EPC

Nimetön

Merkkivalo "EPC" on ilmoitus mistä? Käsikirjan mukaan "mars' mars huoltoon"!
Audissa ainakin ilmoitus tarkoittaa häiriötä sähköisessä kaasupolkimessa.
Fabiassa syttyi ko valo ,kun jarruvalojen katkaisija polkimessa hajosi.
Asensin uuden katkaisijan, EPC-valo palaa edelleen.
Täytyykös kantaa taas tukko rahaa merkkihuoltoon jotta koodaavat virheen pois, vai poistanko polttimon mittaristosta kohdalta EPC?

9

4444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elekku

      käy nollauttamassa vikakoodi merkkiliikkeessä niin saat sen valon sammumaan

    • pois!

      Eikös vikakoodit häviä, kun irroittaa akun hetkeksi?

      • irrota varovasti!

        Muussa tapauksessa mittaristo on häiriövaloja täysi. Eikö näissä nykyautoissa nimenomaan varoiteta akun irrottamisesta, sillä kun voi saada ajotietokoneen jne aivan sekaisin.


      • irrota varovasti! kirjoitti:

        Muussa tapauksessa mittaristo on häiriövaloja täysi. Eikö näissä nykyautoissa nimenomaan varoiteta akun irrottamisesta, sillä kun voi saada ajotietokoneen jne aivan sekaisin.

        Mitenkä akun voi irrottaa varovasti?
        Täytyykö piuhat ottaa pois ikäänkuin pihistämällä.


      • Mnää
        irrota varovasti! kirjoitti:

        Muussa tapauksessa mittaristo on häiriövaloja täysi. Eikö näissä nykyautoissa nimenomaan varoiteta akun irrottamisesta, sillä kun voi saada ajotietokoneen jne aivan sekaisin.

        Mulla Skodasta simahti akku talvella, ei valon valoa mittaristossakaan.
        Ostin uuden akun, irroitin vanhan ja uusi paikalleen!
        Eikä merkkiäkään minkään sekoamisesta!


      • koodi
        irrota varovasti! kirjoitti:

        Muussa tapauksessa mittaristo on häiriövaloja täysi. Eikö näissä nykyautoissa nimenomaan varoiteta akun irrottamisesta, sillä kun voi saada ajotietokoneen jne aivan sekaisin.

        Jos radiossa on varkaudenestokoodi, sen on syytä olla tallessa ennen akun irroitusta. Muuten ei pitäisi olla ongelmia.


    • jan59

      Ocu -02:ssa EPC-valo syttyili sattumanvaraisesti kierroslukuanturin johdon eristevaurion vuoksi. Vaurion syy jäi epäselväksi, olisiko aiempi omistaja
      pessyt konehuoneen painepesurilla?

      Inhottava vika löytää. Kun viet auton huoltoon,
      mitään ei näy, auto käy hyvin, mutta vikamuisti on
      täynnä hämäräperäisiä vikailmoituksia.
      Näitä nykyautojen hienouksia...

      nimimerkki kolme kertaa pajalla.

    • Fobi

      Jos merkkivalo häiritsee, ota irti sulake nro56 (engine control unit)!

      • Samu-75

        Ja sitten ei toimikaan enää koko kone. Olipa hauska vinkki :p

        Jos jätettäisi tälläiset "fiksuilut" pois. OK?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe