Monelta heräät arkisin kulta?
Monelta sä yleensä menet nukkuun?
23
164
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuluu vissii sulle
- Anonyymi
Jos en miettisi sinua (häntä), menisin nukkumaan 22-23. Nyt meen välillä jo ennen ja välillä menee selkeästi myöhempään. Jos olisi parisuhde, jossa haluaisi viettää toisen kanssa aikaa, voisi myös mennä myöhemmäksi. Olen iltavirkku-tyyppiä, mutta sopeudun aamuihinkin kohtuullisesti.
Aamulla heräisin klo 8 maissa, jos ei pitäisi herätä töihin. Viikonloppuna nukun sujuvasti 9-10 asti.- Anonyymi
Voi sinnuu rakas. En vieläkään tiedä mitä minusta haluat? Luhistuneen ja rupsahtaneen eukon?
- Anonyymi
Älä anna mun (hänen) valvottaa :) Toinen ei katoa vaikka nukkusit.
- Anonyymi
Vaihtelee. Nyt kun ei oo töitä ja on ollut ajatuksien
päällä paljon asioita jotka ovat painaneet ajatuksia niin joskus menen 03-04 aikaan. Kun taas on säännöllinen arki niin joskus ennen 23.00. viimeistään ennen 01.30 nukkumaan. Herään sit 7-9.- Anonyymi
Korona varmaan valvottaa monia, kun ei arki ole ennallaan.
- Anonyymi
Riippuu väsymystilasta ennen 12 ja herään 8-10 jos nukkunut hyvin, voi mennä yhteen. Nyt etänä mie.
- Anonyymi
Etänä onkin kiva kun voi nukkua pidempään.
- Anonyymi
23-1 välillä nukkuun. Herään 6-9 aikavälillä🙂
- Anonyymi
Sulla jää siis välillä 5 tuntiin unet? Jos menet 1 ja heräät 6?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla jää siis välillä 5 tuntiin unet? Jos menet 1 ja heräät 6?
No jos meen 1 niin en välttämättä herää 6. Joskus kyllä 5h riittää. Voi ottaa sit päikkärit🙂
- Anonyymi
Samaan aikaan, kun kyrpäsi pongahtaa pystyyn.
- Anonyymi
Et siis herää koskaan. Hyvä.
- Anonyymi
Aina liian myöhään nukkumaan ja aina liian aikaisin ylös. Silmistä näkee.
- Anonyymi
Onko sulla kauniit silmät? Hänellä on.
- Anonyymi
23-6.30.
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
18-19 välillä menen nukkumaan, ja herään 03-05 välillä. 🐔En ole mummo, rytmiini on syynsä.
Vastasin, vaikken ole kulta, sori siitä. - Anonyymi
Kymmenen aikaan nukkuun, mutta en aina saa unta. Herätys on arkisin 05.45 etätöissäkin. Sitten aamulenkille, jonka jälkeen aamiainen.
- Anonyymi
Mä nukun klo 23:45- 03:00
- Anonyymi
Ei kannata huijata itseään, täällä ei ole kultaa jos yhteyttä ei IRL.
- Anonyymi
Kyllä täällä on mulle kultaa. Sori siitä.
- Anonyymi
Niin totta, kuin auringonpaiste ja kevään äänet: lakaisinlakaisin-kone ja traktori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735