien energiaa tullakseen korkeammalle elämän tasolle, siis vaihtaa korkeammalle eläinlajille. Sitä korkeamman lajin energiaa varastetaan itselle, sitä enemmän natsit ja narsistit jalostaa itteä. He ovat energiarosvoja.
Narsistit ja rasistit syö eläimien ja ihmisten henkistä ja ruummiillista energia että he kasvaa korkeamalle ihmislajille. Henki on energiaa niinkun liha.- Anonyymi
Närästää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Närästää!
Totta , äiti aina ryöstää mun energiat iisänikin kanssa. He tekee aina pikaisen henkisen energiam ryöstoreissun mua kohti ja häipyy. Sit olen naatti ja pökerryksissä ja he lohdutteee että ky l se kohtaus taas kohta menee ohi,
Tuo on ainoa yhteyteni vanhempiini.
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta , äiti aina ryöstää mun energiat iisänikin kanssa. He tekee aina pikaisen henkisen energiam ryöstoreissun mua kohti ja häipyy. Sit olen naatti ja pökerryksissä ja he lohdutteee että ky l se kohtaus taas kohta menee ohi,
Tuo on ainoa yhteyteni vanhempiini.
"poiuytfdfgh"Äiti ja isä tekee noita vampyyrimatkoja mua kohti ja siinä kaikki. Isä ei ole yhtä vampyyri, hänellä on joku raja.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti ja isä tekee noita vampyyrimatkoja mua kohti ja siinä kaikki. Isä ei ole yhtä vampyyri, hänellä on joku raja.
"poiuytfghj"Mua kohti on "hyvä" tehdä näitä vampyyrikeikkoja kun mulla on paljon henkistä energiaa jota mä vielä jalostan uurastaen. Saavat makoisat energiat hetkeksi jä mä kidun, kunnes taas toivun ja tuo toistuu loputtomasti aiemmin auttavan puhelimen siunauksella.
"poiuytdfghj" - Anonyymi
Hyvä kirjoitus sulla
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kirjoitus sulla
"poiuytfdfghj"Nyt mä ymmärrän miks äiti ja isä samalla kehuu mua aina hyväs ihmiseksi ja hyökkää emotionaalisesti kuin vampyyrinhampailla. He ON oikeesti vampyyrejä- Mielestään hyvä ihminen on paras energialähde iskeä vampyyrihampaansa. Tuo kuva suhdettani vanhempiini täydellisesti miltei.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mä ymmärrän miks äiti ja isä samalla kehuu mua aina hyväs ihmiseksi ja hyökkää emotionaalisesti kuin vampyyrinhampailla. He ON oikeesti vampyyrejä- Mielestään hyvä ihminen on paras energialähde iskeä vampyyrihampaansa. Tuo kuva suhdettani vanhempiini täydellisesti miltei.
"poiuytrfgh"He rääkkää mut henkihieveririin hampaillaan , mut sitten jättää aina viimehetkellä henkiin ja sanoo kyllä se taas menee ohi ja jää odottamaan että täytyn uudesta raikkaasta henkisestä energiasta....ja uusi vampyyrimatka
"poiuytfdghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He rääkkää mut henkihieveririin hampaillaan , mut sitten jättää aina viimehetkellä henkiin ja sanoo kyllä se taas menee ohi ja jää odottamaan että täytyn uudesta raikkaasta henkisestä energiasta....ja uusi vampyyrimatka
"poiuytfdghj"Tuo kuvaa tlannetta paremmin kuin mikään tämä vampyyrivertaus. Alankin käyttää sitä jatkossa kuvatakseni tilanteen.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kuvaa tlannetta paremmin kuin mikään tämä vampyyrivertaus. Alankin käyttää sitä jatkossa kuvatakseni tilanteen.
"poiuytrdfgh"Ja aina kun ne vampyyrit on just käyneet soitan auttavaan puhelimeen ja sama toistuu. tuosta on tosiasiallisesti kyse. Höpötti he mitä hyvänsä.
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja aina kun ne vampyyrit on just käyneet soitan auttavaan puhelimeen ja sama toistuu. tuosta on tosiasiallisesti kyse. Höpötti he mitä hyvänsä.
"poiuytfdfgh"Osa sen luurin vastaajist kannattaa tuommosta vampyyritoimintaa ja on heitä ilmeisesti huolettaa kuinka mun vanhemmat selvii s ilman vampyyrimatkoja. Siksi kai ne närkästyy jos ne uhkaa loppua. Ehkä he tietää mitä tuntuu jos joutuu oleen näkäinen vampyyri joka jää nälkään.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa sen luurin vastaajist kannattaa tuommosta vampyyritoimintaa ja on heitä ilmeisesti huolettaa kuinka mun vanhemmat selvii s ilman vampyyrimatkoja. Siksi kai ne närkästyy jos ne uhkaa loppua. Ehkä he tietää mitä tuntuu jos joutuu oleen näkäinen vampyyri joka jää nälkään.
"poiuytrdfgh"He ymmärtänee empatiakyvyn niin että tietää miltä nälkäisestä vampyyrista tuntuu eikä anna kivan söpön vampyyrin köärsiä nälkää . No enhän mäkään ois raatsinut, mutta he n on käyneet liian hurjiksi vampyyreiksi. ja isoiksi
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ymmärtänee empatiakyvyn niin että tietää miltä nälkäisestä vampyyrista tuntuu eikä anna kivan söpön vampyyrin köärsiä nälkää . No enhän mäkään ois raatsinut, mutta he n on käyneet liian hurjiksi vampyyreiksi. ja isoiksi
"poiuytfghj"Auttava puhelin yritti pitkään että mitä jos niitä vampyyrimatkoja vaan harvennettaisiin , tai ne pitäis tehdä jotenkin silleen hallitusti etrei tulis mulle niin pahat kohtaukset. Järjetöntä touhua.
"poiuytfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttava puhelin yritti pitkään että mitä jos niitä vampyyrimatkoja vaan harvennettaisiin , tai ne pitäis tehdä jotenkin silleen hallitusti etrei tulis mulle niin pahat kohtaukset. Järjetöntä touhua.
"poiuytfgh"Sit auttava puhelin pähkäili: "Oikeestaan ei puhuta mistään muusta kuin niistä sun kohtauksista. Nehän ne vain tässä pitää saada loppumaan. Muutoin kaikki on hyvin.
Aivan vampyyreillä hyvät ateriat kunhan ei olos kohtausia häiriönä ruokaillessa.
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Nyt edellispäivä mulle sanottiin luurista että mun pitäs suojautua niin etten soita. Kerrassaan ihme auttava puhelin jolta pi tää suojautua. Onkokin se vampyyripuhelin ?
"poiuyfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt edellispäivä mulle sanottiin luurista että mun pitäs suojautua niin etten soita. Kerrassaan ihme auttava puhelin jolta pi tää suojautua. Onkokin se vampyyripuhelin ?
"poiuyfghj"Miksi he itse eivät voisi käyttäytyä niin vaarattomasti ettei heiltä tarvitse suojautua olemalla soittamatta puhelimeen ? He ovat vampyyreja jotka eivät voi muuksi muuttua ? Ainoa keino suojautua ei soittaa ?
"poiuytfrghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi he itse eivät voisi käyttäytyä niin vaarattomasti ettei heiltä tarvitse suojautua olemalla soittamatta puhelimeen ? He ovat vampyyreja jotka eivät voi muuksi muuttua ? Ainoa keino suojautua ei soittaa ?
"poiuytfrghj"Mä koksin itseni suoranaiseksi uhkailijaksi jos mä sanoisin kelleen : "Suojele itseäsi niin ettet soita ninulle !"
Sehän on oikeesti uhkaus.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä koksin itseni suoranaiseksi uhkailijaksi jos mä sanoisin kelleen : "Suojele itseäsi niin ettet soita ninulle !"
Sehän on oikeesti uhkaus.
"poiuytrdfgh"Tuntisin itseni mielipuoleksi jos sanoisin kelleen : "Suojee itseäsi niin ettet soita mulle !"
Kokisin sen sevästi uhkaiuksi. melko räikeäksikin. ..ja itseni seonneeksi jos puhuisin semmosia
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntisin itseni mielipuoleksi jos sanoisin kelleen : "Suojee itseäsi niin ettet soita mulle !"
Kokisin sen sevästi uhkaiuksi. melko räikeäksikin. ..ja itseni seonneeksi jos puhuisin semmosia
"poiuytfghj"Mä seittäisin kyllä ihan normaaisti muulla tavoin jos mulle ei voi soittaa. En näöin: "SUOJAUDU ! ÄLÄ soita !" Ehkä hän tarkoittaa hyvää, tietää että siellä on oikeesti tosi pahaa jotain, Hän sanoi hän tarkoittaa hyvää. Ehkä hän tietää jotain tosi pahaa siellä.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä seittäisin kyllä ihan normaaisti muulla tavoin jos mulle ei voi soittaa. En näöin: "SUOJAUDU ! ÄLÄ soita !" Ehkä hän tarkoittaa hyvää, tietää että siellä on oikeesti tosi pahaa jotain, Hän sanoi hän tarkoittaa hyvää. Ehkä hän tietää jotain tosi pahaa siellä.
"poiuytfghj"Hän tietänee siellä olevan oikeesti vampyyreja.
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietänee siellä olevan oikeesti vampyyreja.
"poiuytrdfghj"Noh en mä sit ehkä edes halua vampyyreille soittaa varmaankaan.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh en mä sit ehkä edes halua vampyyreille soittaa varmaankaan.
"poiuytrfghj"Mutta kuten auksi toin heolle esiin, oisin haunnut keskustella kanssaan vain konkreettisista vaikeuksistani fyysisessä maaillmassa enkä mennä näihin hengen asioihin ollenkaan mutta se ei heille käynyt. Mistä yllätyin kun luuin ihan maalliseksi puheimeksi mutta olikin vampyyrishenkinenmieikuvituspuhelin suurksi yllätyksekseni.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuten auksi toin heolle esiin, oisin haunnut keskustella kanssaan vain konkreettisista vaikeuksistani fyysisessä maaillmassa enkä mennä näihin hengen asioihin ollenkaan mutta se ei heille käynyt. Mistä yllätyin kun luuin ihan maalliseksi puheimeksi mutta olikin vampyyrishenkinenmieikuvituspuhelin suurksi yllätyksekseni.
"poiuytrfghj"Mun mielestä alunalkaen paras keskustelun aihe oisi ollut silloiset hermostivaurioini, jotkja ei heitö kiinnostaneet.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä alunalkaen paras keskustelun aihe oisi ollut silloiset hermostivaurioini, jotkja ei heitö kiinnostaneet.
"poiuytfghj"Mutta siellä on valtaisat paikkakuntaerot. Toinen paikkakunta om enkelimäisempi , toinen vampyyrilinjalla
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siellä on valtaisat paikkakuntaerot. Toinen paikkakunta om enkelimäisempi , toinen vampyyrilinjalla
"poiuytrdfgh"Jollain oakkakunnalla ei ole kuultu vampyyreistä mitään joten heitä voi ihmetyttää mistä puhun
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain oakkakunnalla ei ole kuultu vampyyreistä mitään joten heitä voi ihmetyttää mistä puhun
"poiuytfghj"Tosiaan haluan jättää kaikki vampyyrit sinne vampyyrimaailmaansa. Saan kauhukohtauksia heistä.
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan haluan jättää kaikki vampyyrit sinne vampyyrimaailmaansa. Saan kauhukohtauksia heistä.
"poiuytrfdfgh"Ongelma on vampyyrihyökkäykset...niistä ne kohtaukset tulee. Kohtauksia ei voi saada loppumaan lopettamatta vampyyrihyökkäyksiä ja sekös vampyyreja harmittaa. He ei millään haluisi nähdä näitä asoita suoraan liitoksissa toisiinsa. Vamppyyrihyökkäykset ja kauhukohtaukset, vaan he ehdottomasti haluavat käsitellä ne kahtena toisistaan kokonaan erillisina asioina ja närkästyvät jos liitän ne- Koska käsitteemällä ne erikseen he voivat kääntää koko asian nurinpäin: On outoja täysin selittämättömiä kohtauksia mistä kukaan ei voi tietää yhtään mitä ne on, mutta ne kiihottaa vampyyrit hyökkäykseen ja se on ymmärrettävää.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on vampyyrihyökkäykset...niistä ne kohtaukset tulee. Kohtauksia ei voi saada loppumaan lopettamatta vampyyrihyökkäyksiä ja sekös vampyyreja harmittaa. He ei millään haluisi nähdä näitä asoita suoraan liitoksissa toisiinsa. Vamppyyrihyökkäykset ja kauhukohtaukset, vaan he ehdottomasti haluavat käsitellä ne kahtena toisistaan kokonaan erillisina asioina ja närkästyvät jos liitän ne- Koska käsitteemällä ne erikseen he voivat kääntää koko asian nurinpäin: On outoja täysin selittämättömiä kohtauksia mistä kukaan ei voi tietää yhtään mitä ne on, mutta ne kiihottaa vampyyrit hyökkäykseen ja se on ymmärrettävää.
"poiuytrfgh"Toi on se syy miksi he joutuu sanomaan l luurista sitten : "Suojaudu suojaudu älä soita!"
Kun siellä on vampyyrit valmiina hyökkäykseen kuullessaankaan oudoista kauhukohtauksista.
"poiuygtfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on se syy miksi he joutuu sanomaan l luurista sitten : "Suojaudu suojaudu älä soita!"
Kun siellä on vampyyrit valmiina hyökkäykseen kuullessaankaan oudoista kauhukohtauksista.
"poiuygtfgh"Ja onhan tässä auttavan puhelimen jutussa jotain outoa koska ei mun oikeaa elämäntarinaa yleensä kukaan muu ainakaan ääneen ole kyseenalaistanut jos mä jotain jossain siitä puhun.
Onhan se vähän erikoisempi, mutta ei siinä ole mitään mahdotonta. Eikä siitä kehkeydy mitään niin outoa missään muualla kuin auttavassa puhelimessa, joten ei se vika ihan liene yksin minussa tai ilmaisussanikaan. On siellä puheimessa jotain erityistä ylimääräistä kiusaamista junttityyliin.
"poiuytghjk" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onhan tässä auttavan puhelimen jutussa jotain outoa koska ei mun oikeaa elämäntarinaa yleensä kukaan muu ainakaan ääneen ole kyseenalaistanut jos mä jotain jossain siitä puhun.
Onhan se vähän erikoisempi, mutta ei siinä ole mitään mahdotonta. Eikä siitä kehkeydy mitään niin outoa missään muualla kuin auttavassa puhelimessa, joten ei se vika ihan liene yksin minussa tai ilmaisussanikaan. On siellä puheimessa jotain erityistä ylimääräistä kiusaamista junttityyliin.
"poiuytghjk"Itseasiassa mun lääkeainereaktionkin suurin osa ääkäreistä uskoi, eikä yksikään lääkäri sen perusteella minua hulluksi alannut leimaamaan mitenkään ja aika monillel lääkäreille asiasta olen kertonut ja jopa joolleon tiedemiehille. Tiedemiehiäkin on mulle vastannut että kuvaukseni asiasta kuulostaa järkevälle. En voi muuta päätellä kuin että auttavassa puhelimessa todella esiintyy rankkaakin kiusaamista ja jopa joukolla.
"poiuytrtgyj" . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa mun lääkeainereaktionkin suurin osa ääkäreistä uskoi, eikä yksikään lääkäri sen perusteella minua hulluksi alannut leimaamaan mitenkään ja aika monillel lääkäreille asiasta olen kertonut ja jopa joolleon tiedemiehille. Tiedemiehiäkin on mulle vastannut että kuvaukseni asiasta kuulostaa järkevälle. En voi muuta päätellä kuin että auttavassa puhelimessa todella esiintyy rankkaakin kiusaamista ja jopa joukolla.
"poiuytrtgyj" .Ja nyt osa sitä porukkaa siellä on ankaria mulle siitä ettei siitä saisi puhua.
Osa on sitä mietä että hyvä puhua, joku kerran jopa sanoi että hyvä että kirjoitan siitä nettiin. Että hyvä että nykyään on tommoi netti niin sieltä sitten näkyy.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt osa sitä porukkaa siellä on ankaria mulle siitä ettei siitä saisi puhua.
Osa on sitä mietä että hyvä puhua, joku kerran jopa sanoi että hyvä että kirjoitan siitä nettiin. Että hyvä että nykyään on tommoi netti niin sieltä sitten näkyy.
"poiuytrfghj"Kyllä mä ajatteilisin että siinä on ihan kiusaamisen piiteiteitä monella tapaa. Ja noin sosiaalisestikin. Ne vihaisimmat ovat kavereita keskenään ja eräät kohteliaimmat kavereita keskenään. Turha heidän väittää että kaikki vaan johtuu minusta, kyllä johtuu aivan omista keskinäisistä jutuistaankin, Sälyttävät päälleno varmaan pajon mitä ei edes ility minuun mitään.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä ajatteilisin että siinä on ihan kiusaamisen piiteiteitä monella tapaa. Ja noin sosiaalisestikin. Ne vihaisimmat ovat kavereita keskenään ja eräät kohteliaimmat kavereita keskenään. Turha heidän väittää että kaikki vaan johtuu minusta, kyllä johtuu aivan omista keskinäisistä jutuistaankin, Sälyttävät päälleno varmaan pajon mitä ei edes ility minuun mitään.
"poiuytrfghj"Kaveri riitautuu minun kanssani, niin riitautuu toinenkin kaveri ja kolmas, mutta kun soittaa eri poppooseen ei tule mitään riitaa, joten ei niissä puheuissa kovin puhtaasti minun asioistani ole kyse. Joku riitautuu , puhuu minusta kaverin kaa, kaverikin suuttuu. Ei liity minun elämäni asioihin.
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri riitautuu minun kanssani, niin riitautuu toinenkin kaveri ja kolmas, mutta kun soittaa eri poppooseen ei tule mitään riitaa, joten ei niissä puheuissa kovin puhtaasti minun asioistani ole kyse. Joku riitautuu , puhuu minusta kaverin kaa, kaverikin suuttuu. Ei liity minun elämäni asioihin.
"poiuytrfgh"Ja miks niinku joku mun ikäne nainen puhuu mulle niinkuin sellasella äänensävyllä ettäö "lapsi siinä höpöttää" niinkuin koko ajan viestien äänensävyllään että mitään mitä mä puhun ei oo niin kauheen vakavaa. Tommionen on kiusaamista.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miks niinku joku mun ikäne nainen puhuu mulle niinkuin sellasella äänensävyllä ettäö "lapsi siinä höpöttää" niinkuin koko ajan viestien äänensävyllään että mitään mitä mä puhun ei oo niin kauheen vakavaa. Tommionen on kiusaamista.
"poiuytrfghj"Jos kyseinen nainen tai minä laitettaisiin jotain perustelemaan vaikka tieteellisesti, niin oletettavasti tekstini on paljon painiokkaampaa ja vakavammin perusteltua kuin hänen.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kyseinen nainen tai minä laitettaisiin jotain perustelemaan vaikka tieteellisesti, niin oletettavasti tekstini on paljon painiokkaampaa ja vakavammin perusteltua kuin hänen.
"poiuytrdfgh"Siellä on runsaasti porukkaa pönkäilemässä omaa egoaan soittajien avulla . Joku perusjunttikin voi puhua kuin joku ylämäinen tietäjä ilman mitään teoriatetoa tai aistihavaintoj a puhumastaan asiasta,
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on runsaasti porukkaa pönkäilemässä omaa egoaan soittajien avulla . Joku perusjunttikin voi puhua kuin joku ylämäinen tietäjä ilman mitään teoriatetoa tai aistihavaintoj a puhumastaan asiasta,
"poiuytfghj"Mä en oikeesti tiennyt ennen sinne soittamista että tommisia ihmisiö on olemassa siksi hämmennyksessä meni pitkään pää pyörällä.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oikeesti tiennyt ennen sinne soittamista että tommisia ihmisiö on olemassa siksi hämmennyksessä meni pitkään pää pyörällä.
"poiuytrfghj"Se on niin outoa koska mulle ei tule mieeleen ketään arvovaltaisempaakaan ihmistä mistään kulttuurista joka ois ikinä puhunu mulle niin. kerran olen tullut 100% mitätöidyksi.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on niin outoa koska mulle ei tule mieeleen ketään arvovaltaisempaakaan ihmistä mistään kulttuurista joka ois ikinä puhunu mulle niin. kerran olen tullut 100% mitätöidyksi.
"poiuytfghj"Johtopäätökseni on: Mua ON kiusattu auttavassa puhelimessa oikeesti.
"poiuygfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtopäätökseni on: Mua ON kiusattu auttavassa puhelimessa oikeesti.
"poiuygfghj"Mua on nuorena kohteliaasti istutettu jopa dipomaattiherrojen pöydässä, miksi mä yhtäkkiä olisin jonkun auttavan puhelimen tädin kertakaikkinen alamainen ? Kiusaamista se on , mitätöintikin on sitä ja vähättely....
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua on nuorena kohteliaasti istutettu jopa dipomaattiherrojen pöydässä, miksi mä yhtäkkiä olisin jonkun auttavan puhelimen tädin kertakaikkinen alamainen ? Kiusaamista se on , mitätöintikin on sitä ja vähättely....
"poiuytrfghj"Mut siis fiksut ihmiset ei tee semmosta kelleen sosiaaisesta asemastaan riippumatta. Se on juntin käytöstä
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut siis fiksut ihmiset ei tee semmosta kelleen sosiaaisesta asemastaan riippumatta. Se on juntin käytöstä
"poiuytrfghj"Kärjistäen tuskin maailman oikeita prinsseja ja prinsessoja näkyy tai kuuluu missään puhumassa pilkallisesti tai väheksyvästi
vähäosaisille.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärjistäen tuskin maailman oikeita prinsseja ja prinsessoja näkyy tai kuuluu missään puhumassa pilkallisesti tai väheksyvästi
vähäosaisille.
"poiuytfghj"Ketkä sitä tekee ? Juntit
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä sitä tekee ? Juntit
"poiuytfghj"ehkä sellainen mitätöint i jollain akeellisella tavalla kohentaa oloa, mutta ei koskaan kovin hyvin, kyllä sisin sen tietää miten se kohennus on saavutettu, ettei se ole oikeaa jaloutta.
"poiuytfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehkä sellainen mitätöint i jollain akeellisella tavalla kohentaa oloa, mutta ei koskaan kovin hyvin, kyllä sisin sen tietää miten se kohennus on saavutettu, ettei se ole oikeaa jaloutta.
"poiuytfgh"oikeaan ylevyyteen kuuluu aito jalomielisyys
Se ei paina vähäosaisia alaspäin vaan nostaa ylöspäin
"poiuygfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikeaan ylevyyteen kuuluu aito jalomielisyys
Se ei paina vähäosaisia alaspäin vaan nostaa ylöspäin
"poiuygfghj"Mutta näollä luurivastaajilla osalla ei ole sitä vertaa kunnioitusta kanssakulkojaa kohtaan että uskoisivat mitä tämä omasta asiastaan sanoo yhdellä puhumalla.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta näollä luurivastaajilla osalla ei ole sitä vertaa kunnioitusta kanssakulkojaa kohtaan että uskoisivat mitä tämä omasta asiastaan sanoo yhdellä puhumalla.
"poiuytfghj"Miksi he harjoittavat sebn tyylista kyseenalaistamista mitä ei missään muissakaan sosiaalisissa tilanteissa tehdä ?
"poiuytrffghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi he harjoittavat sebn tyylista kyseenalaistamista mitä ei missään muissakaan sosiaalisissa tilanteissa tehdä ?
"poiuytrffghj"Se on henkisen väkivallan kokemus.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on henkisen väkivallan kokemus.
"poiuytrfghj"Ja miksi he puhuu alentavaan sävyyn tyylillä mitä ei kukaan muukaan tee.
He siis nappaa siellä uhreja ketä kohtaan tehdä henkistä väkivaltaa ?
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi he puhuu alentavaan sävyyn tyylillä mitä ei kukaan muukaan tee.
He siis nappaa siellä uhreja ketä kohtaan tehdä henkistä väkivaltaa ?
"poiuytrfghj"Siis ei professori eikä kaupanmyyjä puhu mulle niin, jos kohtaan.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ei professori eikä kaupanmyyjä puhu mulle niin, jos kohtaan.
"poiuytfghj"Kaupanmyyjöt 50% jopa teitittelee
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupanmyyjöt 50% jopa teitittelee
"poiuytrfghj"Kyllä ihan se pilaa elämää että yhtäkkiä joutuu pitkäaikaisesti loukkaavan puhetyylin kohteeksi.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihan se pilaa elämää että yhtäkkiä joutuu pitkäaikaisesti loukkaavan puhetyylin kohteeksi.
"poiuytrfghj"Miksei sitä saisi sanoa että pilaa. Tottakai pilaa.' Ja että he puhuu 50 vuotiaalle kuin lapselle
"poiuygfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei sitä saisi sanoa että pilaa. Tottakai pilaa.' Ja että he puhuu 50 vuotiaalle kuin lapselle
"poiuygfghj"Se ei siihen oikeuta että mulla on nuori ääni jos ikäni on tiedossa.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei siihen oikeuta että mulla on nuori ääni jos ikäni on tiedossa.
"poiuytfghj"Itse en halua soittaa sinne. Soitin äärimmäisessä hädässä pari kolme päivää sitten.
Ja vaikka etuni onkin, etten soita sinne, ainakin yleensä, ei mua voi estää soittamasta sinne mun mielestäni laillisesti ei voi estää, koska en ole heitä heidän asioissaan mitenkään heitä loukannut . Minun asioistani on ollut kyse koko ajan. En ole uhkaillut heitä enkä mitään. Minun pitäisi suojella itseäni heiltä kuulema.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en halua soittaa sinne. Soitin äärimmäisessä hädässä pari kolme päivää sitten.
Ja vaikka etuni onkin, etten soita sinne, ainakin yleensä, ei mua voi estää soittamasta sinne mun mielestäni laillisesti ei voi estää, koska en ole heitä heidän asioissaan mitenkään heitä loukannut . Minun asioistani on ollut kyse koko ajan. En ole uhkaillut heitä enkä mitään. Minun pitäisi suojella itseäni heiltä kuulema.
"poiuytfghj"Näistä asioista on tärkeä tietää siksi ettei pimennossa pääse tapahtumaan mitään, siksi mä kirjotan ja soittelen ympäriinsä suht aktiivisesti kaikki nää vuodet.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näistä asioista on tärkeä tietää siksi ettei pimennossa pääse tapahtumaan mitään, siksi mä kirjotan ja soittelen ympäriinsä suht aktiivisesti kaikki nää vuodet.
"poiuytfghj"Eli olis oltava asioiden kulkua useiden eri tahojen tiedossa yhtäaikaisesti varmuuden vuoksi.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olis oltava asioiden kulkua useiden eri tahojen tiedossa yhtäaikaisesti varmuuden vuoksi.
"poiuytrfghj"Toi on itseasiassa mun pääsyy soitella ympäriinsä ja ähetellä viestäjä ympäriinsä varmuuden varalle.
Anonyymi kirjoitti:
Toi on itseasiassa mun pääsyy soitella ympäriinsä ja ähetellä viestäjä ympäriinsä varmuuden varalle.
"poiuytrdfghj"Tuosta johtuu mun nykyisin joskus hieman "häiritsevälle vaikuttava käytös ja vähän pudon näköinen viestien lähettely ja soittelu ympäriinsä. En vaitettavasti ole jaksanut piitata tyylistä näiden suhteen vaikka muut kirjalliset työni teen hyvin. .
Motiivini on ähinnä infon levitys , siks mua ei n iin edes kiinnosta keskusteeeko joku mun kaa vai puhunko yksinään. Info leviää kumminkin.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta johtuu mun nykyisin joskus hieman "häiritsevälle vaikuttava käytös ja vähän pudon näköinen viestien lähettely ja soittelu ympäriinsä. En vaitettavasti ole jaksanut piitata tyylistä näiden suhteen vaikka muut kirjalliset työni teen hyvin. .
Motiivini on ähinnä infon levitys , siks mua ei n iin edes kiinnosta keskusteeeko joku mun kaa vai puhunko yksinään. Info leviää kumminkin.
"poiuytrfghj"Tälleen esimerkiksi narsistit ei pysty eristään minua jotenkin mistä kukaan ei tiedä mitä siellä tapahtuu koska mä olen kuitenkin konkreettisesti yleensä yksinäni ja silleen. Viihdyb yksin siinä ei ole ongelmaa. Mutta mä koen sen eettisesti vääräksi että jos mä elän viisi buotta yksin eristyneenä asuntooni, auttavan puheimen mielestä vien aikaa oikeassa kriisissä olevita eikä pitäisi soittaa sinne. Tiedättekö että on vaarallista elää niin ettei ole yhteydessä varsinausesti mihinkään esim. kotimaassaan vaikkei kokisikaan yksinäisyyttä koska on luova ihminen ?
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälleen esimerkiksi narsistit ei pysty eristään minua jotenkin mistä kukaan ei tiedä mitä siellä tapahtuu koska mä olen kuitenkin konkreettisesti yleensä yksinäni ja silleen. Viihdyb yksin siinä ei ole ongelmaa. Mutta mä koen sen eettisesti vääräksi että jos mä elän viisi buotta yksin eristyneenä asuntooni, auttavan puheimen mielestä vien aikaa oikeassa kriisissä olevita eikä pitäisi soittaa sinne. Tiedättekö että on vaarallista elää niin ettei ole yhteydessä varsinausesti mihinkään esim. kotimaassaan vaikkei kokisikaan yksinäisyyttä koska on luova ihminen ?
"poiuytfghj"Mä pidän yhteyksiä ihan vain siksi että on yhteyksiä ja info leviää asioiden kulusta en siks että tarvisiin jotain terapiaa tai seuraa.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä pidän yhteyksiä ihan vain siksi että on yhteyksiä ja info leviää asioiden kulusta en siks että tarvisiin jotain terapiaa tai seuraa.
"poiuytfghj"Koska siis ei vaan ole fiksua elää täysin eristyksissä
Anonyymi kirjoitti:
Koska siis ei vaan ole fiksua elää täysin eristyksissä
"poiuytrdfghj"vaikka viihtymisessä mulla ei ole ongelmaa
"poiuytrfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikka viihtymisessä mulla ei ole ongelmaa
"poiuytrfgh"Mun motiivi alunperin soittaa auttavaan puhelimeen oli evittää joekin taholle yhteiskunnassa tietoa siitä, että elin viisi vuotta hermostovaurioituneena eristyneenä asuntooni, mutta tuokaan info ei millään meinannut mennä perille siksi soitin kaikilla rahoillani, 2000 euroa meni kaikenkaukkiaan.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun motiivi alunperin soittaa auttavaan puhelimeen oli evittää joekin taholle yhteiskunnassa tietoa siitä, että elin viisi vuotta hermostovaurioituneena eristyneenä asuntooni, mutta tuokaan info ei millään meinannut mennä perille siksi soitin kaikilla rahoillani, 2000 euroa meni kaikenkaukkiaan.
"poiuytfghj"Infon levityksen sijaan jouduin tilassani manipuloiduksi pelottaviin miellikuvituksiin jotka äitini ja tuttavani aloittivat ja sitten kun olin hädissäni neuvottiin soittamaan auttavaan puhelimeen missä manipullointi jatkui kenties tahattomasti. Siis olen joutunut viettämään eristyksissä olon ja hermostvaurioituneisuuden lisäksi nämä vuodet yksinäni manipuoituna pelottaviin mieikuvituksiin samalla kun infoani tilanteestani on kieltäydytty ottamasta vastaan auttavissa puhelimissa ja pakotettu minut höpön höpön keskusteuihin jos hauan keskustella. Puhuin höpöä henkeni edestä mikä oli todella nöyryyttävää. . Siksi lähetin infon tilanteesta vakavasti kokonaisuudessaan ulkomaille.
"poiuytfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Infon levityksen sijaan jouduin tilassani manipuloiduksi pelottaviin miellikuvituksiin jotka äitini ja tuttavani aloittivat ja sitten kun olin hädissäni neuvottiin soittamaan auttavaan puhelimeen missä manipullointi jatkui kenties tahattomasti. Siis olen joutunut viettämään eristyksissä olon ja hermostvaurioituneisuuden lisäksi nämä vuodet yksinäni manipuoituna pelottaviin mieikuvituksiin samalla kun infoani tilanteestani on kieltäydytty ottamasta vastaan auttavissa puhelimissa ja pakotettu minut höpön höpön keskusteuihin jos hauan keskustella. Puhuin höpöä henkeni edestä mikä oli todella nöyryyttävää. . Siksi lähetin infon tilanteesta vakavasti kokonaisuudessaan ulkomaille.
"poiuytfgh"Tämä kaikki yhtäaikaa plus paljon muuta mitä en kirjoita nettiin ei ole muka oikea kriisi. ? Mutta jos joku ei tiedä että kipeenä voi kysyä apua terveyskeskuksesta se on oikea kriisi. Mies puhelimessa väitti että minä soittelen sinne huvikseni vain saadakseni puhua hänelle, eikä minulla ole mitään oikeaa asiaa ja hän levitti tollasta infoa puhelimen sisällä, jotta infoani ei otettaisi vastaam.
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kaikki yhtäaikaa plus paljon muuta mitä en kirjoita nettiin ei ole muka oikea kriisi. ? Mutta jos joku ei tiedä että kipeenä voi kysyä apua terveyskeskuksesta se on oikea kriisi. Mies puhelimessa väitti että minä soittelen sinne huvikseni vain saadakseni puhua hänelle, eikä minulla ole mitään oikeaa asiaa ja hän levitti tollasta infoa puhelimen sisällä, jotta infoani ei otettaisi vastaam.
"poiuytrdfgh"Jengi ihmetteli miksi soita periksiantamattomasti vaikka olen jo saanut nähdä lukemattomia kertoja ettei infoani oteta vastaan. Tuolloin olin hyvin vakavasti hermostivaurioitunut päästä varpaisiin. En alunperin voinut soittaa ambulanssia koska terveydentliastani oli virheellistä informaatiota enkä tuossa tilassa kyennyt korjaamaan sitä. Riskinä oli tappava hoitovirhe jos en saisi tuossa tilassani llääkäriä ymmärtämään että kirjaus on virheelinen eikä minua tule lähettää nukutukseen rajuun toimenpiteeseen.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jengi ihmetteli miksi soita periksiantamattomasti vaikka olen jo saanut nähdä lukemattomia kertoja ettei infoani oteta vastaan. Tuolloin olin hyvin vakavasti hermostivaurioitunut päästä varpaisiin. En alunperin voinut soittaa ambulanssia koska terveydentliastani oli virheellistä informaatiota enkä tuossa tilassa kyennyt korjaamaan sitä. Riskinä oli tappava hoitovirhe jos en saisi tuossa tilassani llääkäriä ymmärtämään että kirjaus on virheelinen eikä minua tule lähettää nukutukseen rajuun toimenpiteeseen.
"poiuytfghj"Anteeksi vaan mutta kyllä vitutti tuossa tilanteessa jutella luuriväen mieliksi heille mukavia niitä näitä mitä he halusi,
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi vaan mutta kyllä vitutti tuossa tilanteessa jutella luuriväen mieliksi heille mukavia niitä näitä mitä he halusi,
"poiuytrfghj"He itse kieltäytyi keskustelemasta vakavasta tilanteestani pakotto minut puhumaan heille jotain muuta mukavaa ja sit sanoi etä hukkaan aikaansa kun mulla ei ole oikeaa hätää. Tuo on henkistä väkivaltaa.
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He itse kieltäytyi keskustelemasta vakavasta tilanteestani pakotto minut puhumaan heille jotain muuta mukavaa ja sit sanoi etä hukkaan aikaansa kun mulla ei ole oikeaa hätää. Tuo on henkistä väkivaltaa.
"poiuytrfghj"Minusta ihan nytten on alkanut tuntua vähän oudolle että eräät kaverukset puhellimessa haluaisivat määrätä siitä kuinka kaikki muut lluurivastaajat minulle puhuvat ja mitä sanovat.,
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ihan nytten on alkanut tuntua vähän oudolle että eräät kaverukset puhellimessa haluaisivat määrätä siitä kuinka kaikki muut lluurivastaajat minulle puhuvat ja mitä sanovat.,
"poiuytrfghj"Ja siis että tilanne siellä ei ole mitenkään edes muuttunut vaikka vuosia on mennyt tässä vällissä
"poiuytrfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis että tilanne siellä ei ole mitenkään edes muuttunut vaikka vuosia on mennyt tässä vällissä
"poiuytrfghj"Varmasti luurissakin tapahtuu manipulointia ja onhan siellä juuri jotain NLP experttejä mitenkään NLP tä arvostelematta. en oe sitä vastaan-. Olen aikoinaan käynyt Shiatsussa NLP terapeutilla nuorena. Mutta siis vaikka he sanoo ettei se ole teriapiaa on siellä keskivertoa enemmän ihmisiä joilla voi olla toisen mieleen vaikutustaitoja keskivertoa enemmän, ihan hyvin voi olla siellä hypnoterapeuttia tai mitä vaan , hypnoterapia voi olla hyvä itseänikin ihan kiinnostaisi taito ei siinä mitään, tarkoitan vaan että siellä on enemmän kapasiteettia vaikuttaa toisen mieleen kuin normaalielämässä
"poiuytfrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti luurissakin tapahtuu manipulointia ja onhan siellä juuri jotain NLP experttejä mitenkään NLP tä arvostelematta. en oe sitä vastaan-. Olen aikoinaan käynyt Shiatsussa NLP terapeutilla nuorena. Mutta siis vaikka he sanoo ettei se ole teriapiaa on siellä keskivertoa enemmän ihmisiä joilla voi olla toisen mieleen vaikutustaitoja keskivertoa enemmän, ihan hyvin voi olla siellä hypnoterapeuttia tai mitä vaan , hypnoterapia voi olla hyvä itseänikin ihan kiinnostaisi taito ei siinä mitään, tarkoitan vaan että siellä on enemmän kapasiteettia vaikuttaa toisen mieleen kuin normaalielämässä
"poiuytfrdfgh"Ja eihän mulle edes voisi nyt antaa mitään terapiaa koska kaikki viime vuosien traumaattiset kokemukseni koskevat auttavia puhelimia eikä niistä kokemuksista saa puhua. Niin eihän terapia olisi edes mahdollinen
"poiuytrdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja eihän mulle edes voisi nyt antaa mitään terapiaa koska kaikki viime vuosien traumaattiset kokemukseni koskevat auttavia puhelimia eikä niistä kokemuksista saa puhua. Niin eihän terapia olisi edes mahdollinen
"poiuytrdfgh"siis äitini vaikutuksen lisäksi. Eli terapiassa ei saisi puhua puhelimista, eikä äidistäni, vaan keskittyä pitäisi vain minuun , ja mulla on pelkästään kivoja asioita paitsi kauhukohtaukset joista viimeinen pelottaa yhä. Eli taas mun pitäisi vaan hauskuuttaa terapeuttia kivoilla jutuilla. Jotta hän saisi mukavalla työllä rahansa.
"poiuygfvgbhj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis äitini vaikutuksen lisäksi. Eli terapiassa ei saisi puhua puhelimista, eikä äidistäni, vaan keskittyä pitäisi vain minuun , ja mulla on pelkästään kivoja asioita paitsi kauhukohtaukset joista viimeinen pelottaa yhä. Eli taas mun pitäisi vaan hauskuuttaa terapeuttia kivoilla jutuilla. Jotta hän saisi mukavalla työllä rahansa.
"poiuygfvgbhj"Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olen yrittänyt auttavasta puhelimesta pekästään hyviä asioita, mutta he eivät oe suostuneet kuuntelemaan ja ottamaan vastaan asiaani. He itse ovat tukeneet sietä käsin haitallisia ajatusmallleja ja tuntuvatkin minusta kummallllisen tiedostamattomillta erillaisten ajatusmallllien vaikutuksista ja seurauksista.
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olen yrittänyt auttavasta puhelimesta pekästään hyviä asioita, mutta he eivät oe suostuneet kuuntelemaan ja ottamaan vastaan asiaani. He itse ovat tukeneet sietä käsin haitallisia ajatusmallleja ja tuntuvatkin minusta kummallllisen tiedostamattomillta erillaisten ajatusmallllien vaikutuksista ja seurauksista.
"poiuytrdfghj"Mä olen sitä mietä, että vaikka ihmisellä on ajatuksen vapaus ja jokainen saa ollla sellainen kuin on tai haluaa olla. Mikä on heille ilmeisen tärkeä arvo paitsi minun kohdallani.
Niin kuitenkin olen sitä mieltä, että tyhmyydessä ihmisiä ei kannattaisi kannustaa niin että korostuu se että saa ollla niin tyhmä kuin pystyy vaikka koko elämänsä menisi piloille että se jää omalle vastuulle. Niin kylllä mun miellestä tyhmiä kuitenkin pitäisi yrittää herätellä kaiken minkä voi, jottei asiat menisi kovin huonosti, Ei siinä kaikessa ole aina kyse itsekkyydestä. Miksi jos minä yritän neuvoa äitiäni heti on kyse itsekkyydestä, mutta jos luurilaisen neuvoo minua siinä ei ? Täysin epäloogista kökköä kaikki tuo juttu, millllä ei ole mitään erityisen hyvää annettavaa. Saan hyvän omantunnon edes siitä että olen huomauttanut asiasta. Että Jumalla tietää minun niin tehneen, jos esim. äitini elämä kurjistuu kurjistumistaan kummallisillla esim. luurien tukemillla ajatusmallleilla. En voi mitään kun hänen pitää saada ajatella niin mihin hänet varmaankin on puoliksi manipuloitu. Mutta pyöriköön sitä kökköä- Kauhea katsellla kuinka paholainen vei äidin mennessään. Koitan viellä itse peastautua siltä.
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen sitä mietä, että vaikka ihmisellä on ajatuksen vapaus ja jokainen saa ollla sellainen kuin on tai haluaa olla. Mikä on heille ilmeisen tärkeä arvo paitsi minun kohdallani.
Niin kuitenkin olen sitä mieltä, että tyhmyydessä ihmisiä ei kannattaisi kannustaa niin että korostuu se että saa ollla niin tyhmä kuin pystyy vaikka koko elämänsä menisi piloille että se jää omalle vastuulle. Niin kylllä mun miellestä tyhmiä kuitenkin pitäisi yrittää herätellä kaiken minkä voi, jottei asiat menisi kovin huonosti, Ei siinä kaikessa ole aina kyse itsekkyydestä. Miksi jos minä yritän neuvoa äitiäni heti on kyse itsekkyydestä, mutta jos luurilaisen neuvoo minua siinä ei ? Täysin epäloogista kökköä kaikki tuo juttu, millllä ei ole mitään erityisen hyvää annettavaa. Saan hyvän omantunnon edes siitä että olen huomauttanut asiasta. Että Jumalla tietää minun niin tehneen, jos esim. äitini elämä kurjistuu kurjistumistaan kummallisillla esim. luurien tukemillla ajatusmallleilla. En voi mitään kun hänen pitää saada ajatella niin mihin hänet varmaankin on puoliksi manipuloitu. Mutta pyöriköön sitä kökköä- Kauhea katsellla kuinka paholainen vei äidin mennessään. Koitan viellä itse peastautua siltä.
"poiuytrfdfgh"Mun mielestä kyllllä eksyneitä ihmisiä saa johdattaa pois eksyksistä ihan niinkuin ei metsään eksyneitäkään tarvitse sinne jättää, ei siinä ole mitään itsekästä tai onan edun tavoittelua,.
"poiuytrdcvgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä kyllllä eksyneitä ihmisiä saa johdattaa pois eksyksistä ihan niinkuin ei metsään eksyneitäkään tarvitse sinne jättää, ei siinä ole mitään itsekästä tai onan edun tavoittelua,.
"poiuytrdcvgh"Mutta jos joku on niin tyhmä että luulee altruistista pelastajaansa itsekkääksi oman egonsa pönkääjäksi, niin sille ei sitten ilmeisesti mitään voi ja hän jää tyhmyytensä armoille mikä on aika raa an näköistä.
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos joku on niin tyhmä että luulee altruistista pelastajaansa itsekkääksi oman egonsa pönkääjäksi, niin sille ei sitten ilmeisesti mitään voi ja hän jää tyhmyytensä armoille mikä on aika raa an näköistä.
"poiuytfdfgh"Jos he luulee äitiäni kohtaan osoittaamaani uhrautuvaa jaloa henkistä rakkautta, joksikin minun alkeellliseksi psyyketarpeekseni , niin minkä mä sille voin jos he elää semmoisella tasolla. No joo kylllä mullla on tarve ollla jättämättä ihmisiä hätään, mutta se iei mun miellestä olle kauheen itsekäs tarve. Viesti auttavista puhelimista ikäänkuin on se ettei mulla ole muuta mahdolisuutta pelastautua kuin jättää äiti paholaiselle ja koittaa saada itselleni hyvä elämä. Pakko kai se on yrittää sitä sitten.
"poiuytfdfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos he luulee äitiäni kohtaan osoittaamaani uhrautuvaa jaloa henkistä rakkautta, joksikin minun alkeellliseksi psyyketarpeekseni , niin minkä mä sille voin jos he elää semmoisella tasolla. No joo kylllä mullla on tarve ollla jättämättä ihmisiä hätään, mutta se iei mun miellestä olle kauheen itsekäs tarve. Viesti auttavista puhelimista ikäänkuin on se ettei mulla ole muuta mahdolisuutta pelastautua kuin jättää äiti paholaiselle ja koittaa saada itselleni hyvä elämä. Pakko kai se on yrittää sitä sitten.
"poiuytfdfgh"Ihmiset aina luulee että mullla on jotakin sellasia itsekkäitä tunteita jonkalaisia mä en koe ollenkaan. Oen ihmeteyt asiaa nuoresta tytöstä asti. En ole semmosia koskaan kokenut enkä varmaan tule kokemaankaan. Ehkä he itse kokee semmosia ja lluulee muidenkin kokevan.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset aina luulee että mullla on jotakin sellasia itsekkäitä tunteita jonkalaisia mä en koe ollenkaan. Oen ihmeteyt asiaa nuoresta tytöstä asti. En ole semmosia koskaan kokenut enkä varmaan tule kokemaankaan. Ehkä he itse kokee semmosia ja lluulee muidenkin kokevan.
"poiuytfghj"Ja kun valitettavasti ei olle niin, että kaikki ollisivat oikeasti yhtä oikeassa, niin ei sellainen kaikkien puheen pitäminen yhtä oikeana johda mihinkään järkevään. Eihän mitään tiedettäkään tarvittaisi yhtään mihinkään, jos kaikki olisivat yhtä oikeassa, vaan juurikin pyritään pääsemään mahdolisimman lähelle sitä oikeasti oikeaa, Joten ei semmoisessa keskustelussa ole mitään järkeä missä mihä tahansa mielipide on tasavertaisesti oikeassa olemista,
"poiuytfgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun valitettavasti ei olle niin, että kaikki ollisivat oikeasti yhtä oikeassa, niin ei sellainen kaikkien puheen pitäminen yhtä oikeana johda mihinkään järkevään. Eihän mitään tiedettäkään tarvittaisi yhtään mihinkään, jos kaikki olisivat yhtä oikeassa, vaan juurikin pyritään pääsemään mahdolisimman lähelle sitä oikeasti oikeaa, Joten ei semmoisessa keskustelussa ole mitään järkeä missä mihä tahansa mielipide on tasavertaisesti oikeassa olemista,
"poiuytfgh"Järkevä ihminen luovuttaa mieipiteestään, jos se osoittautuu kattavan perustellusti vääräksi ja toisaalta ei tarvitse luoåua näkemyksestä, jota kukaan ei ole osannut perustellla vääräksi,
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun valitettavasti ei olle niin, että kaikki ollisivat oikeasti yhtä oikeassa, niin ei sellainen kaikkien puheen pitäminen yhtä oikeana johda mihinkään järkevään. Eihän mitään tiedettäkään tarvittaisi yhtään mihinkään, jos kaikki olisivat yhtä oikeassa, vaan juurikin pyritään pääsemään mahdolisimman lähelle sitä oikeasti oikeaa, Joten ei semmoisessa keskustelussa ole mitään järkeä missä mihä tahansa mielipide on tasavertaisesti oikeassa olemista,
"poiuytfgh"Järkevä ihminen luovuttaa mieipiteestään, jos se osoittautuu kattavan perustellusti vääräksi ja toisaalta ei tarvitse luoåua näkemyksestä, jota kukaan ei ole osannut perustellla vääräksi,
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkevä ihminen luovuttaa mieipiteestään, jos se osoittautuu kattavan perustellusti vääräksi ja toisaalta ei tarvitse luoåua näkemyksestä, jota kukaan ei ole osannut perustellla vääräksi,
"poiuytfghj"Mun mielestä he on luurissa väärässä jos he tukevat ideoita joita ei voi järkevästi perustellla mitenkään, tai tulee kiire lopettaa puhelu kun asiasta ei voi keskustella. Jotain mättää kun pitää paeta niin että jotain asiaa ei voi tarkastellla päivänvallossa.
"poiuygfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä he on luurissa väärässä jos he tukevat ideoita joita ei voi järkevästi perustellla mitenkään, tai tulee kiire lopettaa puhelu kun asiasta ei voi keskustella. Jotain mättää kun pitää paeta niin että jotain asiaa ei voi tarkastellla päivänvallossa.
"poiuygfghj"Jos toinen llivistää perusteluja, todennäköisesti hän on se joka on väärässä (ei ihan aina)
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toinen llivistää perusteluja, todennäköisesti hän on se joka on väärässä (ei ihan aina)
"poiuytfghj"Oli kyllä kauheaa jakaa oma tajuntansa auttavan puhelimen kanssa,
"poiuytffgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyllä kauheaa jakaa oma tajuntansa auttavan puhelimen kanssa,
"poiuytffgh"Minkä takia he hoitaa asioita puolet vähämpijärkisen eli äitini mukaan ?
Äiti ON minua vähempijärkinen ja on tosi peottavaa elää niin vähäjärkisten armoilla. Sekin tuottaa kauhua.
"poiuytfghj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia he hoitaa asioita puolet vähämpijärkisen eli äitini mukaan ?
Äiti ON minua vähempijärkinen ja on tosi peottavaa elää niin vähäjärkisten armoilla. Sekin tuottaa kauhua.
"poiuytfghj"Noista auttavista puhelimista ei ilmaisesti ikinä epämiellyttävien käytöstapojen kannattajat lopu.
Anonyymi kirjoitti:
Noista auttavista puhelimista ei ilmaisesti ikinä epämiellyttävien käytöstapojen kannattajat lopu.
"poiuytfdfghj"Kai se vaan on hyväksyttävä että nykyään auttavat puhelimet on ilmiö jossa sanotaan soittajille kaikkea törkeää. ..ja kannatetaan törkeää käytöstä. Mun suurimpia kärsimyksiä on semmosen törkeän käytöksen näkeminen ja kuuleminen..
"poiuytfghj"
- Anonyymi
Seuraan
- Anonyymi
Eristämällä kukaan ei kuule huutoa. Koska totalitaria.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768