Merkkivalo "EPC" on ilmoitus mistä? Käsikirjan mukaan "mars' mars huoltoon"!
Audissa ainakin ilmoitus tarkoittaa häiriötä sähköisessä kaasupolkimessa.
Fabiassa syttyi ko valo ,kun jarruvalojen katkaisija polkimessa hajosi.
Asensin uuden katkaisijan, EPC-valo palaa edelleen.
Täytyykös kantaa taas tukko rahaa merkkihuoltoon jotta koodaavat virheen pois, vai poistanko polttimon mittaristosta kohdalta EPC?
EPC
9
4444
Vastaukset
- elekku
käy nollauttamassa vikakoodi merkkiliikkeessä niin saat sen valon sammumaan
- pois!
Eikös vikakoodit häviä, kun irroittaa akun hetkeksi?
- irrota varovasti!
Muussa tapauksessa mittaristo on häiriövaloja täysi. Eikö näissä nykyautoissa nimenomaan varoiteta akun irrottamisesta, sillä kun voi saada ajotietokoneen jne aivan sekaisin.
irrota varovasti! kirjoitti:
Muussa tapauksessa mittaristo on häiriövaloja täysi. Eikö näissä nykyautoissa nimenomaan varoiteta akun irrottamisesta, sillä kun voi saada ajotietokoneen jne aivan sekaisin.
Mitenkä akun voi irrottaa varovasti?
Täytyykö piuhat ottaa pois ikäänkuin pihistämällä.- Mnää
irrota varovasti! kirjoitti:
Muussa tapauksessa mittaristo on häiriövaloja täysi. Eikö näissä nykyautoissa nimenomaan varoiteta akun irrottamisesta, sillä kun voi saada ajotietokoneen jne aivan sekaisin.
Mulla Skodasta simahti akku talvella, ei valon valoa mittaristossakaan.
Ostin uuden akun, irroitin vanhan ja uusi paikalleen!
Eikä merkkiäkään minkään sekoamisesta! - koodi
irrota varovasti! kirjoitti:
Muussa tapauksessa mittaristo on häiriövaloja täysi. Eikö näissä nykyautoissa nimenomaan varoiteta akun irrottamisesta, sillä kun voi saada ajotietokoneen jne aivan sekaisin.
Jos radiossa on varkaudenestokoodi, sen on syytä olla tallessa ennen akun irroitusta. Muuten ei pitäisi olla ongelmia.
- jan59
Ocu -02:ssa EPC-valo syttyili sattumanvaraisesti kierroslukuanturin johdon eristevaurion vuoksi. Vaurion syy jäi epäselväksi, olisiko aiempi omistaja
pessyt konehuoneen painepesurilla?
Inhottava vika löytää. Kun viet auton huoltoon,
mitään ei näy, auto käy hyvin, mutta vikamuisti on
täynnä hämäräperäisiä vikailmoituksia.
Näitä nykyautojen hienouksia...
nimimerkki kolme kertaa pajalla. - Fobi
Jos merkkivalo häiritsee, ota irti sulake nro56 (engine control unit)!
- Samu-75
Ja sitten ei toimikaan enää koko kone. Olipa hauska vinkki :p
Jos jätettäisi tälläiset "fiksuilut" pois. OK?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568